Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizzle schreef:verassen is cremeren.

Daar kunnen zei toch niks aan doen?? 

)
of ga samen op een zaterdag boodschappen doen voor de hele week.
JessAndHope schreef:Dat gáát toch niet?! Jezus mensen... ik kán niet zomaar dingen laten liggen. Dan staat de kattenbak een week te stinken, dan is er geen gas om te koken of te douchen, dan eet ik pas om 8 uur 's avonds....
Dus nee, sommige dingen kunnen niet 'even niet gedaan worden'.
Als dat zo was, dan maakte ik me er ook niet zo druk over. Maar sommige dingen MOETEN gewoon gedaan worden.
En nogmaals, ik doe ook echt helemaal niks verkeerd de laatste weken, omdat ik zo ontzettend op mijn tenen loop en zoooooo erg bezig ben met alles goed doen enzo, dat er bij mij gewoon niks aan te merken valt. Alleen dat ik over mn gevoelens praat....
Nou goh goh, das dramatisch.
En het feit dat ik geen positieve dingen neerzet over wat hij wél doet, is omdat hij gewoon weinig doet en ik wil weten hoe andere denken over zijn acties. Acties die ik niet vind kunnen.
Hoe haal je het in je botte harses om te zeggen: jij wilde toch zwanger worden?
Pfff, ben ik dan de enige die moordneigingen krijgt op dat moment? (En dat wil niet zeggen dat ik dus op dat moment uit mn dak ga, maar dan hou ik me netjes in.)
JessAndHope schreef:@Chanel: ik vraag dingen dus juist uiterst beleefd. Ik scherm totaaaal NIET met mijn zwangerschap. Dus ik vraag (even over die gasflessen): goh schat, het gas is op, dus zullen we even naar de gashandel rijden om nieuwe flessen te halen?
Hij: ik zet ze wel in je auto en dan kan jij toch rijden?
Ik: en dan? Dan moet ik ze er weer uit gaan tillen?
Hij: Nee dat doen hun toch wel even voor je bij de gashandel?
Ik: jahwel, maar ze moeten er hier op de camping ook weer uit.
Hij: hoezo? dan laat je ze toch in je auto staan?
Ik: nou, dat gaat dus niet, want ik moet eerst de hond nog meenemen (duitse dog, dus die heeft de gehele achterkant nodig) en daarna moet ik werken, dus moeten er kinderen achterin
Hij: *zucht puf zucht* nou... dan doe je het lekker NIET.
Ik: nouja! ik ga geen 36 kilo tillen hoor. Ik weet het niet, maar van de verloskundige moet ik juist rustiger aan gaan doen!
Hij: ja hoor, het is al weer goed.
Nou, ik weet het niet. Maar volgens mij ben ik toch heel correct gebleven en is het niet meer dan redelijk dat ik geen 36 kilo ga lopen tillen!
justdiesel schreef:Zo! En nu gaat het gestress pas echt beginnen!!!
Meid wees trots op jezelf....
justdiesel schreef:JessAndHope schreef:@Chanel: ik vraag dingen dus juist uiterst beleefd. Ik scherm totaaaal NIET met mijn zwangerschap. Dus ik vraag (even over die gasflessen): goh schat, het gas is op, dus zullen we even naar de gashandel rijden om nieuwe flessen te halen?
Hij: ik zet ze wel in je auto en dan kan jij toch rijden?
Ik: en dan? Dan moet ik ze er weer uit gaan tillen?
Hij: Nee dat doen hun toch wel even voor je bij de gashandel?
Ik: jahwel, maar ze moeten er hier op de camping ook weer uit.
Hij: hoezo? dan laat je ze toch in je auto staan?
Ik: nou, dat gaat dus niet, want ik moet eerst de hond nog meenemen (duitse dog, dus die heeft de gehele achterkant nodig) en daarna moet ik werken, dus moeten er kinderen achterin
Hij: *zucht puf zucht* nou... dan doe je het lekker NIET.
Ik: nouja! ik ga geen 36 kilo tillen hoor. Ik weet het niet, maar van de verloskundige moet ik juist rustiger aan gaan doen!
Hij: ja hoor, het is al weer goed.
Nou, ik weet het niet. Maar volgens mij ben ik toch heel correct gebleven en is het niet meer dan redelijk dat ik geen 36 kilo ga lopen tillen!
Alleen al om dit bericht vind ik dat je enorm zeurt..........
Sorry, jij wil dit niet horen en alleen dat we allemaal ja en amen met je meeknikken.
Maar zo werkt dat niet......
Je bent zwanger en niet van suiker!
Ik ga ook helemaal mee in de posts van Tallie, meisje meisje wat ga jij het nog moeilijk krijgen met jezelf.....
Denk je dat je kindje dadelijk ook perfect in je leventje inpast?
nee hoor, jij zult je aan je kindje aan moeten passen...
Wedden dat je het dan geen reet kan schelen of de wc wel elke dag gedaan is?
Ik wens je heel erg veel succes met je zelf, en aan je vriend veel sterkte!

) dan begrijp ik eerlijk niet waarom jij de beslissing hebt genomen om bij deze kerel een kindje te willenspatter schreef:TS sterkte !
ik denk dat dit de beste beslissing is , MAARRRRR........ik hoop wel dat je er heel veel van geleerd hebt!
als ik nu lees dat jullie relatie al eerder 2 x op zijn gat heeft gelegen(in 1 jaar tijd) dan begrijp ik eerlijk niet waarom jij de beslissing hebt genomen om bij deze kerel een kindje te willen
jij bent veels te hard van stapel gelopen met de relatie, met hem , met samenwonen en tenslotte met zwanger worden
wat hij ook mee besliste doet er niet toe, jij had slimmer moeten zijn!
richt je nu op je laatste maanden, neem je rust en zorg dat alles goed geregeld is
zorg dat je eigen leventje netjes op orde is en dat de kleine de zorg krijgt die ze verdient
DAN pas maar weer eens aan een partner gaan denken
)