Marijee schreef:Ik ben zelf heel tevreden over de Louis Widmer Skin Apeal Fluid. Werkt geweldig voor wat je voor betaald
Dat is een dagcreme? En koop je die gewoon bij een drogisterij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MaartPaard schreef:ChelseaII schreef:Tips zijn zeker welkom! Ik gebruik bewust die gekleurde creme van Nivea zodat ik geen foundation hoef te gebruiken... Als ik er niks op zou doen, vallen mijn pukkels wel ernstig op namelijk, haha! Maar dat is toch ook troep en verstopt je porien? Heb je tips van bepaalde merken die wel goed zijn?Citaat:Oke! Maar wat is dan een goede dag-creme (merk) en ook sommige foundations zijn niet goed toch? Daar kunnen toch ook verkeerde ingredienten in zitten? Hmmm... Denk je ook dat je goed bezig bent...
Ik gebruik skincode, vind het erg fijn spul! Is wel ietsje duurder, maar niet belachelijk. Die gekleurde nivea is echt nog erger dan foundation! Je moet vooral creme hebben die bijna niet ruikt want dan zit er in ieder geval weinig parfum in. Ik gebruik zelf foundation van Max Factor, uit zo'n potje. Stip gewoon de erge plekjes aan nadat ik mijn creme heb opgedaan. Ik ben er erg tevreden over!
ChelseaII schreef:Marijee schreef:Ik ben zelf heel tevreden over de Louis Widmer Skin Apeal Fluid. Werkt geweldig voor wat je voor betaald
Dat is een dagcreme? En koop je die gewoon bij een drogisterij?
dressagelady schreef:Klopt, heb al veel voorbij zien komen! Ik lees al een tijdje mee namelijk haha.
Ik ben nu bezig met grote klis en driekleurig viooltje, homeopathische capsules. De klis is voor talgklierreiniging en dat viooltje tegen een rode, gevoelige huid. Schijnt elkaar ook te versterken dus ik ben benieuwdBen nu een week aan de gang. Verder maak ik mijn huid iedere ochtend + avond schoon met producten van Zarqua
ChelseaII schreef:Ik ben afgelopen zaterdag eens wezen kijken in de winkel De Tuinen. Daar werd mij een dag/nacht creme geadviseerd van hun eigen merk; DodeZee-creme. Zit geen parfum of alcohol in. Iemand hier ervaring mee? Daarnaast adviseerde ze me TeaTreeOil. Hier heb ik op dit forum wel wat van gelezen.
Ik heb iig al mijn Nivea-cremes in de prullebak gegooid!!! Een afspraak met de HA stel ik nog even uit, want als ik iets ga gebruiken met minder troep erin, het probleem misschien verholpen is.
mirriejj schreef:ChelseaII schreef:Ik ben afgelopen zaterdag eens wezen kijken in de winkel De Tuinen. Daar werd mij een dag/nacht creme geadviseerd van hun eigen merk; DodeZee-creme. Zit geen parfum of alcohol in. Iemand hier ervaring mee? Daarnaast adviseerde ze me TeaTreeOil. Hier heb ik op dit forum wel wat van gelezen.
Ik heb iig al mijn Nivea-cremes in de prullebak gegooid!!! Een afspraak met de HA stel ik nog even uit, want als ik iets ga gebruiken met minder troep erin, het probleem misschien verholpen is.
Tea tree is fijn als je pure olie hebt, deze kan je dan aanstippen op plekjes. Heb dat ook een tijd gedaan, en dat werkte wel fijn.
Verder is sudocreme fijn voor rode littekentjes, en als je voorzichtig smeert maakt het de huid niet vet.
dressagelady schreef:Klopt, heb al veel voorbij zien komen! Ik lees al een tijdje mee namelijk haha.
Ik ben nu bezig met grote klis en driekleurig viooltje, homeopathische capsules. De klis is voor talgklierreiniging en dat viooltje tegen een rode, gevoelige huid. Schijnt elkaar ook te versterken dus ik ben benieuwdBen nu een week aan de gang. Verder maak ik mijn huid iedere ochtend + avond schoon met producten van Zarqua