Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurabram schreef:Ben er ook weer. Iedereen eenmet de zere hoofdjes.
Amethist hoor ik vaker dingen over, maar zijn wel sterke stenen. Heb er al verschillende gehad, bij mij breken ze allemaal in bonken, op de één of andere manier past hij niet bij mij ondanks dat hij ervoor zou moeten helpen.
Pinacolada wat een gedoe op die hoofdpijnpoli zeg.
Wij gingen weekend weg, 't lijkt wel of ik het over me af roep, 't ging zo goed. Stop voor de zekerheid Imigran wel in de weekend tas.... was maar goed ook, heb er 3 nodig gehad, 2 dagen koppijn gehad. Gelukkig op tijd ingenomen en toen ging het wel. Maar ja, 't was toch allemaal anders dan anders, onregelmatiger eten en vermoeider/stressig door de reis met slechter weer en de periode van de maand, da's vragen om moeilijkheden.
Laurabram schreef:Wij gingen weekend weg, 't lijkt wel of ik het over me af roep, 't ging zo goed. Stop voor de zekerheid Imigran wel in de weekend tas.... was maar goed ook, heb er 3 nodig gehad, 2 dagen koppijn gehad. Gelukkig op tijd ingenomen en toen ging het wel. Maar ja, 't was toch allemaal anders dan anders, onregelmatiger eten en vermoeider/stressig door de reis met slechter weer en de periode van de maand, da's vragen om moeilijkheden.
Pinacolada schreef:Ik ben wat te nuchter daarvoor geloof ik, is het niet zo als je er zelf in gelooft je geestelijk minder stress hebt en daardoor minder migraine ofzo?
_evelien_ schreef:ik heb nu ook een amethis steen
wat bedoel je met dat amethist te sterk voor je is? hoe merk je dat?
En wat bedoel je met breken in bonken, breken ze dan echt?
wat vervelend dat je net dat weekend weer migraine moest hebben
Citaat:Amethyst donker werkt tegen hoofdpijn en migraine, slapeloosheid, spanningsmaagpijn, maagklachten, oogklachten, bloedarmoede, infecties, pijnlijke menstruatie, keelontsteking, bloedziekten, brandwonden en waterzucht. Behoedt voor onmatigheid, geeft kalmte, ontspant, geeft innerlijke rust en evenwicht. Ontspant de nek- en schouderspieren. Wie moeilijk los kan laten en haatgevoelens heeft zou de steen zeker moeten dragen. Bij een teveel aan spanning kan de steen na een tijd spontaan breken.
simodi schreef:Pinacolada schreef:Ik ben wat te nuchter daarvoor geloof ik, is het niet zo als je er zelf in gelooft je geestelijk minder stress hebt en daardoor minder migraine ofzo?
Is het niet net vaak andersom (of bedoel je dat juist), dat als je alsmaar denkt 'hopelijk krijg ik dan en dan geen hoofdpijn' dat je het zelf oproept omdat je je er zo druk om maakt? Heb ik toch nog wel vaak eerlijk gezegd ...
rocymax schreef:Goedemorgen allemaal!!
Helaas is mijn hoofd niet over, de linkerkant ontploft bijna. Maar omdat ik bij een vriendin thuis ben en dit de laatste week is van mijn werkvakantie, ga ik gewoon de dingen doen die we van plan waren en dat is vandaag een paar paarden lenen van vrienden en de bergen in trekken, het heeft ongeveer 8 graden gevroren en het is prachtig zonnig weer!!![]()
Ik hoop dat ik de enige ben met een half hoofd!!