Moontje1991 schreef:Uiteraad niet mijn dieren voegen iets toe aan mijn leven daar wordt ik gelukkig van die zijn lief en gezellig.
iets totaal anders dan een kind dus die toch nooit luisteren, luiers vol scheiten, de prostitutie ingaan, banken overvallen, andere kinderen pesten omdat ze goedkope schoenen aan hebben enz enz enz
Nelis ik ben dol op mijn leven ik heb een super leven een liefe vriend en liefe huisdieren.
maar ik wordt stront ziek van al die mensen die maar eisen dat je een kind neemt en eisen dat je het leuk vindt want het moet en je moet het leuk vinden en ander ben je achtelijk enz enz enz.
Als ik het niet wil is dat mijn keuze.
Jouw katten kunnen ook wel is geen zin hebben in jouw , en scheiten ook in de tuin van de buren, of jonken maar aan...
kom op moontje de vergelijking van kids die nooit luisteren etc slaat kant nog wal. dankunnen we ook wel een dooddoener er in gooien van alle marrokanen zijn crimineel en alle antilianen hebben een Bijvrouw.
Wie Eist er dan dat je een kind moet nemen? misschien als je gwoon 1 keer duidelijk bent heb je er geen last meer van.