Slaap jij met BH of zonder?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:50

Abeltje77 schreef:
Tallie1979 schreef:
Zonder, sterker nog, ik doe hem 's avonds zodra ik thuis kom direct uit en een lekker hangshirt aan :D

aha! Tallie is ook van de huispakkies!

JAAAAAA! ZAAAAALIG!! _O- Hangbroek aan, hangshirt aan, super!! Voordeel dat ik alleen woon! _O- Mijn poezels vinden het niks erg als ik lekker op de bank hang een avondje! :))

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:51

zonder,
ben ruim bedeeld, maar moet er niet aan denken een bh aan te hebben snachts! :)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:51

Ik doe het ook vooral om de ene haarbalpoezel. Ga ik in mijn goede kleren op de bank zitten, dan heb ik oooooooooooooveral haren.

Maar ik geloof dat we offtopic gaan }>

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:58

Abeltje77 schreef:
Ik doe het ook vooral om de ene haarbalpoezel. Ga ik in mijn goede kleren op de bank zitten, dan heb ik oooooooooooooveral haren.

Maar ik geloof dat we offtopic gaan }>

Zonder BH

Nee hoor! _O-

upendo

Re: Slaap jij met BH of zonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:59

Het ligt eraan hoe moe ik ben. :')

Dat gefrutsel met die haakjes kan om 3 uur 's nachts flink frustreren. :')

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:02

Met...vind zonder totaal niet lekker liggen en ik zit er niet op te wachten als mijn zoontje ineens binnen komt wandelen en ik heb niets aan..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:03

Dan kun je toch een (slaap) t-shirt aantrekken?
Dat doe ik ook als ik logees heb.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:03

Met beugelbeha lijkt me sowieso niet goed. Je hebt wel speciale beha's voor het slapen volgens mij.
Ik heb cup D en slaap altijd zonder. Het schijnt wel zo te zijn dat je huid tussen je borsten en iets erboven sneller rimpels krijgt als je op je zij ligt met zwaardere borsten. Dan kan een beha wel helpen. Maar ik hoef het niet. :-)

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:04

tootje71 schreef:
Met...vind zonder totaal niet lekker liggen en ik zit er niet op te wachten als mijn zoontje ineens binnen komt wandelen en ik heb niets aan..

Dat zou mij echt niets uitmaken hoor. :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:07

Jeannine schreef:
tootje71 schreef:

Mij ook niet :D Ik ben 26 en ga volgende week samenwonen, maar ik loop nu nog vlot in mijn nakie door het huis als mijn ouders thuis zijn, interesseert me echt geen biet.
Met mijn kinderen zou ik ook zo vrij omgaan hoor...

En ontopic, ik slaap dus altijd zonder!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:09

Jeannine schreef:
tootje71 schreef:

Wel als je zoon 10 is, de badkamer komt binnen wandelen en je net aan het afdrogen bent.
Hij kijkt naar je en zegt. "mama, spring eens" moeder: "????" hij: "dan gaan je borsten zo leuk op en neer"

Moraal van het verhaal...... ik zorg dat ik een t-shirt aan heb hahahahhahaa

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:10

Brainless schreef:
Wel als je zoon 10 is, de badkamer komt binnen wandelen en je net aan het afdrogen bent.
Hij kijkt naar je en zegt. "mama, spring eens" moeder: "????" hij: "dan gaan je borsten zo leuk op en neer"

Moraal van het verhaal...... ik zorg dat ik een t-shirt aan heb hahahahhahaa

_O-
Laatst bijgewerkt door upendo op 27-05-10 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:10

ik slaap met bh en dan ook nog een voorgevormde push up beugel variant
en dat heeft een hele rare reden
ten eerste vind ik zonder heel raar aanvoelen en slaap ik niet lekker daarbij komt nog dat wanneer ik geen bh aan heb 's nachts dat ik dan hele rare dromen krijg!
dan droom ik altijd iets van dat ik naakt loop en dan moet ik nog ff snel iets halen bijv. uit de auto en dan kijk ik of er niemand loopt en ga ik ff snel bloot heen rennen vervolgens komen er heel veel mensen om mij heen staan en die gaan allemaal naar mijn naakte lichaam staan kijken
of ik droom dat ik heel nodig moet plassen maar dat er alleen een wc is van glas midden in een openbare ruimte
echt heel raar en dat terwijl ik helemaal niet preuts ben ofzo

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:51

Ik slaap altijd zonder BH. Slaapt veel fijner dan met, ondanks dat ik toch cup E heb. Slaap het liefste met zo min mogelijk aan. Tenzij ik echt heel dronken thuis kom, maar dan doe ik hem nog 9 van de 10 keer uit...

