Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiwipitje schreef:Op de straat komt vrachtverkeer langs, daar ga ik liever niet tussen lopen. Ik vóel me niet alleen aangevallen.. ik wórdt aangevallen over dat hesje. Mensen kunnen niet in mijn portomonnee kijken en al helemaal niet bedenken waar mijn geld wél of niet naar toe gaat. In de auto heb ik ook geen hesjes liggen geloof ik. Als ik lekker zonder hesje wil lopen laat me dan. Ik heb nog steeds ogen in mijn hoofd en ren heus niet zomaar van de stoep af voor een auto
.
WenK schreef:Tja, als ik ineens iets schuin voor mijn auto zie trap ik op de rem. Zou wat zijn als ik dat niet deed zeg! En ik kan me niet voorstellen dat mensen daar niet van schrikken.
Mbt het aangevallen voelen. Je wordt niet aangevallen, je krijgt kritiek. Das wat anders. En op een uitgave van zo'n 100 euro voor fatsoenlijke schoenen mag een hesje van misschien 5 euro echt niet uitmaken. Dan ben je simpelweg verkeerde prioriteiten aan het stellen.
Het (verplichte!) hesje uit je auto pakken kan ook inderdaad nog.
Ik vind het ook niet meer dan logisch dat je niet mee mag met de loopgroep als je niet voldoende zichtbaar bent. Veiligheid en gezondheid voor alles hoor.
Maar weet je, ik heb geen zin in een discussie die notabene over JOUW veiligheid gaat. Als jij alleen maar "ja maar" wil roepen en denkt dat je veilig bent zonder zichtbaar te zijn moet je dat vooral doen.
Angela_ schreef:http://vlakwatercross.atvvenray.nl/Vlak ... ss2011.pdf
Ik weet niet of ik het hier al gemeld had, maar misschien leuk voor mensen uit het zuiden? Wij organiseren een hardloopwedstrijdje door de mooie natuur van Venray!