perdjes schreef:hmm inderdaad bij mij zit ie ver naar achtere vergeleken met die van jullie. Kan dat de oorzaak zijn dat het zo geirriteerd is? Ik hoop niet dat dat telkens zo blijft.
Mijn tong zal nog wel een beetje dik zijn, de piercer zij dat het dikke pas helemaal weg is na 3 maanden. Zelf heb je dat dan helemaal niet in de gaten.
Maar verder heb ik eigenlijk helemaal geen last van mijn piercing gehad en is hij snel genezen.
Ik zal is een foto maken van de bovenkant van mijn piercing.
Ik denk dat het geen belemmering moet zijn... Naaar achteren is altijd beter,, vind ik zelf dan... Maar een zwelling weg na 3 maanden vind ik wel een beetje te lang,, de meeste die ik ken die hebben binnen 2 weken geen zwelling meer en of juist helemaal geen zwelling... Maar die geld voor iedereen anders maar 3 maanden vind ik toch wel een beetje te lang...
Balou_k schreef:Ik heb een navelpiercing en een labret, labret moet ik nog steeds een kleiner staafje gaan kopen..
zoenen gaat wat lastig zo
Labret haal ik er af en toe eens uit

maar groeit heel snel dicht merk ik wel

Hihi,, ik ken het wil ook een kleinere maar heb hem nog maar 3 weken... Wel heb ik een ander balletje opgedaan..
Megamutsj schreef:Labret heb ik nu alweer 5 jaar en haal hem elke maandag ochtend eruit en doe hem elke donderdag middag weer in ivm werk. Moet hem altijd een beetje doorprikken

Ik heb me labret nog maar 3 weken zoals hierboven ook staat.. Maar ik durf eigenlijk al geneens me balletje te verandere laat staan eruit halen.. Maar nu heb ik hem ook nog zo kort dus volgens mij mag ik hem er nog enit uithalen...