Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elicious schreef:Rinske, jeetje zeg!
De leeftijdsgrens voor adoptie ligt toch pas ergens rond/na de 40?
Rinske schreef:Elicious schreef:Rinske, jeetje zeg!
De leeftijdsgrens voor adoptie ligt toch pas ergens rond/na de 40?
Jep, maar mijn vriend is 46, dus dan mag je er uberhaupt niet meer aan beginnen. Bovendien moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt achterlijk vind dat je 20.000 euro moet betalen voor een kind, da's toch gewoon je reinste kinderhandel. Dat geld hebben we gewoon ook niet.
. Rinske schreef:Jep, maar mijn vriend is 46, dus dan mag je er uberhaupt niet meer aan beginnen. Bovendien moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt achterlijk vind dat je 20.000 euro moet betalen voor een kind, dat vind ik toch wel een soort van kinderhandel. Dat geld hebben we gewoon ook niet.
. Chubby schreef:Rinske, vanwaar IVM in plaats van IVF?
Ik hoop voor jou op een mooi wonder binnenkort, want die bestaan gewoon ook!
Chubby schreef:Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met iemand uit het alternatieve circuit. Heb met haar al goede ervaringen op andere vlakken en hopelijk kan ze ons hiermee ook helpen.
Las laatst ook zeer goede verhalen over acupunctuur. Zijn er hier meiden die dat soort dingen ook hebben ingezet of over hebben nagedacht?
PriscaZ schreef:Rinske: heel veel succes met IVM!!! Hoe tellen ze die pogingen? Mag je er ook 3, of telt het net als IVF in eigen cyclus,6x IVM is 1xIVF?

.