Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:13

urselin schreef:
Scheelt denk ik ook dat ik altijd blaasontstekingen of symptomen ervan krijg na seks :')

Had ik eerst ook, nu spurt ik altijd naar de wc binnen een minuut.
Veel voordelen: geen vlekken meer in bed, ik lek niet meer en ik krijg ook geen blaasontsteking meer.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:14

Bellatrix schreef:
En toch kan je dat niet tegenhouden Jo.....
Ik weet namelijk precies hoe Ilona zich voelt...

Er veranderd een hoop? Wordt de ingang dan ook wijder? :')

ja de ingang wordt wijder, en door het vocht glijdt die er gemakkelijk in.
Als je de eerste keer gespannen bent kan het zijn dat je je spieren samentrekt (onbewust) en daardoor doet het pijn of past het niet.
Op het moment zelf en als je opgewonden bent, dan gaat het allemaal vanzelf wel hoor ;) Niet al te druk over maken, en niet onzeker zijn over jezelf, je bent wie je bent, en daar moet je het toch mee doen, dat veranderd niet door onzeker te zijn!

met tampons heb ik ook weleens ruzie hoor :o Helemaal aan het einde van mijn menstruatie, en ik kan alleen tegen OB tampons, heel raar, maar bij andere merken krijg ik heel erg steken in mijn buik, en jeukt het bewijs van spreken binnenin. Met OB gaat het wel goed (met dat "netje" eromheen)

Zwitsal

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:18

wisten jullie trouwens ook dat als je opgewonden raakt dat dan ook de 'vorm' van je vagina veranderd? er vormt zich een soort van kommetje voor de ingang van de baarmoederhals.
Zodat als een man ejaculeert, het sperma minder snel weer naar buiten loopt. Een klein truucje van moeder natuur om de kans op bevruchting een beetje te vergroten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:19

Laat dan dan weer net niet hoeven. _O-

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:20

hihi nee van mij hoeft dat ook niet.
Maar om maar even aan te geven dat er echt wel wat gebeurd down there als je in de stemming raakt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:20

Ja, dat neem ik dan maar van jullie aan. :=

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:22

er gebeurt wel meer down there op sommige momenten.
Heel normaal!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:23

Down there is goed ontworpen, al zeg ik het zelf. :) Leuk voor man en vrouw, daaronder. Ik ben heel tevreden met degene die mij ontworpen heeft hoor, heeft goed zijn best gedaan. :D

Ondanks dat je het niet zou zeggen, past er een hoop in (en uit. :D )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:24

Er gebeurt idd een heleboel down there als je eenmaal een beetje opgewonden raakt.
Gewoon zorgen dat je lekker de tijd neemt voor het voorspel, dat kan al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel schelen en voorspel is gewoon volop lekker.

patrouska256

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:26

Ik begrijp volledig wat je bedoeld.
Ik ben niet echt een maagd meer, maar heb ook nog niet echt een serieuze vrijpartij gehad.
Ik heb gelukkig een begripvolle vriend waar ik al 11 maanden mee samen ben,
maar ik wil zo graag dat het eens lukt.
Het verloopt namelijk altijd vrij stroef en doet pijn wanneer hij naar binnen gaat.
waardoor het natuurlijk niet leuk is om aan de volgende keer te beginnen,
en meestal komen we dan ook niet verder dan wat aan mekaar zitten
en wat met mekaar spelen.
ook 1 vinger doet al pijn en ook tampons kan ik niet verdragen.
Ook het branderig gevoel erna is bij mij heel herkenbaar, soms loop ik er zelfs 2 dagen mee rond :s

Ik heb er al eens aan gedacht om eventueel eens met glijmiddel te proberen,
maar weet ook niet of dit gaat lukken.

maar ik ben dus blij om te zien dat ik niet de enige ben met zo'n problemen

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:29

Joh....je hoeft toch niet all the way te gaan? Dat moet van niemand. Gewoon viezelevozelen is al leuk genoeg!
En op het moment dat je zelf wilt....(lees: meneer in kwestie bij zijn lurven willen grijpen en bovenop je sleuren) dan is je lichaam er klaar voor en doet het geen pijn!
Maarrrrr.....als je dat punt (van die lurven grijpen enzo) nog niet hebt bereikt, gewoon doorgaan met viezelevozelen want dan ben je er gewoonweg nog niet klaar voor.
En dat is geen schande.
Laatst bijgewerkt door Ragebol1977 op 09-08-10 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:30

condooms met glijmiddel ^^

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:31

Glijmiddel is echt super hoor!
Ik heb twee flesjes, haha :P
(Vooral voor de eerste keren is het wat fijner voor jezelf... En na een uur vozen is het ook heel handig) Hihih.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:31

ik heb even geprobeerd of ik een plaatje kon vinden van de veranderingen die de vagina ondergaat als je opgewonden raakt (ik weet dat ik er tijdens mn opleiding een keer een heel 'mooi' duidelijk plaatje van heb gezien, ook met dat 'kommetje' enz).
Ik kan alleen niets vinden... *zoekt nog even verder

