Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenny21 schreef:Ik at altijd yoghurt met vanille pudding in de ochtend (snel en lekker MAAR ongezond..). Ben nu overgestapt op melk met cornflakes, maar lees nu dat dit ook niet ideaal is.
Zou Brinta of Havermout beter zijn??
Josien_ schreef:Ik las over een App voor de Iphone waarbij je in kan voeren wat je eet, hoeveel je beweegt etc. waarna je een overzicht krijgt van de calorieën die je gegeten en verband hebt. Is er zoiets ook gewoon op internet of als App voor Android?
Kan het namelijk nergens vinden, enkel sites waarbij je alleen je eten in kan voeren.
_Tara_ schreef:Josien_ schreef:Ik las over een App voor de Iphone waarbij je in kan voeren wat je eet, hoeveel je beweegt etc. waarna je een overzicht krijgt van de calorieën die je gegeten en verband hebt. Is er zoiets ook gewoon op internet of als App voor Android?
Kan het namelijk nergens vinden, enkel sites waarbij je alleen je eten in kan voeren.
http://www.valtaf.nl
Rebeccaa schreef:Als ik een boterham met chocopasta wil, dan eet ik er ook een met chocopasta hoor. In mijn ogen is afvallen niet niks meer mogen..
_Tara_ schreef:Jenny21 schreef:Ook ik meld me hier
Ik ben de laatste paar jaar 15 kilo aangekomen.... :-(
En ik moet zeggen dat het echt eigen schuld is, te veel eten, snoepen, minder bewegen, ander werk enz enz.
Ik ben nu begonnen met geen snoep meer, gezonder eten, meer bewegen.
Ik at altijd yoghurt met vanille pudding in de ochtend (snel en lekker MAAR ongezond..). Ben nu overgestapt op melk met cornflakes, maar lees nu dat dit ook niet ideaal is.
Zou Brinta of Havermout beter zijn??
Brinta of havermout is zeker weten beter
Josien_ schreef:Ik las over een App voor de Iphone waarbij je in kan voeren wat je eet, hoeveel je beweegt etc. waarna je een overzicht krijgt van de calorieën die je gegeten en verband hebt. Is er zoiets ook gewoon op internet of als App voor Android?
Jenny21 schreef:_Tara_ schreef:Brinta of havermout is zeker weten beter
En als ik nu moet kiezen tussen Brinta OF Havermout?![]()
En ik hoor verder dat er mensen zijn die als ze dieten geen melk drinken maar Soya?? Wat is hier het verschil in?
_Tara_ schreef:Jenny21 schreef:
En als ik nu moet kiezen tussen Brinta OF Havermout?![]()
En ik hoor verder dat er mensen zijn die als ze dieten geen melk drinken maar Soya?? Wat is hier het verschil in?
Ik durf ook niet te zeggen of brinta of havermout beter zou zijn. Zou je even de pakken moeten vergelijken in de winkel. Staat toch naast elkaar
Soyamelk is zeg maar niet melk van een koe maar van soya. Ik vind 't niet lekkerZou ook eerlijk gezegd niet weten wat precies het verschil is. Misschien is soyamelk minder vet? Moet je wel weer opletten dat je soyamelk zonder suiker hebt, sommige zijn namelijke gezoet met suiker.
Zijn ook mensen die vinden dat mensen niet gemaakt zijn om melkproducten te eten. Dat melk iets is voor zuigelingen zeg maar, baby's, kalfjes enz maar dat volwassen dieren/mensen dat niet meer zouden moeten eten.