Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:56

Had maar gewaarschuwd phormicola. Dag € 22 :(

Vandaag heb ik op:
- Essence Clear & Matt Foundation in 01 Porcelain
- MAC Peaches blush
- MAC All that glitters over het gehele ooglid
- MAC Creole Beauty in de buitenste ooghoek en wat in de crease
- MAC Shroom in de binnenste ooghoek
- Pupa Multiplay oogpotlood in 19
- MAC Modesty cremesheen lipstick (een typisch my lips but better kleurtje).

Aanmerking die ik zelf heb; modesty is niet zo mooi bij peaches :=

Ariebombarie

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:57

ja leuk dat lijstje :P maar ik wil ook een foto zien :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:58

Ik ga niet 's morgens om half 7 een foto van m'n hoofd staan maken :). Dus dat gaat niet gebeuren.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:06

Ik vroeg zelfs om een review :') En jij had ze al :)
Toen Lip Finity jaren geleden net uitkwam heb ik volgens mij 5 kleuren gekocht. Ze zagen er hard uit en ze schilferden ook heel erg. Ik vind de mascara's poedersuiker, de lipsticks, de foundations....Voor mij echt nooit meer MF.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:08

Voor mij ook niet meer :n.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:10

Kiwipitje schreef:
Ik ga niet 's morgens om half 7 een foto van m'n hoofd staan maken :). Dus dat gaat niet gebeuren.

mag ook aan het einde van de dag :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:11

Arie, wat ben je toch aardig :+: :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:14

phormicola schreef:
Arie, wat ben je toch aardig :+: :D

I know! ik ben te goed voor deze wereld :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:17

Ariebombarie schreef:
Kiwipitje schreef:
mag ook aan het einde van de dag :)
Geen zin in :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:35

Ben toch ook wel erg benieuwd naar je oogmake-up kiwipitje ;)

Ik heb vanmorgen lekker simpel gedaan.

Beetje concealer onder mijn ogen, compact poedertje gebruikt.

En verder naast een basis een LE van essence met rose en grijs in combi met zwart oogpotloodje en mascara en that´s it ;) En toevallig ook MAC shroom als highlight :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:38

Dat begrijp ik allemaal wel ;), maar om nou m'n camera tevoorschijn te trekken, foto te maken, op laptop te zetten, te uploaden en dan te posten. Nah teveel moeite voor iets waar ik zelf geen plezier van heb ;).

MAC Shroom is ideaal :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:39

ik vind maxfactor, maybelline, l'oreal allemaal niet van die geweldige merken... En sowieso, voor dat geld vind ik dat je sowieso beter kunt doorsparen voor de echt high-end merken. Ik bedoel 20 euro voor een amscara, 12 euro, :') Het is sowieso veel geld en niet goedkoop.

en van budgetmerken kan ik dan ook wel weer goed genieten, van Catrice ben ik sowieso fan :D Ik zat gisteren weer eens even te klooien met die oogschaduwen van de limited editions rond kerst (blauw/grijs tinten) en die zijn echt zo ongelofelijk goed gepigmenteerd en fijn qua structuur :oo Ik heb een dior palletje met bijna dezelfde kleuren, maar ik prefereer die van Catrice haha :') 't zelfde geldt voor nagellak, ik vind Catrice ook bv. een stuk fijner dan Opi, maar mss ben ik met mijn 'skills' niet echt representatief ofzoiets... :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:40

Ik vind OPI hartstikke fijne nagellak, maar als je kijkt wat die kost en wat Catrice kost, dan kies ik toch voor Catrice :)).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:44

Maybelline vind ik wel ok, de rest niet. Rimmel heet bij mij Rommel London :')
Voor de oogschaduw vind ik de boozyshop erg goed, Sephora eigen merk gaat nog wel en dan alleen mascara en rode lipgloss, verder MAC en Catrice idd :))

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:44

Waar koop je dat? Ik heb veel nagellak van L'Oréal, maar best wel duur voor zo'n potje vind ik..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:46

