Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:Ik heb ook nog steeds last van de schouder waarop ik gevallen ben en ook van mijn bovenarm. Ik ga er niet van uit dat dat nog helemaal over zal gaan.
Mindim schreef:Dank je wel voor de tip! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!
Ik zal ook eens kijken of ze iets hebben voor bh bandjes, die kunnen ook gemeen pijn doen. Heb je daar ook last van?
Laat je uiteindelijk de plaat verwijderen of je het zitten?
Maar goed, dan moet je er wel op letten natuurlijk.M_D_H schreef:een vriendin van mij heeft ook haar sleutelbeen gebroken gehad...
ik geloof dat ze er met 2 weken alweer op zat... en dat ze nergens meer last van had
caro29 schreef:Ik heb hem verticaal. Liteken zit dicht bij mijn nek ongeveer 4 cm vanaf begin sleutelbeen. Bij mij was de beslissing opereren heel snel gemaakt alleen was er geen arts die het durfde te doen. Moest wachten tot de juiste terug was van vakantie. Toen ik zei dat ik reuma had was het al duidelijk dat ik geopereerd werd. Plaatje hoeft er niet uit alleen als je er last van heb of erop staat. Ik heb ook vel, plaat en bot. Je ziet hem bij mij ook. De schroeven kun je tellen..
Ik ben daar namelijk erg slecht in.