? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Dus die calorieën miste ze ook al.
maar als ze dat niet op had moest ze een sonde in dus dat was voor mij wel een stok achter de deur om door te zetten. Om 12 uur krijgt ze groente (die ze nu wel opeet, want na 4 uur niet eten heeft ze wel honger) en om 16 uur krijgt ze fruit. Dan om 20.00 uur nog een keer melk. Dus 4 melkvoedingen van 120 cc met steeds 4 uur er tussen, 1 keer groente en 1 keer fruit. En dat zijn gewoon grotemensenporties, maar nu ze honger heeft eet ze dat wel op. Gisteren heeft ze zelfs een groot eetbord groente op en nog een halve kom soep. Urielle schreef:Tot dusver mocht ze gewoon bij mij drinken zo vaak en zo veel als ze wilde. Helaas pakte dat voor haar dus niet goed uit (voel me onwijs schuldig erover) want zij drinkt dus ongeveer elke 1-2 uur een heel klein beetje en krijgt daarmee vooral voormelk binnen en niet de achtermelk waar het vet in zit wat zij nodig heeft om te groeien en te ontwikkelen. Ze had ook nooit echt honger dus als ik aankwam met groente of fruit gaf ze mij gewoon een dikke vinger, melk is veel lekkerder en makkelijker te eten vond zeDus die calorieën miste ze ook al.
)
.
maar dat kon niet volgens de dokter.