Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Ik zit er echt hard aan te denken om mijn bikinlijn te laten laseren of flitsen. Maar hoeveel kost dit nou en in hoeverre bereik je het gewenste resultaat? Google is nogal wispelturig. Krijg antwoorden uit alle mogelijke hoeken en zie door de bomen het bos niet meer.
EllaBellaah schreef:Ik hoor elke keer dingen over cremespoeling dr op smeren en dan beetje in laten trekken maar dat werkt bij mij ook niet... Epileer het nu telkens een beetje, ben je wel uren bezig maar dan ben je dr wel even van af en geen ingegroeide haarjes
abeltje_xx schreef:bultjes trekken volgens mij wel weer weg, als ik een tijdje niet heb geepileerd of gewaxt dan heb ik ook heeeel veel bultjes, maar als ik het regelmatig bij hou dan heb ik nauwelijks bultjes. de hele erge trekken bij mij met een dag of 2 weg, de kleintjes zijn tegen de avond meestal verdwenen.
waar heb je het laten doen?
Genee schreef:Dag dames, ik heb na 5 jaar ontharen met scheermesjes en scheerapparaten gisteren voor het eerst een Brazilian Wax ondergaan. Ik vond het echt verschrikkelijk tegenvallen, het deed veel meer pijn dan verwacht.
Mas schreef:Genee schreef:Dag dames, ik heb na 5 jaar ontharen met scheermesjes en scheerapparaten gisteren voor het eerst een Brazilian Wax ondergaan. Ik vond het echt verschrikkelijk tegenvallen, het deed veel meer pijn dan verwacht.
Jeutje, respect zeg
Ik wil dit ook al een tijdje doen, maar heb er de ballen niet voor en ben bang dat het heel veel pijn doet... Het valt dus idd tegen qua pijn? Want dan laat ik het hele idee maar varen denk ik
Genee schreef:Het schijnt dat de eerste behandeling de meest pijnlijke is. En bedenk in je hoofd: het is voor het goede doel.
Mas schreef:Genee schreef:Het schijnt dat de eerste behandeling de meest pijnlijke is. En bedenk in je hoofd: het is voor het goede doel.
Dat eerste hoor ik idd vaker, omdat de haartjes steeds dunner terug groeien schijnt de behandeling steeds minder pijnlijk te zijn.
Het is idd voor t goeie doel, toch moet ik nog effe moed zien te verzamelen