Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:08

Met stijlen valt het ook minder op!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:10

Tammy_ schreef:
_O- hier ook, chronisch vitamine B tekort, haren breken dus erg snel af en t groeit allemaal niet zo vlug :(:)

blijkbaar is er een wel of andere wonder olie, is ook ergens een topic over op bokt... een of ander spul dat gebruikt worden om weeën mee op te wekken, zorgt voor haargroei/verdikking van het haar? geen idee hoor :+

hierbij een hele link die ik tegen kwam toen ik op ebay aan het kijken was :P

http://gezondheid.shop.ebay.nl/Haargroe ... .m14&_vc=1

kan je vast wel uit de voeten mee := _O-

Odysseus

_Kimmm schreef:
Met stijlen valt het ook minder op!

Maakt je haar nog droger waardoor je uiteindelijk alles kan afknippen tot een boblijn :+

Odysseus

Hahahahaha Tammy dat topic over Wonderolie is van mij!
Echt top spul, maar wel ontiegelijk smerig in je haar :r

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:12

ik denk dat het juist door het stylen komt , en kan het zowiezo niet meer stylen want ze zijn alweer aardig uitgegroeid dus dan krijg je ze helemaal te zien

heb me haar nu een beetje golvend dan vallen ze nog een beetje weg

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:14

Focussed, werkt het nou wel of niet? :p

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:16

Ja het werkt echt super :D
Het is alleen baggervet , dat is het enige nadeel!

Ik heb het heel lang op mijn wimpers gebruikt, die waren op een gegeven moment zo lang dat ze steeds tegen mijn brillenglazen aangedrukt zaten en mensen vroegen of ik tegenwoordig nep wimpers overdag droeg :+
Ik ben toen gestopt omdat ik 's ochtends last had van zo'n waasje voor mijn ogen (van het vet) en als je dan lenzen in doet, blijft dat de hele dag op je lenzen zitten, onwijs irritant.
Maar wil er eigenlijk wel weer mee beginnen, want mijn wimpers zijn weer akelig kort :\

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:20

waar heb je het gekocht en hoe heet het nou? ik zou het wel willen proberen, heb aan de linkerkant van m'n hoofd een soort kruin zitten, waar ik echt heel weinig en superdun haar heb, en mijn wimpers zijn ook niet om naar huis over te schrijven.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:21

Wonderolie, ik heb het gekocht in Dubai maar je kan het ook gewoon kopen bij Etos! Kruidvat en Trekpleister hebben het volgens mij niet

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:26

Hmm ga daar ook eens voor kijken voor mijn wimpers! Hoelang duurde dat Focussed voordat ze zo lang waren?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:29

3 weken , iedere dag smeren ongeveer als ik het me goed herinner!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:04

Quellian schreef:
Goed, laatste reactie hierop :)

Iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt, mits het met respect gebeurt en dat is imo niet iets wat hier gebeurt.
Ik zie jaloezie jegens het meisje ('jouw extensions zijn zó duur, belachelijk'), wat kan jou (of anderen) dat schelen? Wees tevreden met wat je hebt en kijk naar je eigen tekortkomingen. Ik ben blij dat ze de opmerkingen zelf wegwuift.
Dik zijn heb je zelf de grootste hand in en dat durf ik te zeggen; 4kg aangekomen in de afgelopen 2 weken door de prednison.
Maar goed, anderen hebben wellicht wat meer fatsoen in zich en weten zich tactischer te uiten :)

Nelis, ben nu wel benieuwd naar je extensions hoor :) Heb je waxextensions laten zetten? :)

Jaloezie.. Waarom wordt het altijd gelijk jaloezie, als je ergens je mening over uit? :=
Ik vind dat altijd zo simpel. Sorry, maar ik ben niet jaloers :o
Ik ben tevreden met mezelf, ik heb een geweldig knappe vriend, en ik heb mooie extensions. Dus die jaloezie vat ik niet zo.. ;)

En dan kan je wel zo tegen me in gaan, maar ik heb geen rare reacties geplaatst hoor :n Gewoon mijn mening geuit, that's it.
Het is nooit mijn bedoeling om iemand te beledigen, anders zet ik ook niet in mijn post dat het een hardstikke leuke meid is, met mooie extensions.

En dik zijn is nog een peer met een appel vergelijken, ja je hebt mensen die dik zijn door eten. Maar ook mensen met ziektes.. En dan is lijnen wel heeeel makkelijk gezegd ;) Ik ken namelijk ook mensen die niet zomaar 'even gaan lijnen' waardoor ze lekker afvallen. Soms zit het helaas niet zo simpel in elkaar.

Soulsister, ik maak nergens een probleem van :D
Ik geef mijn mening, en gelijk gaat iemand anders van een mug een olifant maken..