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:33

Wist ik ook niet :D

Hoe vochtig het is bepaalt echt wel hoe zeer het doet als er iets in gaat.. Dus even snel in 5 minuutjes werkt bij mij in elk geval niet maar als je al een tijdje van tevoren met elkaar begint maakt dat aanzienlijk verschil met de pijn :)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:36

patrouska256 schreef:
Ik begrijp volledig wat je bedoeld.
Ik ben niet echt een maagd meer, maar heb ook nog niet echt een serieuze vrijpartij gehad.
Ik heb gelukkig een begripvolle vriend waar ik al 11 maanden mee samen ben,
maar ik wil zo graag dat het eens lukt.
Het verloopt namelijk altijd vrij stroef en doet pijn wanneer hij naar binnen gaat.
waardoor het natuurlijk niet leuk is om aan de volgende keer te beginnen,
en meestal komen we dan ook niet verder dan wat aan mekaar zitten
en wat met mekaar spelen.
ook 1 vinger doet al pijn en ook tampons kan ik niet verdragen.
Ook het branderig gevoel erna is bij mij heel herkenbaar, soms loop ik er zelfs 2 dagen mee rond :s

Ik heb er al eens aan gedacht om eventueel eens met glijmiddel te proberen,
maar weet ook niet of dit gaat lukken.

maar ik ben dus blij om te zien dat ik niet de enige ben met zo'n problemen

Na 11 maanden proberen zou ik zeker eens glijmiddel proberen ja!! No offence, maar je mist echt een hoop, al zeg ik het zelf. Als je het hebt over 'stroef verlopen', lijkt het mij dat je gewoon niet vochtig genoeg wordt en dat is een 'klein' probleem, als je de oplossing bekijkt! Zo zonde om het niet te doen, als dat echt het 'enige' probleem is. :)
En anders zou ik in jouw geval wel gaan denken aan vaginisme.. Aan je ontspannen en je op je gemak voelen bij je vriend zal het na zo'n tijd vast niet meer liggen, toch? Als het met glijmiddel niet lukt, zou ik dan eens naar je huisarts gaan met je probleem. Al begrijp ik wel dat dat een hele grote stap is.. := :) Succes

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:39

Toch vind ik het opvallend hoeveel meiden toch nog aangeven dat ze het lastig vinden en vaak last hebben tijdens de penetratie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn naaste omgeving toch niet zoveel 'klachten' gehoord heb.
En afgezien van mijn eerste keer (niets om je bang te maken hoor, lang leve het verhaal van de jongen die geen rekening met het meisje houdt) heb ik echt geen centje pijn tijdens de seks. Nooit, ook niet als ik maar 5min voorspel gehad heb. Vraag me toch af waar die pijn bij sommige mensen vandaan komt, is dat fysiek of mentaal?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:41

hebben jullie trouwens ook wel eens dat jullie gedachten wel eens helemaal afdwalen als je sex hebt (of voorspel oid).

Ik heb dat vrij regelmatig (vooral als ik niet echt 200% in de stemming ben)..dan gaat alles goed en leuk en fijn totdat er ineens een of andere bizarre gedachte bij me op komt. soms is dat nog sex gerelateerd (bijv laatst bedacht ik me hoe het er op dat moment uit zou zien als je ons van bovenaf zou bekijken) maar soms zijn het ook gewoon compleet andere rare gedachtes. en dat leidt mij dus zo ontzettend af dat er gewoon geen beginnen meer aan is. hoe meer ik dan probeer niet er aan te denken hoe bizarder mn gedachtengang op dat moment wordt.

