Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:als je vaak contact bloedingen hebt, kun je ook een uitstrijkje laten maken voor je 30e
dat was bij mij dus het geval ( op 23e al)
juval schreef:nou, ik had net de assistente van de huisarts aan de telefoon (voor iets anders), dus ik heb meteen maar eens gevraagd waarom ik geen oproep heb gehad.. dat wist ze ook niet. Ik kreeg een ander nummer dat ik moest bellen, en daar vertelden ze me dat ik uit de regio zou zijn verhuisd??? en dat ik daarom geen oproep had gehad. Ik woon hier al 15 jaar, dus wel een beetje vreemd verhaal..
maar goed, ze heeft me weer aangemeld, en ik krijg nu binnen een week een oproep.
je moet dus toch zelf ook allert blijven blijkt maar weer.
Cayenne schreef:Ondanks dat het topic inmiddels een maandje stil ligt, is het wel een redelijk centraal topic dus ik mik hem toch even omhoog
Gisteren ben ik namelijk zelf voor het uitstrijkje geweest.
Wat een hel zeg! Ik ging redelijk ontspannen heen, maar daar bij het zien van de eendenbek, sloeg het direct om en raakte ik zo in de stress dat het niet gelukt is
Ik baal er erg van want ik wilde er graag zsm vanaf zijn. Half november mag ik het opnieuw proberen.
Gelukkig schijn ik niet de enige te zijn bij wie het niet gelukt is. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Lena01 schreef:Ik ben iemand die het af zou zeggen. Zou er niet eens over nadenken ; Gewoon nee.
Ik hoef geen kinderen, alleen al om de reden dat ik daar in m'n blote kont moet liggen.
Volgens mij word ik helemaal gek en draai ik helemaal door.
En deze uitspraak klinkt heel hard, maar dan maar ziek. Ik ga helemaal nooit zo liggen.
Gelukkig mag ik er nog even over denken. Misschien denk ik er over 10 jaar wel anders over
jesito schreef:Nee zover ik weet niet, ik kreeg ook twee dagen na mijn 30ste verjaardag de oproep in de bus.
Leuk cadeau is dat, zeg.
Lynn_Nikita schreef:Lena01 schreef:Ik ben iemand die het af zou zeggen. Zou er niet eens over nadenken ; Gewoon nee.
Ik hoef geen kinderen, alleen al om de reden dat ik daar in m'n blote kont moet liggen.
Volgens mij word ik helemaal gek en draai ik helemaal door.
En deze uitspraak klinkt heel hard, maar dan maar ziek. Ik ga helemaal nooit zo liggen.
Gelukkig mag ik er nog even over denken. Misschien denk ik er over 10 jaar wel anders over
wat heeft in hemelsnaam kinderen krijgen/willen ermee te maken?
als je kanker krijgt, zul je ook met je benen wijd moeten en erna operaties moeten ondergaan
Cayenne schreef:Dus je gaat liever dood aan kanker dan zo'n onderzoek te laten doen? (wat nog geen 2 minuten duurt als het goed gaat.)
Citaat:en je denkt dat ze geen vooronderzoeken hoeven te doen bij bhk?
tja, droom verder
Lena01 schreef:En als je de kanker hebt.. Tsja, dan moet ik daar dan maar wat op bedenken. Ik denk zelfs dat ik zo ver zou gaan om het te laten verwateren, geen onderzoeken, of de pijn moet ondragelijk zijn ofzo, maar mij krijg je niet op zo'n bankje.
.