Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:02

ik heb ook zo'n bourjois trio maar vind hem toch niet zo denderend.
heb die donker bruine maar op foto's zie je m eigenlijk nooit (maar ik ben er ook niet zo goed in).

en my god, die foto.. dat je dan je ogen nog openkrijgt :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:03

ik ben licht ivoor huid altijd geweest, zelfs in de zomer (bespaard me het geld voor andere foundation haha)

http://www.bokt.nl/verkleind/101214-183101.jpg

is met foundation voor een perfecte huid look wat de oorspronkelijke bedoeling is, en voor een gezondere look: blush opdoen die iets donkerder is dan je lippen en eventueel afwerken met een zomerkit

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:03

Wat voor kleur ogen heb je, Zwitsal?
Die bruine pakt juist heel mooi uit bij mij, net zoals de grijze, de paarse en de groene.
(hoezo ik vind het fijne oogschaduw? :+ )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:07

Roosch schreef:
Ik ben zelf totaal niet gezegend met lange wimpers.
Wat nepwimpers dan kunnen doen..

Staat mooi! Ik heb echt geluk, die van mij zijn even lang als nepwimpers (soms zelfs langer, hebben 't een keer geprobeerd :+ )... :o

lesilla schreef:
ik ben licht ivoor huid altijd geweest, zelfs in de zomer (bespaard me het geld voor andere foundation haha)

http://www.bokt.nl/verkleind/101214-183101.jpg

is met foundation voor een perfecte huid look wat de oorspronkelijke bedoeling is, en voor een gezondere look: blush opdoen die iets donkerder is dan je lippen en eventueel afwerken met een zomerkit

Kijk bij jou zie je het tenminste niet, dat staat mooi :j zo'n dikke laag plamuur vind ik echt niks...

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:09

Fiffill schreef:
Roosch schreef:

Staat mooi! Ik heb echt geluk, die van mij zijn even lang als nepwimpers (soms zelfs langer, hebben 't een keer geprobeerd :+ )... :o

wauw die nepwimpers staan indedaad super! ik heb niet zulke mooie neppe helaas, en je kunt ze toch maar 1x gebruiken?
ik moet het maar doen met korte wimpers haha en een dikke laag mascara

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:10

Fiffill schreef:
Roosch schreef:

Zo fijn is dat! Een vriendin van mij heeft dat ook, lijkt me heerlijk!

Ik grijp toch altijd snel naar de nepwimpers als ik een feestje hebt, komt alles toch net wat mooier uit :D

nynke1995:
Als je je nepwimpers netjes schoonmaakt na het opdoen (dus de lijm eraf haalt en eventueel mascara als je dat erop hebt gedaan) kan je ze praktisch gebruiken tot ze uit elkaar vallen. Heb mijn nepwimpers nu al 10 keer gebruikt en nog steeds zijn ze super mooi :)

Roosch

Maar wat is dat een ellende om op te doen zeg, pfff.. Had het met de carnaval vorig jaar gedaan maar sindsdien niet meer geprobeerd.
Zal wel een kwestie zijn van oefening baart kunst.. :+

Ja, jij hebt echt geluk! Zou nog jaloers worden. :))

ItsMe2

@taart: super bedankt voor de tip!!
Dat ga ik zeker uitproberen :D...

Ik heb er ooit 1 van miss sporty gehad, die was echt super fijn..
Is even kijken of ik die nog ergens kan vinden..:)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:12

Roosch schreef:
Maar wat is dat een ellende om op te doen zeg, pfff.. Had het met de carnaval vorig jaar gedaan maar sindsdien niet meer geprobeerd.
Zal wel een kwestie zijn van oefening baart kunst.. :+

Ja, jij hebt echt geluk! Zou nog jaloers worden. :))

Klopt! De eerste keer zat de lijm bij mij overal behalve op mijn oog, wimpers wilden niet goed plakken dus stond er 1 stukje weer omhoog {x) {x)
Maar na een paar keer oefenen kan ik ze nu opdoen binnen 2 minuten (incluis 2x 30 seconden lijm laten drogen op de hand)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:15

Maar iedereen lang haar hier dus? :P

Roosch schreef:
Die gebruik ook altijd. :j
Gebruik je dat oogschaduwtrio of de losse?

