Heb even het topic doorgelezen en al met al heb je dus stront geluk gehad met die geweldige beschermengel op je schouder!!!
Heel veel sterkte en beterschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:normaal geeft readeen enz geen extra drukhet kost mentaal energie maar het hoort geen hersenbloedingen te veroorzaken
mensen zijn 'bedoelt' om zulke dingen te kunnen net als bv tekenen geen hersenbloeding veroorzaakt
nicole3939 schreef:Ayasha schreef:normaal geeft readeen enz geen extra drukhet kost mentaal energie maar het hoort geen hersenbloedingen te veroorzaken
mensen zijn 'bedoelt' om zulke dingen te kunnen net als bv tekenen geen hersenbloeding veroorzaakt
Oke, gelukkig maar ik zat er van de week steeds aan te denken en dacht zal ik het vragen of niet.
Maar omdat jij eerlijkheid waardeert toch deze vraag.
Ayasha schreef:weet je, ik lees nou hier op bokt een topic van twee 15-jarige die geen 21 wilde worden want dat was oud.... Tot ze 't een keer bijna niet worden. Dan zullen ze wel anders praten.
Gek dat ik toch meteen die (oneerlijke) gedachte had, twee maanden geleden zou ik zo nooit gedacht hebben....kwam meteen achter aan gedacht 'jeutje Kath zuurpruim'
Pauline schreef:Ayasha schreef:weet je, ik lees nou hier op bokt een topic van twee 15-jarige die geen 21 wilde worden want dat was oud.... Tot ze 't een keer bijna niet worden. Dan zullen ze wel anders praten.
Gek dat ik toch meteen die (oneerlijke) gedachte had, twee maanden geleden zou ik zo nooit gedacht hebben....kwam meteen achter aan gedacht 'jeutje Kath zuurpruim'
Niks mis met zelfrelativering toch? Ik vind je enorm sterk overkomen, en je mag best angst hebben voor wat als...zolang je je humor maar niet verliest.
Ayasha schreef:weet je, ik lees nou hier op bokt een topic van twee 15-jarige die geen 21 wilde worden want dat was oud.... Tot ze 't een keer bijna niet worden. Dan zullen ze wel anders praten.