Ziek aan het worden? Wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_00_0

Re: Ziek aan het worden? Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:41

Jaa lotgenoten.

vandaag is de eerste dag sinds 4 dagen dat ik mijn bed uit kon komen. Ik had een keelontsteking,2ooronstekingen,maagzweer en knallende koppijn.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 10:30

zorro schreef:
Ilsemarie schreef:
ik doe ook een beetje mee! Van de zomer was ik bij vriend en z'n ouders, en toen waren die alle drie ziek de week dat ik er was. Dus ik aldoor maar aan het wachten tot ik ook ziek werd maar er kwam maar niks... zaterdagavond naar MegaPiratenFestijn geweest, moest natuurlijk teruglopen van tent naar auto zonder jas en jahoor, maandag voelde ik me niet zo lekker en sinds dinsdag verkouden. Keelpijn, oorpijn, inmiddels hoest ik als een zeehond en neus begint nu ook beetje. Maaaaaaar het kan echt niet want morgenavond is Normaal en daar wil ik heeeeeen (vorige jaar kon ookal niet want toen was ik ook ziek, grrrrrr). Dussssssss morgenavond moet ik goed zijn! kan ik dan de rest van het weekend wel ziek zijn :P (hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)
iedereen hier beterschap!!

Haha ik ga ook naar Normaal in Siddeburen! Ben dus ook al enorm aan het hopen dat ik morgen weer wat beter ben.. Moet ook eerst nog van half 10 tot 9 uur savonds werken, en dan gelijk heen.. Ik ga hoe dan ook heen, hoe ziek ik ook ben.. Desnoods zetten ze me maar op een stoeltje achteraan..

Nou ik ben helaas zieker dan gister ;( M'n neus is nou echt hartstikke dicht.. maar ik wil ook koste wat het kost heen! ga gelukkig zelf met de auto dus ik ga ook echt niet lang... denk dat ik maar bij je kom zitten op stoeltje achteraan haha ;)
Ik ga gewoon niet zo lang en aan de paracetamol, dan moet het lukken :P en dan de rest van het weekend in bed haha!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:14

Ik voel me gelukkig weer wat beter als gister! Nog wel verkouden, maar mijn keelpijn is bijna weg, en het hoesten is ook al minder. Ik ga vanavond eerst sloten met koffie drinken, zuslief heeft al redbull gehaald voor wat energie, en ik eet wel wat paracetamol op.. Dan kan ik best naar Normaal :)

Wij gaan ook met de auto, dat scheelt al. warme trui en vest mee, voor de terugreis.. En trachitol voor het zere keeltje.. Morgen gewoon werken, en dan zien we zondag wel weer :')

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:20

Inmiddels een stuk slechter, heb echt een beroerde nacht achter de rug... :\
Nu zit ik wel te studeren, maar alleen onder verdoving van paracetamol, anders trek ik t niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:00

Op pagina 5ofzo zei ik al dat ik ziek begon te worden en nu ben ik het pas... zere ogen, verstopte neus, keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, koortsig en moe

Baaaah ik wil niet ziek zijn

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:28

Fijn zorro! bij mij helaas het tegendeel... hopelijk kan ik vanavond toch even in de auto stappen en een halfuurtje of uurtje heen, ik wil supergraag! Maar ik voel me echt beroerd, volgens mij komt er dik koorts aan maar ik heb geen zin om me dit door m'n neus te latne boren, ik doe altijd al zo verstandig... grr!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:31

Balen joh! Kan je niet nu nog even lekker op bed kruipen, misschien ben je vanavond weer wat opgeknapt.. En anders inderdaad gewoon even heen gaan. Wij gaan ook vroeg weer naar huis, zodra het afgelopen is. Anders blijven we altijd hangen, en hangen, en hangen, maar vanavond niet hoor..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:41

ik moet halfuurtje rijden dus dat valt gelukkig nog wel mee... maar denk niet dat ik het langer dan een halfuur/uur daar volhou hoor ;) m'n hoofd is heet en de rest is ijskoud, zweethanden... vorig jaar was ik ook zo beroerd.
ja hang al half in bed en op de bank. Ik kijk gewoon vanavond wat later hoe ik me voel en als het echt niet wil is het pech gehad. Stiekem hoop ik dat m'n moeder wel even daar met de hond wil lopen kan ikt och even een halfuurtje spieken :P Maarja vrees dat het allemaal niet gaat lukken maar wil zooooooooo graag!.. nja... moet maar ff afwachten, ik zie vanavond wel van hoe of wat! maar dit is echt de eerste ziek-zijn-dag zegmaar tot nu toe! En ik ben al heel lang niet ziek geweest (ook niet van de zomer toen vriendlief en z'n ouders een hele week ziek warne toen ik er was) dus vrees dat ik nu alles op m'n bord krijg met 40 graden koorts en al die grapjes... dat vrees ik beetje :=

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:50

Ik ben ook al een week aan het kwakkelen.. Echt ziek ben ik niet, maar gewoon niet lekker. Hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, verstopte neus en oren. Niet leuk.. Beterschap iedereen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 06:17

Ik kreeg Donderdag avond aan 1 kant een verstopte neus.
En Vrijdag was het nog steeds zo, en later op de dag werd het steeds erger.. [gewoon alle 2 de neusgaten].
Daarna heb steeds weer dat ik uit het zweet breek terwijl ik bijna niks doe. :n

Heb ook bijna geen honger drink wel genoeg..
En gisteravond had ik wat verhoging [37,8]
Begin nu ook langzamerhand last van mn keel te krijgen...