beide! die trio's zijn ook echt geweldig! smokey eyes staat me ook wel mooi vind ik (juist ook omdat ik kort haar heb, dan maakt wat meer oog make-up het pas echt pittig en vrouwelijk haha)
Heb vandaag nog een trio gekocht, beetje grijs/bruin is het! Grijs staat me echt niet maar dit is wat tegen het bruine aan dus denk dat dat wel erg mooi is (voor bij grijze kleding enzo) :D
Ik vind het (vooral met de bruine) alsnog ook erg natuurlijk lijken, je ziet pas echt het verschil als je een oog eraf haalt en de ander nog laat zitten. Maar het benadrukt echt m'n ogen, dat is wel mooi! het is niet om iets te verdoezelen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:17

Als ik zo naar foto's kijk denk ik dat mijn onderwimpers vooral erg lang zijn.... :+
*en klik* *en nog een hele oude*

Ja, mijn wimpers ben ik ook erg blij mee :j mijn broertje heeft trouwens nog veel langere... :=

Wat voor kleuren staan eigenlijk mooi bij groen/gele ogen? Ik heb rood haar, daar staat dan weer veel niet bij. Valt me trouwens op dat ik heel weinig ruimte heb tussen mijn oog en mijn wenkbrauwen, daardoor zal oogschaduw wss ook niet zo opvallen...
Edit: ja ik heb lang haar.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:20

Ga weg, Fif, wat een foto's! :oo
Nu ben ik dus echt jaloers.
:D

Denk dat bruine oogschaduw je erg mooi zou staan. De Bourjoisoogschaduwtrio die hierboven besproken is, is een smokey eyes kit.
Zou echt gaaf staan denk ik!

Of grijs.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:22

Op mij hoef je niet jaloers te zijn hoor. :+ Volgens mij heb ik ooit wel een foto van je in je profiel gezien, was een leuke meid iig die erin stond. :D

Ik denk dat oogschaduw een beetje wegvalt omdat ik zo weinig ruimte ertussen heb... dat hangt een beetje over mijn oogleden heen als het ware. :') Zie je op de eerste foto's die ik hier plaatste wel het beste. Beetje weinig ruimte. :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:22

ik ben zo goed als kaal kwa onderwimpers.
Ik ga dior lash maximazer eens proberen *hoopt op mirakel*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:24

Dat zal niet van het laatste jaar zijn, profiel is al een tijdje leeg. :))
Verspreid over dit topic staan wel wat foto's van mij, maar da's meer om de make-up.

Waar woonde je ook alweer ergens?
Ik zou m'n kunsten best eens op je willen uitproberen. :D
Je ogen knallen al van zichzelf en je bent een natural beauty, maar ben ook echt benieuwd hoe het zou staan met oogschaduw.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:25

@fiffill: daar heb ik ook last van maar omdat smokey eyes tot je wenkbrauwen komt komt het helemaal goed ;)
Ik zal vrijdagavond even fototje maken! Dan doe ik nieuwe smokey eyes op! En is m'n net geknipte haar ook goed te zien.

Wel jammer dat er niemand met kort haar is, er zijn echt weinig meiden met kort haar terwjil het zo gaaf staat (als je er een koppie voor hebt tenminste, dat wel :P en dat hebben ook niet veel geloof ik)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:26

Iedereen zegt dat ik er mee sta, maar hou liever toch beetje langer :P

heb al een alien gezicht korte haartjes nog groter voorhoofd nee :')
Laatst bijgewerkt door lesilla op 21-12-10 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:26

Roosch schreef:
Wat voor kleur ogen heb je, Zwitsal?
Die bruine pakt juist heel mooi uit bij mij, net zoals de grijze, de paarse en de groene.
(hoezo ik vind het fijne oogschaduw? :+ )

blauw, maar heb donker haar.. nu een beetje in een warme/rode tint geverfd (wat niet erg opvalt tot ik onder een lamp ga staan haha, dan ineens is het rood).
mijn huid is ook vaak wel een beetje rood.. maar dat valt nu door mn haar wat minder op gelukkig.
maar als ik die oogschaduw opdoe dan lijken al die kleuren een beetje op elkaar..

