[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:12

Channiej
Wattenstaafje en zeezout oplossing.
1 Keer per dag hield ik aan, enkele weken. Hij was niet lastig dus liet m al gauw met rust

En dat verschilt hoor, ik kon na het zetten van industrial al na 2 weken op mijn oor slapen. En die gevoeligheid kan ik me niet meer herinneren, als ik mijn haar borstelde en perongeluk tegen de piercing kwam ging ik iig wel door de grond, een paar weken na het zetten nog!

Maar blijf er maar gewoon vanaf behalve met schoonmaken :D.

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:16

ik zou zeezout niet gebruiken mits er een ontsteking zit. kraakbeen behandel ik zelf altijd met sterilon (wacht tot iedereen gaat roepen dat t ten strengste verboden is haha :P )

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:18

Oorbellen en kraakbeen kunnen prima met sterilon hoor. Alleen voor de rest van het lichaam zou ik het echt niet aanraden. :D

DQ, heb zelf ook maar van die kleine balletjes hoor. Die grote dingen zijn ook niet echt fijn voor je gehemelte. :o

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:22

xDramaQueen schreef:
ik zou zeezout niet gebruiken mits er een ontsteking zit. kraakbeen behandel ik zelf altijd met sterilon (wacht tot iedereen gaat roepen dat t ten strengste verboden is haha :P )

Ik zou zeezout juist wél gebruiken als er een ontsteking zit :j

Bij mij heeft het prima geholpen met genezen! Andere kraakbeen piercing is ook goed genezen zonder schoon te maken enz.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:25

hmm inderdaad bij mij zit ie ver naar achtere vergeleken met die van jullie. Kan dat de oorzaak zijn dat het zo geirriteerd is? Ik hoop niet dat dat telkens zo blijft.

Mijn tong zal nog wel een beetje dik zijn, de piercer zij dat het dikke pas helemaal weg is na 3 maanden. Zelf heb je dat dan helemaal niet in de gaten.
Maar verder heb ik eigenlijk helemaal geen last van mijn piercing gehad en is hij snel genezen.
Ik zal is een foto maken van de bovenkant van mijn piercing.

@ Dramaqueen, Nu je het zegt ja, lijkt het inderdaad een blaar. Wat kan ik daar dan het beste mee doen?
Mijne zie je ook niet met praten, volgens mij zit die van mij net zo als die van jou aan de bovenkant.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:30

Ik heb een navelpiercing en een labret, labret moet ik nog steeds een kleiner staafje gaan kopen.. zoenen gaat wat lastig zo :o
Labret haal ik er af en toe eens uit :P maar groeit heel snel dicht merk ik wel :oo

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:32

Labret heb ik nu alweer 5 jaar en haal hem elke maandag ochtend eruit en doe hem elke donderdag middag weer in ivm werk. Moet hem altijd een beetje doorprikken :P

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:48

perdjes schreef:
hmm inderdaad bij mij zit ie ver naar achtere vergeleken met die van jullie. Kan dat de oorzaak zijn dat het zo geirriteerd is? Ik hoop niet dat dat telkens zo blijft.

Mijn tong zal nog wel een beetje dik zijn, de piercer zij dat het dikke pas helemaal weg is na 3 maanden. Zelf heb je dat dan helemaal niet in de gaten.
Maar verder heb ik eigenlijk helemaal geen last van mijn piercing gehad en is hij snel genezen.
Ik zal is een foto maken van de bovenkant van mijn piercing.

Ik denk dat het geen belemmering moet zijn... Naaar achteren is altijd beter,, vind ik zelf dan... Maar een zwelling weg na 3 maanden vind ik wel een beetje te lang,, de meeste die ik ken die hebben binnen 2 weken geen zwelling meer en of juist helemaal geen zwelling... Maar die geld voor iedereen anders maar 3 maanden vind ik toch wel een beetje te lang...

Balou_k schreef:
Ik heb een navelpiercing en een labret, labret moet ik nog steeds een kleiner staafje gaan kopen.. zoenen gaat wat lastig zo :o
Labret haal ik er af en toe eens uit :P maar groeit heel snel dicht merk ik wel :oo

Hihi,, ik ken het wil ook een kleinere maar heb hem nog maar 3 weken... Wel heb ik een ander balletje opgedaan..