*zucht* :\

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 06:19

Lotgenoten... het is hier 24 graden elke dag. Maar hier in dit huis hebben ze die airco zo hoog staan dat ik met een sjaal om binnen loop en in mn tanktopje naar buiten ren. :Y)

Dus nu lekker aan't snotteren constant, ogen half dicht haha.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 08:15

nog steeds snot.....niesbuien van een half uur.....moe..... :(:)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:29

GOH WAT FIJN DIT
eerst verkouden, toen vorige week buikgriep kon ik al 3 dagen niet naar stage ben ik net weer beetje beter wordt ik weer behoorlijk verkouden, heb echt keelpijn en dan psychisch voel ik me ook nog poedersuiker dus het gaat weer lekker allemaal..

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:31

ik ben in het weekeinde flink ziek geweest, zaterdag nog wel gereden, want vond dat dat even nodig was, maar daarna op de bank gaan liggen.
ben nu weer wat aan het opknappen en lekker naar school geweest(voor zover dat 'lekker' is..) en morgen vrij!
vorig jaar ben ik een dikke 14 weken ziek geweest, steeds een verkeerd middeltje gekregen van de dokter, uiteindelijk een antibiotica kuur gekregen van een weekje en vervolgens een inhalator met medicijnen gekregen. 1 of 2 dagen voor kerst(en tevens ook mijn verjaardag..) ben ik weer opgeknapt en kon ik eindelijk weer naar m'n paard toe en kon ik dingen doen die ik de afgelopen weken niet had kunnen doen. zó blij was ik..!

tipje voor de zieken onder ons:

* veel thee drinken helpt echt!
* de hele dag met een sjaal om lopen, vanaf het moment dat je uit bed stapt, omdoen en op het moment dat je weer in bed stapt weer af doen.
* veel van die honing 'snoepjes' eten(die zijn zó ongelooflijk vies, maar ze helpen wel!)

Beterschap!

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:39

Ik ben gisteravond ook weer ziek geworden..

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 17:12

hier weer helemaal beter!! :):) Voor de zieken, beterschap! Hopelijk zijn jullie ook snel weer beter

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:24

Oo verschrikkelijk ja. Ik voel me al sinds vrijdag al niet echt lekker. Vanavond ook wat verhoging. Zal morgen wel ziek zijn want ik ben vandaag zeiknat geregend (lang leve bussen met 10 minuten vertraging en haltes zonder bushokjes -O-)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:55

Hier nog 1.
Begon vrijdag toen ik uit me werk kwam, zaterdag gewoon hartsikke ziek, keelpijn, bonkende kop, koorts etc, maar geen tijd om ziek te zijn :( , dus lading paracertamol en ibuprofen dr in gestopt en zondag weer wat beter, gisteren de hele dag buiten in de regen gewerkt en om het compleet te maken word ik ook nog ongesteld -:(- . Heb nu vrij en zit lekker in me trainigspak achter de pc met een lading zakdoeken naast me.
Pfff :+

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:00

Ik begin weer met kwakkelen. Heb me twee dagen erg goed gevoeld na die !#($(* verkoudheid, maar nu gaat mn keel weer dichtzitten en mijn neus zit vol.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 08:05

Ik ben vanochtend met hoofdpijn uit bed gestapt, en heb er ook nog is flinke kriebelhoest bij :\
En ben ook nog wat verkouden, en af n toe ben ik stemloos.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 08:07

Zit nog steeds ziek thuis, gaat lekker zo :(

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 09:11

ik ben ook nog steeds ziek ;( hoest heel erg, kriebel in de keel (dus nog meer hoesten) klink als een zeehond, oren half dicht, neus dicht/loopt, voel me echt hondsberoerd! Zo maar weer lekker op de bank en proberen wat van de studie te lezen...

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 11:52

Helaas meld ik me ook!
Al een tijdje aan t kwakkelen en sinds zondag is t toegeslagen.. Giga verkouden en keel en oorpijn.
Ga alleen vannacht op vakantie met het vliegtuig en lees allerlei horrorverhalen over scheurende trommelvliezen := Dus vandaag stomen als een gek en neussprayen dan moet het goedkomen!

Beterschap iedereen! :(:)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:34

Ik ben nu ook ziek :\
Vannacht mn hele maag geleegd, van 4:00 tot 5:45 bij de wc gehangen,
en dat terwijl de laatste keer dat k ziek was, een jaar geleden was en ik gisteravond nog helemaal niets ervan merkte!
Vind het zo vervelend. Vandaag ook alleen droge crackertjes en droge boterham gegeten ,meer krijg ik niet naar binnen.
Heb tussendoor ook telkens een half uur/1,5 uur geslapen, en nog voel ik me niet beter.
Hopen dat k morgen beter ben, dan kan k nog wat aan schoolwerk voorbereiden!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:15

Ben nog steeds half ziek! :\

Ben sinds 28 September flink aan het hoesten..
Van dat kriebel vast zittende slijm hoest.. :\

En ben sinds een paar dagen ook flink benauwd..
Verkouden ben ik nog wel heb ik het idee..kan niet normaal ademen.. :n
En als ik wil ademen dan moet ik met moeite een flinke hap adem binnen halen..