@patrouska256: ik denk dat glijmiddel inderdaad een goede oplossing kan zijn. nu zit je in een vicieuze circel: je wordt niet nat genoeg --> sex voelt niet fijn --> je ziet al op tegen de volgende keer --> dan ben je een beetje gespannen --> je wordt niet nat genoeg --> sex voelt weer niet fijn enz enz.
Misschien dat je dit kunt doorbreken door een aantal keer glijmiddel te gebruiken.
ik heb het namelijk ook eventjes gehad.. toen ging ik elke keer lopen stressen want 'als ik niet nat genoeg werd dan was dat een belediging voor mn vriend' met als gevolg dat het natuurlijk een kurkdroog gebeuren was down there. Ik kon het doorbreken door op een gegeven moment de gedachten van me af te zetten en gewoon te genieten waardoor alles weer oke werkte en ik ook niet meer liep te stressen. Maar als je dat niet lukt kun je best eens kijken of glijmiddel je een duwtje in de goede richting kan geven (letterlijk, haha)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:43

Voor diegene die mij gpbt hebben heeeeeeeeeel erg bedankt :D :D :D :D

Sylviaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:44

Ik heb dat ook nooit die pijn.
de eerste keer alleen, idd omdat ik waarschijnlijk toch een beetje zenuwen nog in mijn hoofd had...
Het verbaasd mij dus ook hoeveel 'klachten' er over zijn.

Verder las ik een verhaal over dat iemands vriendje zich tot zijn 22e gespaard had voor diegene. Dat herken ik ook meteen, heeft mijn vriend ook gedaan, vind het leuk om te lezen dat er meer van die jongens/mannen bestaan!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:47

LizMD schreef:
Toch vind ik het opvallend hoeveel meiden toch nog aangeven dat ze het lastig vinden en vaak last hebben tijdens de penetratie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn naaste omgeving toch niet zoveel 'klachten' gehoord heb.
En afgezien van mijn eerste keer (niets om je bang te maken hoor, lang leve het verhaal van de jongen die geen rekening met het meisje houdt) heb ik echt geen centje pijn tijdens de seks. Nooit, ook niet als ik maar 5min voorspel gehad heb. Vraag me toch af waar die pijn bij sommige mensen vandaan komt, is dat fysiek of mentaal?

Mentaal :) Dat durf ik met 80% zekerheid te zeggen.

Je hoeft maar een greintje zenuwachtig te zijn of de spieren trekken samen en penetratie kan pijn doen. Wat hier allemaal gezegd wordt, klinkt mij overigens ook redelijk vreemd in de oren, ik hoor er ook niet tot nauwelijks van en ik heb er zelf ook totaal geen last van. Nu ben ik sowieso erg openminded wat seks betreft en ben ook nooit zenuwachtig of wat dan ook :)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:48

Ik denk zelf dat problemen met penetratie bij jonge mensen voor 80% in het hoofd zit.
Mensen moeten elkaars en eigen lichaam nog goed leren kennen, dan speelt er nog een stukje onzekerheid mee. Niet alleen over het lichaam zelf (ben ik wel mooi genoeg, zie ik er niet raar uit?) maar ook deels over je gedrag tijdens de daad.
Als je die knop om kan zetten en samen met je partner kan doen wat voor jou opwindend is dan zal je geen vaginale droogheid ervaren.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:51

HBVisser schreef:
Ik denk zelf dat problemen met penetratie bij jonge mensen voor 80% in het hoofd zit.
Mensen moeten elkaars en eigen lichaam nog goed leren kennen, dan speelt er nog een stukje onzekerheid mee. Niet alleen over het lichaam zelf (ben ik wel mooi genoeg, zie ik er niet raar uit?) maar ook deels over je gedrag tijdens de daad.
Als je die knop om kan zetten en samen met je partner kan doen wat voor jou opwindend is dan zal je geen vaginale droogheid ervaren.

Hier kan ik me zeker in vinden..

Ook hoorde ik laatst dat vrouwen die veel paardrijden erg sterke bekkenbodemspieren hebben, zou het daar niet meer te maken hebben?
Als we dan toch op een paardenforum zitten..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:53

xx_Irisje schreef:
HBVisser schreef:

Hier kan ik me zeker in vinden..

Ook hoorde ik laatst dat vrouwen die veel paardrijden erg sterke bekkenbodemspieren hebben, zou het daar niet meer te maken hebben?
Als we dan toch op een paardenforum zitten..

Dat klopt en dat zou inderdaad een reden kunnen zijn dat het allemaal nog strakker is down there :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:55

he is dat zo? Weet je nog waar je die info vandaan hebt of niet?
Ben ik wel geintresseerd in. (aangezien die bekkenbodemspieren van mij een beetje een eigen leven leiden haha)