Megamutsj schreef:
Labret heb ik nu alweer 5 jaar en haal hem elke maandag ochtend eruit en doe hem elke donderdag middag weer in ivm werk. Moet hem altijd een beetje doorprikken :P

Ik heb me labret nog maar 3 weken zoals hierboven ook staat.. Maar ik durf eigenlijk al geneens me balletje te verandere laat staan eruit halen.. Maar nu heb ik hem ook nog zo kort dus volgens mij mag ik hem er nog enit uithalen... :P

comeclose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:51

Ik heb een tepel, navel en tongweb piercing. En binnekort komen m'n ear stretchers can't wait!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:53

@Comeclose: 14 jaar en al een tepelpiercing? Of klopt je profiel niet meer.

comeclose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:55

@ Megamutsj: Aaha nee moet m'n profiel bijwerken ben onder tussen al 18
Laatst bijgewerkt door comeclose op 15-08-10 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:55

Ja ik schrok ook toen ze zei 3 maanden. Ma ik denk dat ze bedoelt dat er ergens nog wel een plekje iets dikker is (wat je niet eens kunt zien met het blote oog) dan ergens anders ofzo.
Ma ik zat dadelijk is een foto maken van de bovenkant.

Ze zei tegen mij ook dat ik 3 maanden lang iedere ochtend 3 ijsklontjes moest eten. Maar heb het alleen de eerste 3 dagen gedaan omdat ik absoluut niet van ijsklontjes houd.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:02

Bedankt voor de tips! Ik ga het idd maar eens met een wattenstaafje proberen, kan ik er net iets beter bij denk :P
Ik kan nog niet op m'n oor slapen, best vervelend eigenlijk haha :P Hoop dat dat snel beter gaat :P
En idd als ik af en toe mijn haar uit m'n gezicht haal, blijft er soms een plukje achter m'n helix hangen, auu!

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:27

Ik heb nooit geen ijsklontjes gegeten... Maar ik had eigenlijk ook bijna tot geen zwelling...
Misschien een binnen in de tong nog wat dikkig..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:37

Toen ik mijn tongpiercing net had at ik gewoon het avond eten. Brood had ik vervangen door danoontje omdat ik toen nog op school zat :+
Langzaam aan ging alles beter, kreeg een korter staafje en alle problemen waren weg!

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:08

Ja ik vind die ijsklontjes ook maar niks. En heb van begin af aan meteen alles gegeten ook gewon brood.

Ik heb hem nu 3 weken en nog steeds het staafje erin zitten die ik bij het zetten gekregen heb.
Dit zijn 2 foto's van de bovenkant.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GPSU4TZB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HECDFOKM.jpg
Als ik mijn tong gewoon neer leg zie je een stukje van het staafje en dan ligt de piercing naar achter zeg maar.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:29

suus_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik zou zeezout juist wél gebruiken als er een ontsteking zit :j

Bij mij heeft het prima geholpen met genezen! Andere kraakbeen piercing is ook goed genezen zonder schoon te maken enz.

euh? mits betekend tenzij, dus ik zeg eigenlijk dat je zeezout alleen moet gebruiken wanneer er een ontsteking zit, en niet voor alledaags gebruik.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:53

Megamutsj schreef:

Ik had hem serieus nog geen 3 uur uit en ik moest al een beetje doorprikken..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:56

mits betekend 'op voorwaarde dat' dus is t tegenovergestelde van 'tenzij' :))

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:41

Ik heb trouwens nu (1 dag nadat ik mijn helix heb laten zetten) een beetje last van oorpijn (dus echt binnenin m'n oor). Kan dit verband hebben met de piercing?
Ik heb wel ook keelpijn en ben verkouden.. dus daar zou het ook gewoon aan kunnen liggen? :P

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:37

@perdje Aan de bovenste foto te zien is je tong nog wat aan een dikke kant.. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen gewoon lekker spelen.. En nog ff weekje wachten,, en dan ff terug gaan kijken of je hem kan laten wisselen...

NikeTroela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:44

Ff een correctie op me vorige berichtje...
Het moet zijn gewoon lekker spoelen ipv gewoon lekker spelen...

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:05

net de eerste keer m'n tongpiercing vervangen :') wat een gepruts

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:36

haha zal wel even wennen zijn in het begin denk ik :P
ik heb net mijn mooie 10 mm tunnel in mijn oor gedaan :D

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:12

ja met al die nattigheid glijdt alles :')