Afvallen: Wie heeft DE tip het vol te houden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:54

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:39

jee lotte dat ik je hier tegen kom :? er bestaat ook zoiets als aanstellen hoor! maarja succes ermee? ..

sorry :o

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:16

nynke1995 schreef:
jee lotte dat ik je hier tegen kom :? er bestaat ook zoiets als aanstellen hoor! maarja succes ermee? ..

sorry :o

ik wil er gewoon goed uitzien, gunt niemand dat me ofzo ?

nynke1995

Re: Afvallen: Wie heeft DE tip het vol te houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:22

er bestaat zoiets als echt dik zijn en niet.en ook zoiets al stevig gebouwd en niet, en als je stevig gebouwd bent zul je ook nooit superdun zijn!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:25

nynke1995 schreef:
er bestaat zoiets als echt dik zijn en niet.en ook zoiets al stevig gebouwd en niet, en als je stevig gebouwd bent zul je ook nooit superdun zijn!

super dun is anders dan dun.
ik wil gewoon niet meer 'stevig' zijn zoals je het nu noemt. Dat kan toch enigzins begrepen worden?
ik zit er gewoon mee,..

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:27

Wat jammer dat dit topic nu alleen nog maar over de zeer ongezonde ideeën gaan van Bitje, in plaats van tips voor de TS (en meelezers :+ )..

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:27

ja sorry voor mijn opmerking! maar moest even..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:29

Ik wil ook gewoon tips, ik ben geen 1 of andere anorexia figuur die geen hap meer door de keel krijgt..
(misschien kwam het zo over, maar zo bedoelde ik het heus niet!)
ik wil ook gewoon tips ;)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:53

Bitje kan je niet zelf een topic openen?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:54

kehdra schreef:
Bitje kan je niet zelf een topic openen?

Waarom, waarover?
ik houd me al stil hier, ik wou alleen maar wat tips en ideeen horen over wat het beste is. :j
Net zoals jullie waarschijnlijk.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:59

Over je eigen afval problematiek.
Zilfstar opent dit topic om tips te krijgen hoe ze het afvallen kan volhouden, en jij bent nu al ruim 2 pagina's de overtoon aan het voeren. Ik persoonlijk vind dat nou niet echt netjes.

Als je wilt weten hoe je het beste kan afvallen lijkt het me verstandig om je eigen topic te openen, waar je je eigen situatie in kwijt kan :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 22:01

oh zo, ik meende dat dit ook voor tips voor HOE je moet afvallen :)
maar ondertussen heb ik genoeg informatie gekregen om mijzelf redelijk op weg te krijgen. dus bedankt iedereen :D

dan kan het topic nu rustig verder zonder mij :)

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:33

@bitje, heel het topic staat vol met GEZONDE tips om af te vallen maar jij hoort alleen de meest extreme tips.
Als je echt gezond af wil vallen is er voor jou een hele goede oplossing: een dietist, ze kan je informatie geven over gezonde voeding en wat voor jou het beste. Je moet niet vergeten dat je nog een kind bent, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling en geloof me op 2 bolletjes per dag gaat dat niet goed!
Als ik jou berichtjes zo lees ben jij meer een eetstoornis aan het ontwikkelen dan een goed eetpatroon.
Ik hoop dat je bovenstaande tip ter harte neemt...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 09:39

Bitje, als moeder van 2 kids (5 en 8) maak ik me echt een beetje zorgen over hoe jij als 14 jarige over eten denkt. Ik wil je adviseren om de tips hier ove GEZOND eten goed na te lezen. Zeker de link die vlak hierboven gegeven wordt. Op deze manier hoe jij nu eet zet je cht te lijf in spaarstand en dat is juist ongezond. Een meid als jij, vol in ontwikkeling moet goed eten. heb je je BMI als eens uitgerekend? Denk eraan dat je hiervoor de KINDER BMI moet hebben want je bent pas 14. Je meot nog een stukkie groeien en als ik de onderste foto in je profiel zie: meid wat zie jij er goed uit!

Dus stap 1: Ga (Bijv bij voedingswijzer.nl) je BMI uitrekenen via de rekenmethode voor kinderen van jou leeftijd
Stap 2: Lees op de link hierboven wat jij per dag zou moeten eten
Stap 3: Ga niet afvallen, maar eet gezond: dat betekent niet teveel maar zeker ook neit te weinig!!

Aan iedereen die vond dat Bitje teveel de boventoon voerde: klopt misschien maar als ik middels dit topic 1 meisje kan behoeden om ernstige afvalpraktijken in pratkijk te brengen en haar kan stimuleren gezond te eten (zoals ik dat nu ook met mijn kids doe) ben ik daar alleen maar blij mee.

Ik kan in elk geval een succesje meedelen: ik ben inmiddels 0,7 afgevallen en weeg 86,3!!!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 09:48

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:50

He zilfstar, wat goed!! Dat motiveerd ook he het resultaat zien. Tenminste bij mij wel. Mijn weegschaal gaf vanmorgen -4,2 aan in 3,5 week. Moet wel zeggen dat ik ook 3x in de week in de sportschool zit en echt op mn voeding let. Mijn enige slechte ding per dag is een blikje energy drink zonder suiker :9 wil er nog 6 af het liefst maar ben ook tevreden met nog 4 : j

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:01

Netjes Zilfstar! Door mij 'gedieet' (dwz dus veel gezond eten) ben ik inmiddels van 96,6 kilo naar 93,1 kilo gegaan in minder dan 3 weken. En ik heb echt geen honger, haha. Mijn stoelgang is ook al heel veel beter, omdat ik veel meer vezels binnen krijg.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 11:11

Mijn afvalritme ligt momenteel een beetje stil. >;)

Julia_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 16:33

Hoi Hoi,

Ik heb gehoord/gelezen dat het ook kan helpen om voor of na (geen idee wat nou het beste is) een glas water met een uitgeperste citroen/limoen te eten. Waarom zou dit eigenlijk goed zijn ?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:25

ik denk dat het voor is, en dan vooral om je alvast een vol gevoel te geven voordat je gaat eten. citrus helpt volgens mij ook een beetje bij afvallen maar het gaat vooral om de smaak dacht ik ;)