had ook zo'n trio gekocht van een ander merk, weet al niet meer welke maar voor elke kleur ogen hadden ze een beroemd model gevraagd om reclame te maken. voor blauwe ogen was het Doutzen.
maar op de reclame zag het er heel mooi uit haha, doe ik het bij mezelf op dan zie je het verschil tussen die 3 kleuren amper en lijkt het allemaal een beetje grijzig (wat ik niet mooi vind bij mijn blauwe ogen).

ik heb trouwens ook geen kort haar..
mijn haar heeft een slag van zichzelf dus hoe korter ik het knip hoe meer het gaat krullen.
ben een beetje bang dat als ik het echt kort knip dat ik dan net een ontplofte poedel ben

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:27

Het zou mij niet staan, kort haar. (en ben veeeel te blij met mijn gespaarde haartjes. :o)
Heb er een te dik gezicht voor.

Ben wel benieuwd naar je korte koppie, vind het vaak wel heeeel gaaf staan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:28

Ik woon in Amstelveen, als je wilt prutten ben je welkom hoor. :P Moet je alleen wel je eigen spulletjes meenemen, ik he niks. :')
En dat ik die foto zag zal alweer een tijdje geleden zijn. ;) Bruin haar heb je toch?

Ben benieuwd Ilsemarie. :D En ik heb behoorlijk lang haar, altijd al gehad, weet ook niet of ik wel een koppie heb voor kort haar... :+ Vind het wel gaaf altijd. Maar mijn haar was vroeger tot over m'n stuitje, nu tot over m'n bh-bandje, lijkt me lastig afstand doen van mijn haartjes... :P

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:37

http://94.100.124.165/1027100001-102715 ... jE0_1.jpeg (heb wel lange oorbellen in zie je slecht, maar dat staat wel mooi!)
http://94.100.124.10/1142250001-1142300 ... _svjW.jpeg (dat blonde ben ik nu (gelukkig) weer kwijt haha
http://picasaweb.google.com/boerderijca ... 1221765650 (op schuurfeest met links m'n sexy wederhelft en lieve vriendjes/vriendinnetjes uit z'n vriendengroep) alleen die flits van die fotograaf is wat te sterk dus nou lijkt m'n make-up heel raar :=
maar van 't weekend ff een betere haha :D

ik had het vroger ook tot halverwege m'n rug (mede vanwege paardrijden, knot in met wedstrijden enzo) maar ik heb weinig, dun en heel zwaar haar (ja echt... hoe verzin je het haha) en het is langzaam steeds korter gegaan! vond het eerst ook doodeng dat super korte maar ooh wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Zalig! M'n haar is veel voller (blijkbaar viel het gewoon uit doordat het zo zwaar was) (met lang haar was m'n staart nog geen 10 cent-muntje dik... nou dat is echt weinig!).
Ik heb overigens ook een bol gezicht maar het verbaasd me dat dat met kort haar niet erger werd (dat dacht ik wel namelijk) maar dat viel gelukkig reuuuze mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:42

Ik hou best wel van make up, ik ga ook niet zonder foundation de deur uit want dan ben ik een gevlekt aardbeitje. maar mn ogen wisselen af van alleen mascara tot meer kleur en dingetjes.. wat echter gewoon weg niet lukt bij mij zijn smokey eyes.. ik krijg het niet mooi gedosseerd zodra ik boven mn boog uitkom..
dus ik heb t meestal gewoon zo
Afbeelding
Als ik uitga
Afbeelding
in de zomer
Afbeelding
soms wat zwaarder/harder
Afbeelding
Afbeelding
*btje rare foto *rechts*
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-12-10 16:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:46

Ik vind dat het je leuk staat! Het is idd erg kort, lekker pittig. :D
Heb even een foto opgezocht, zo is mijn haar nu ook ong. maar nog zo'n 5 cm langer. Mijn haar is juist dik, zwaar en vrij vol, ik kreeg er met langer haar dan ook hoofdpijn van door het gewicht. :+

Ilsemarie

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:49

Moet zeggen dat als ik het voor het kiezen had ik ook mooi vol lang haar had maar dat lijkt met mijn haar gewoon echt niet en stiekem is dit kort ook wel leuk, lekker anders dan anders... en moet zeggen dat ik er meer sjans mee had/heb dan ik had gedacht haha (maar ik heb voor de rest ook wel een zeer vrouwelijk gebouwd lichaam zegmaar, daar kan het ook aan liggen :P )

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:49