Ik kom ook weer eens binnen vallen in het topic. Heb een vraagje, niet echt een specifieke piercingvraag eigenlijk, maar past hier wel. Hoe moet dat als je met het vliegtuig op vakantie gaat, moet je dan al je piercings uit doen...? Weet iemand dat toevallig? Of moet je gewoon als dat ding af gaat, kunnen laten zien dat je een piercing hebt (en hoe gaat dat met intieme piercings in hemelsnaam? )
Ik ben tig jaar geleden voor het laatst met het vliegtuig geweest en kon het me niet meer herinneren. Had toen ook nog geen piercings ook. Dusja, vroeg het me gewoon even af. Bedankt in ieder geval! Zag al allerlei taferelen voor me
perdjes
Geplaatst: 04-03-11 23:39
Je hoeft echt niet alle piercings uit te doen! Als het goed is gaat ie ook niet af, dus no problemo
__denise
Geplaatst: 04-03-11 23:39
Bij mijn zus is hij ook nog nooit (niet om die reden iig ) afgegaan, en zij heeft tong + helix
ARGHHHH, mn hele lip is opgezwollen bij m'n monroe in de buurt.. Nu heb ik een scheve lach. Het gekke is: het doet helemaal geen pijn of whatever, voelt niet ontstoken, komt geen pus uit. Ik heb alleen een overgang waar m'n lip van normaal naar dikke zoeloe lip, die niet echt fatsoenlijk kan bewegen, gaat..
Wat doe ik tegen zwelling en is dit normaal? Ik heb hem woensdag gezet!
Nou ik heb besloten schijt te hebben aan mijn vriend die vind inmiddels mijn tattoo ook mooi (waar ie eerst niet eens naar wou kijken) dus een piercing kan'ie ook wel handlen.
Ik zit te twijffelen tussen een snug, een rook of een inner conch. Mijn vraag nu alleen, bij een snug en een inner conch, heb je dan ook last van je oordopjes (muziek etc). Die dingen zijn voor mij relatief belangrijk (ivm. leren). Dus als ik die dan een aantal weken niet zou kunnen gebruiken, zal ik er helaas nog een poos mee moeten wachten
Ik denk niet dat je er erg veel last van zal hebben hoor. Ik heb een tragus en heb ook nooit problemen met oordopjes gehad. Maarja, weet eerlijk gezegd niet hoe het is met de drie piercings die jij noemt.