Catrice? Kruidvat :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:48

Dekt dat goed? Of moet je dan 3 lagen voordat het een beetje mooi wordt? Ga zo de stad in, zal eens bij het Kruidvat kijken, thanks iig! :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 14:51

Kruidvat en Trekpleister verkopen ze Catrice. De meesten dekken met 1 laag wel, geel niet en sommige heel lichte kleuren ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 15:09

bij sommige kruitvats trouwens, bij de plaatselijk kruitvat hier namelijk niet.... helaas :P

ik vind ze fijn,
ik heb ook wel fijne van OPI, een stuk of 6 ... gekocht in amerika waar ze ook gewoon supergoedkoop zijn ( 5 dollar per flesje, = 3,50 euro ofzo. echt bizar eigenlijk :') aangezien 't hier 16 euro is ) En er zit 1 supermooi kleurtje tussen, maar die dus gewoon niet droogt :') Ook niet met een quick dry topcoat ofzo ..
Nee, dan vind ik Catrice toch wel fijner, en hele leuke kleurtjes :D

Gosh, en Sephora eigen merk vind ik beide wel fijne merken in het midden prijsklasse segment, maar blijf er bij dat ik dan toch geneigd ben om naar merken zoals urban decay, benefit, of too faced te neigen... Of Dior :')
Nu heb ik op dit moment nogal budgettroubles.. Dus nu blijft het vooral beperkt bij Catrice, en Nyx dus :') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 15:55

Ik vind de MF second skin foundation wel nice, maar ik heb nu Bourjois want mijn kleur was er niet, en ik ben nog aan het wachten op mijn Pupa, die komt uit Nieuw Zeeland :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 18:40

Ze hebben nieuwe palettes bij eyeslipsface.co.uk :D
Alleen heb geen creditcard dus kan niks bestellen ;(

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:02

Plien91 schreef:
O mag ik mij hier ook melden? Ik ben ook een behoorlijke beauty/make-upaddict, gek op uitproberen met oogschaduw etc.
Helaas moet ik nu doordeweeks erg vroeg op (5.15) en heb dan absoluut geen zin om me op te maken, doe dan alleen mascara op. In het weekend ga ik los. :))

Hebben jullie aanraders voor een fijn, klein neutraal palletje wat ik makkelijk mee kan nemen? Ik gebruik thuis veel mijn 88 warm palette, maar als ik bij mijn vriend slaap vind ik het zo'n gesleep om dat ding mee te nemen. Zelf zit ik te denken aan het Champagne&Caviar palette van NYX, heeft iemand hier die toevallig?

Sleek storm!!! <3

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:23

Van MF heb ik 1 foundation gehad en die vond ik niet bijzonder. Van Maybelline vind ik de foundations erg fijn. Ik gebruik momenteel geen foundation omdat mijn eczeemhuid erg onrustig is in mijn gezicht. De droogte-velletjes worden er trouwens ook niet positief mee geaccentueerd. Als ik het gebruik (normaal dagelijks) is het of de Dream Satin Liquid of de Superstay 24H. Beide fijn. :j Ik gebruikte eerst The Colossal, maar Catrice heeft nu de Lashes to kill mascara en die vind ik vergelijkbaar.

Rimmel & L'oreal vind ik hun geld niet waard! Catrice is even goed en stukken goedkoper. En als je een paar euro meer uitgeeft heb je MAC. Ik hou niet van half werk, doe dan maar of budget of high-end. :))

O het Sleek Storm heb ik ook goede reviews over gelezen, bedankt voor de tip Mirjamsel!

Vandaag MAC Omega e/s gekocht, maar dan vooral om te gebruiken als wenkbrauwpoeder. De make-up artist heeft het bij me opgebracht en ik heb mijn wenkbrauwen nog nooit zo mooi gevonden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:57

Vind je dat fijn werken met poeder? Ik teken altijd bij met potlood :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:06

ooh, van maybelline heb ik ook foundation btw, die vind ik wel goed.... Alleen de blush is erg slecht