Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

carr_friesje schreef:hihi veregeleken met iedereen hier ben ik dus best wel een 'viespeuk'
ik kan écht niet lekker slapen in een bed dat net opgemaakt is en nog helemaal fris is.
pas na een x aantal dagen erin slapen ruikt het weer helemaal naar mijn eigen omgeving en dus weer vertrouwd. en kan ik weer lekker slapen (A)
ijssnuiver schreef:carr_friesje schreef:hihi veregeleken met iedereen hier ben ik dus best wel een 'viespeuk'
ik kan écht niet lekker slapen in een bed dat net opgemaakt is en nog helemaal fris is.
pas na een x aantal dagen erin slapen ruikt het weer helemaal naar mijn eigen omgeving en dus weer vertrouwd. en kan ik weer lekker slapen (A)
Dit heb ik ook heel erg hoor. Ik haat het als mijn verschoond moet worden.
Maar desondanks doe ik het wel regelmatig.
F_Orumster schreef:ik vind het juist wel heerlijk, een schoon, naar waspoeder geurend bed.
Ik heb alleen echt geen zin het vaker te verschonen, maand vind ik prima.
Nu slaap ik 3 nachten per week niet thuis, dat scheelt ook.
Wel vind ik het belangrjk het beddengoed flink open te gooien als ik uit bed ga, bed opmaken vind ik dus vies.
KarinvdM schreef:Bon_Bon schreef:Snif ik doe het altijd MET condoomik heb een hekel aan die viezigheid, vriendlief en ik proberen nu weer zwanger te worden dus de keren dat we 18+ praktijken uitvoeren wanneer het nut heeft (cyclus ei sprong bladiebla) doen we het zonder met handdoekkie en butien die periode gaat condoom om
Ook de 20 weken dat ik zwanger was deden we het met condoom.. *ik ben vreemd ik weet het, ken niemand die dat doet behalve wij*
Echt? Nou ja, als je dat fijn vindt...
Jans schreef:Mijn bed ligt inderdaad altijd open, vaak het raam er ook bij open.
En verschonen eens per 2 a 3 maanden.