amazone77 schreef:mister,pas toen ik de laser behandeling had gehad kon ik weer normaal slapen na het stoppen.
die 2 x daarvoor was slapen een ramp,gewoon leven was al moeilijk genoeg zonder peuk,ik had het er echt heel erg zwaar mee.
1e keer was ik 3 weken gestopt geweest,had het boek gelezen van allen carr,en dagt echt nu ben ik er voor goed van af,maar helaas dat was dus niet zo.
de 2e x was een hel!!! wilde op de datum stoppen toen het rook verbod in ging,heb het maar 9 dagen volgehouden,ik was niet te genieten,sliep mniet en voelde mij erg klote.
en met de laser ging het allemaal stukken beter.
maar helaas werkt dat niet bij iedereen,bij mij werd het afkikken een stuk makkelijker zo,de verschijnselen waren minder en minder hevig,denk niet dat ik het anders had gered hoor.
dat is wel heel vervelend ja!! ja het blijkt wel weer dat het voor de ene persoon veel makkelijker is dan voor de ander, terwijl we allemaal verslaafd zijn aan het zelfde.
blij te horen dat het nu wel goed gaat met je slaap!
ik heb wel het idee dat ik al rustiger slaap dan eerst, en minder droom, dat is ook wel fijn.
volgens mij ben ik ook al iets minder prikkelbaar, al kan ik dat ik nog wel rookte ook af en toe wel eens flink uit mijn slof schieten over iets onbenulligs!
heb behoorlijk temperament in mijn karakter!