Als ik je beledigd heb, sorry. Maar dat denk ik niet, gezien je reacties (en terecht ;) want zo was het ook niet bedoeld).
Tis alleen maar goed dat je je niet veel aantrekt van anderen, maar mensen zullen altijd hun mening mogen uiten.
Doen ze ook over mij, en daar lig ik ook niet wakker van :D

Ik heb niet alles meer in het topic gelezen hoor, wilde gewoon hier even op reageren.. Aangezien ik dus niet iemand wilde beledigen..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:15

DeadxStar, je hebt PB :)

Maar dit getuigt toch ook niet van bepaald volwassen gedrag, volgens mij ook geheel tegen de boktregels in om elders verder te gaan over een bepaald onderwerp?
[HK] Neppeharen? We LOVE it!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:19

Quellian schreef:

Maar dit getuigt toch ook niet van bepaald volwassen gedrag, volgens mij ook geheel tegen de boktregels in om elders verder te gaan over een bepaald onderwerp?

Lijkt me niet, genoeg HKs die gaan over onderwerp X en genoeg topics op LZP of MW die ook over X gaan...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:20

@ quellian: Zoals ik al zei; heb niet alles meer gelezen. Daar had ik echt geen zin in, nog zo'n 3 pagina's ofzo ;)
Wel jammer dat je pb wel normaal is, maar hier begint van 'niet bepaald volwassen gedrag'.

Anyway, ik hou er hier over op, zoals ik net al zei, wilde gewoon even duidelijk maken dat ik niemand wilde beledigen.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:23

Focussed schreef:
Ja het werkt echt super :D
Het is alleen baggervet , dat is het enige nadeel!

Ik heb het heel lang op mijn wimpers gebruikt, die waren op een gegeven moment zo lang dat ze steeds tegen mijn brillenglazen aangedrukt zaten en mensen vroegen of ik tegenwoordig nep wimpers overdag droeg :+
Ik ben toen gestopt omdat ik 's ochtends last had van zo'n waasje voor mijn ogen (van het vet) en als je dan lenzen in doet, blijft dat de hele dag op je lenzen zitten, onwijs irritant.
Maar wil er eigenlijk wel weer mee beginnen, want mijn wimpers zijn weer akelig kort :\

ik mis ff een deel. :$ word opeens nieuwschierig hahaha.
maar waardoor worden je wimpers lange :+ ?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:23

briitje: kom anders naar de HK dan kunnen we makkelijk offtopic :P

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:24

Nou nee hoor Focussed, heeft héél wat mensen een OW opgeleverd. En dan heb ik het over opmerkingen/personen uit een ander topic :)

DeadxStar, lees maar eens vanaf pagina 3, sommige opmerkingen vind ik inderdaad niet getuigen van volwassen gedrag, lijkt me dat ik dat mag zeggen, toch? :)

Maar goed, ik trek me terug uit dit topic, heb geen zin in om constant te moeten strijden omdat ik opmerkingen naar een bepaald meisje als onaardig bestempel :)

Allen veel plezier met de hairextensions :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:26

Nee nog even wachten :+

Kom aan een OW voor het plaatsen van een topic in de HK zodat daar offtopic gegaan kan worden? Dat lijkt me nou niet bepaald normaal (een gewone waarschuwing en een slotje lijkt mij een gangbaardere vorm van zaken).
Waar staat dit dan in de regels?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:13

Quellian schreef:

Wat een ontzettend volwassen gedrag..... :roll:

Ach ja, maakt wel weer duidelijk dat als je het communicatief niet redt dan ga je maar steken onder water geven in een ander topic. Heel volwassen :+

Focussed, Ging dat wel dan met die wonderolie en lenzen? Wordt je dan niet zo blind als wat door de vettigheid?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:34

Focussed schreef:
Hahahahaha Tammy dat topic over Wonderolie is van mij!
Echt top spul, maar wel ontiegelijk smerig in je haar :r

Werkt het ook voor je haar dan :')

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:35

nelis schreef:
Quellian schreef:

Wat een ontzettend volwassen gedrag..... :roll:

Ach ja, maakt wel weer duidelijk dat als je het communicatief niet redt dan ga je maar steken onder water geven in een ander topic. Heel volwassen :+

Focussed, Ging dat wel dan met die wonderolie en lenzen? Wordt je dan niet zo blind als wat door de vettigheid?

Ontzettend onvolwassen?

Om een ander topic te beginnen? Nee hoor vind ik niet dat is een huiskamer topic waar je ook lekker offtopic mag gaan!
Hier werd er ook nog flink op door gegaan dus ja.
Zet jullie beide er overheen en laat het lekker!
Het is allebei onvolwassen! Klaar punt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:36

I love trouwens wimper extensions! Als we het toch ook over extenstions hebben! :D

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:29

Kimm lees is goed wat ik ner zet , niet een ander topic beginnen vind ik onvolwassen maar de steken onder water.

Wimper extensions? was da? :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:30

Wimper verlenging kan zowel met wimper extensions maar ik heb een mascara met vezeltjes waardoor je ook wimper verlenging krijg :D

En i love it :D