Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleinvosje schreef:Maak je niet zo druk meisje, het komt echt wel goed! Je hebt ALS je zwanger bent alstijd een concentratie HCG in je urine, tenzij je al verder bent in de zwangerschap. De test zal dus echt wel lukken!
RockyHorse0 schreef:wat bedoel je met tenzij je al verder bent in de zwangerschap? na een bepaald aantal weken ofzo? kan het dan niet meer?
Nagyl schreef:Ik vraag me af waarom TS dit topic verder heeft geopend. Want als je echt denkt dat je zwanger bent, dan had ze allang een test gehaald, toch?
Want als ze deze ochtend bij de ta is geweest, dan kun je dan toch direct een test gaan halen. En waarom pas over 2 uur nu?
de gewone AH's hebben ze bv ook gewoon bij hun geneesmiddelenbalie liggen.
Dus als je echt wilt testen, dan had je zeker gisteravond bij wijze van nog makkelijk kunnen halen en doen
Nagyl schreef:Ik vraag me af waarom TS dit topic verder heeft geopend. Want als je echt denkt dat je zwanger bent, dan had ze allang een test gehaald, toch?
Want als ze deze ochtend bij de ta is geweest, dan kun je dan toch direct een test gaan halen. En waarom pas over 2 uur nu?
Dus als je echt wilt testen, dan had je zeker gisteravond bij wijze van nog makkelijk kunnen halen en doen