amyz schreef:Anders naar de dokterDie hebben als t goed is wel Latijn gehad op school
Latijnse benamingen idd, maar geen latijnse lessen, dat je het vloeiend kan spreken oid. Meer de benamingen van alle organen/spieren/weefsels ed
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marshaha schreef:Joanne1987 schreef:jezus.... mn moeder heeft een heel rugstuk... volgens mij zit daar nog niet eens 7,5 uur in....
dat ligt heel erg aan de stijl
een rugstuk gaat al snel 25 uur in zitten normaal
SabrinedeW schreef:Hallo!
Ik wil ook graag een tattoo laten zetten (met betekenis) maar ik kan niet echt vinden wat ik wil.
Zijn hier ook mensen die goed kunnen ontwerpen?
Edit: zie net dat kippie20 dat doet. Zou jij evt. voor mij iets willen ontwerpen?
Joanne1987 schreef:dat snap ik, was om aan te gevend at ik het voor dat paardje erg lang werk vind... mijn moeder heeft een elf zittend op stenen enzo op haar rug, heel uitgebreid. weet ook niet precies hoe veel uur er in zit hoor, maar ik gaf het aan ter vergelijking
Marshaha schreef:Joanne1987 schreef:dat snap ik, was om aan te gevend at ik het voor dat paardje erg lang werk vind... mijn moeder heeft een elf zittend op stenen enzo op haar rug, heel uitgebreid. weet ook niet precies hoe veel uur er in zit hoor, maar ik gaf het aan ter vergelijking
snap ik ookmaar wat ik wilde aangeven is dat het wss niet rugvullend is, en dat in de tattoo van het paard veel uren zitten omdat hij heel natuurgetrouw in kleur is gezet.. ik vind het prachtig gedaan
je ziet de werkuren erin terug bij haar