En als ik ergens anders blijf slapen zorg ik dat ik een strak hempje bij hem zodat ik alsnog zonder kan slapen. Uitgezonderd wanneer we met meerdere op een kamer liggen of als er mannelijk gezelschap op dezelfde kamer/ruimte ligt. Dan hou ik m wijs aan, voordat ik 's morgens wakker word met m'n boobs half uit me hempje :+

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:34

@ Brainless hahaha dat meen je niet. Mijn zoontje is nog maar anderhalf, dus die heeft het nog niet echt door.
Maar ik snap het!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:37

Zonder.. !

Ben wel ooit met in slaap gevallen na een stapavond ofzo, maar meestal zit hij dan niet meer geheel op zijn plek de volgende ochtend en dat zit niet echt lekker ;)

Dit doet me eigenlijk denken aan venochtend.. Ik met mijn half slapende hoofd aankleden.. Blouse aan, broek aan, jasje over blouse.. He? er klopt iets niet... Woeps.. BH vergeten aan te doen :o.
Was mooi op tijd, was toch erg banketstaaf geweest als ik daar pas onderweg of op mijn werk achter kwam haha !
Laatst bijgewerkt door Carlijn101 op 27-05-10 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniseSoares

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:37

zonder, omdat het niet goed schijnt te zijn voor de borsten om ze aan te houden...

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:40

Met, Ik kan niet slapen zonder :o Zo kan ik bijv. ook niet slapen zonder minstends een laken over me heen... ook al is het 30 graden in de zomer :o

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:51

Tallie1979 schreef:
JAAAAAA! ZAAAAALIG!! _O- Hangbroek aan, hangshirt aan, super!! Voordeel dat ik alleen woon! _O- Mijn poezels vinden het niks erg als ik lekker op de bank hang een avondje! :))
Hoef je niet alleen voor te wonen hoor ;) Zaterdag en zondag is BH-loze dag hier bij mij, en hangbroek en hangshirt dag. Kan mij het schelen, mijn vriend geeft er niks om. Door de weeks moet ik wel een BH aan, heb niet zo'n grote borsten en als je dan geen BH aandoet, zie je steeds van die tepels door elk shirt heen. Ziet er niet uit.
Maar aanlaten in bed? Mijn hemel, waarom?? Nee bah! Dat vind ik echt ZO naar slapen! Sowieso als je gaat zweten, dan kun je daarna je BH uitknijpen! IK heb helemaal niks aan als ik slaap :D Lekker de boel laten luchten :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:53

appelflap2 schreef:
ik slaap met bh en dan ook nog een voorgevormde push up beugel variant
en dat heeft een hele rare reden
ten eerste vind ik zonder heel raar aanvoelen en slaap ik niet lekker daarbij komt nog dat wanneer ik geen bh aan heb 's nachts dat ik dan hele rare dromen krijg!
dan droom ik altijd iets van dat ik naakt loop en dan moet ik nog ff snel iets halen bijv. uit de auto en dan kijk ik of er niemand loopt en ga ik ff snel bloot heen rennen vervolgens komen er heel veel mensen om mij heen staan en die gaan allemaal naar mijn naakte lichaam staan kijken
of ik droom dat ik heel nodig moet plassen maar dat er alleen een wc is van glas midden in een openbare ruimte
echt heel raar en dat terwijl ik helemaal niet preuts ben ofzo
Wat grappig! Die probleem had ik vroeger ook altijd, en daarom droeg ik vroeger sowieso altijd een onderbroek een een t-shirt in bed. Anders kreeg ik nare dromen dat iedereen mijn borsten en de onderkant kon zien :') En dan werd ik elke keer wakker en kon niet meer slapen. Ik liep overal, alleen was ik wel altijd bloot.
Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:54

Altijd zonder, ik kan echt niet fijn slapen met bh aan :n
Nou heb ik ook niet zo gek veel borst, dus heb het voor de steun niet nodig oid.
Als ik wakker ben heb ik overigens wel altijd een bh aan, vind het niet fijn om rond te lopen zonder, dat zit niet lekker, het wiebelt maar een beetje rond enzo :+

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:57

Ik heb 'm altijd aan.. Vindt 't helemaal nix als paps of mams ineens binnenkomt en je kunt door mijn pyjama zien dat ik geen BH draag.. :')
Vindt het sowieso ook niet lekker liggen zonder :P

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:02

marsyl schreef:
Ik heb 'm altijd aan.. Vindt 't helemaal nix als paps of mams ineens binnenkomt en je kunt door mijn pyjama zien dat ik geen BH draag.. :')
Waarom niet? Ze hebben je toch ook uitgepoept? :') Wij liepen vroeger allemaal gewoon bloot op de badkamer, de een ging wassen, de ander in bad, weer een ander onder de douche... het zijn je ouders maar :)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:06

altijd zonder!
ligt niet lekker met :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:07

Ik sta echt versteld van de preutsheid hier zeg. :=