Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tammy_ schreef:hier ook, chronisch vitamine B tekort, haren breken dus erg snel af en t groeit allemaal niet zo vlug
blijkbaar is er een wel of andere wonder olie, is ook ergens een topic over op bokt... een of ander spul dat gebruikt worden om weeën mee op te wekken, zorgt voor haargroei/verdikking van het haar? geen idee hoor
Quellian schreef:Goed, laatste reactie hierop
Iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, mits het met respect gebeurt en dat is imo niet iets wat hier gebeurt.
Ik zie jaloezie jegens het meisje ('jouw extensions zijn zó duur, belachelijk'), wat kan jou (of anderen) dat schelen? Wees tevreden met wat je hebt en kijk naar je eigen tekortkomingen. Ik ben blij dat ze de opmerkingen zelf wegwuift.
Dik zijn heb je zelf de grootste hand in en dat durf ik te zeggen; 4kg aangekomen in de afgelopen 2 weken door de prednison.
Maar goed, anderen hebben wellicht wat meer fatsoen in zich en weten zich tactischer te uiten
Nelis, ben nu wel benieuwd naar je extensions hoorHeb je waxextensions laten zetten?
Quellian schreef:DeadxStar, je hebt PB
Maar dit getuigt toch ook niet van bepaald volwassen gedrag, volgens mij ook geheel tegen de boktregels in om elders verder te gaan over een bepaald onderwerp?
[HK] Neppeharen? We LOVE it!
Focussed schreef:Ja het werkt echt super![]()
Het is alleen baggervet , dat is het enige nadeel!
Ik heb het heel lang op mijn wimpers gebruikt, die waren op een gegeven moment zo lang dat ze steeds tegen mijn brillenglazen aangedrukt zaten en mensen vroegen of ik tegenwoordig nep wimpers overdag droeg![]()
Ik ben toen gestopt omdat ik 's ochtends last had van zo'n waasje voor mijn ogen (van het vet) en als je dan lenzen in doet, blijft dat de hele dag op je lenzen zitten, onwijs irritant.
Maar wil er eigenlijk wel weer mee beginnen, want mijn wimpers zijn weer akelig kort
Quellian schreef:DeadxStar, je hebt PB
Maar dit getuigt toch ook niet van bepaald volwassen gedrag, volgens mij ook geheel tegen de boktregels in om elders verder te gaan over een bepaald onderwerp?
nelis schreef:Quellian schreef:DeadxStar, je hebt PB
Wat een ontzettend volwassen gedrag.....![]()
Ach ja, maakt wel weer duidelijk dat als je het communicatief niet redt dan ga je maar steken onder water geven in een ander topic. Heel volwassen![]()
Focussed, Ging dat wel dan met die wonderolie en lenzen? Wordt je dan niet zo blind als wat door de vettigheid?