Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zorro schreef:Ilsemarie schreef:ik doe ook een beetje mee! Van de zomer was ik bij vriend en z'n ouders, en toen waren die alle drie ziek de week dat ik er was. Dus ik aldoor maar aan het wachten tot ik ook ziek werd maar er kwam maar niks... zaterdagavond naar MegaPiratenFestijn geweest, moest natuurlijk teruglopen van tent naar auto zonder jas en jahoor, maandag voelde ik me niet zo lekker en sinds dinsdag verkouden. Keelpijn, oorpijn, inmiddels hoest ik als een zeehond en neus begint nu ook beetje. Maaaaaaar het kan echt niet want morgenavond is Normaal en daar wil ik heeeeeen (vorige jaar kon ookal niet want toen was ik ook ziek, grrrrrr). Dussssssss morgenavond moet ik goed zijn! kan ik dan de rest van het weekend wel ziek zijn(hoewel, veel doen voor studie en verjaardag, ook niet handig haha)
iedereen hier beterschap!!
Haha ik ga ook naar Normaal in Siddeburen! Ben dus ook al enorm aan het hopen dat ik morgen weer wat beter ben.. Moet ook eerst nog van half 10 tot 9 uur savonds werken, en dan gelijk heen.. Ik ga hoe dan ook heen, hoe ziek ik ook ben.. Desnoods zetten ze me maar op een stoeltje achteraan..
M'n neus is nou echt hartstikke dicht.. maar ik wil ook koste wat het kost heen! ga gelukkig zelf met de auto dus ik ga ook echt niet lang... denk dat ik maar bij je kom zitten op stoeltje achteraan haha 
en dan de rest van het weekend in bed haha! 

m'n hoofd is heet en de rest is ijskoud, zweethanden... vorig jaar was ik ook zo beroerd.
Maarja vrees dat het allemaal niet gaat lukken maar wil zooooooooo graag!.. nja... moet maar ff afwachten, ik zie vanavond wel van hoe of wat! maar dit is echt de eerste ziek-zijn-dag zegmaar tot nu toe! En ik ben al heel lang niet ziek geweest (ook niet van de zomer toen vriendlief en z'n ouders een hele week ziek warne toen ik er was) dus vrees dat ik nu alles op m'n bord krijg met 40 graden koorts en al die grapjes... dat vrees ik beetje

Voor de zieken, beterschap! Hopelijk zijn jullie ook snel weer beter 
, dus lading paracertamol en ibuprofen dr in gestopt en zondag weer wat beter, gisteren de hele dag buiten in de regen gewerkt en om het compleet te maken word ik ook nog ongesteld
. Heb nu vrij en zit lekker in me trainigspak achter de pc met een lading zakdoeken naast me.

hoest heel erg, kriebel in de keel (dus nog meer hoesten) klink als een zeehond, oren half dicht, neus dicht/loopt, voel me echt hondsberoerd! Zo maar weer lekker op de bank en proberen wat van de studie te lezen...
Dus vandaag stomen als een gek en neussprayen dan moet het goedkomen!