Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:Tja, ik heb werkelijk ook wel op mijn tandvlees gelopen en huilend met moeders aan de lijn gehangen soms hoor. Maar op een of andere manier ga je gewoon door, heel gek, of je een automaatje bent. Maar nu was 't bijna op. Dus ik moet noodgedwongen wel op vakantie haha. (ik krijg alleen nu de reactie omdat ze nu redelijk goed lijken te slapen: "kan je die vakantie dus ook wel annuleren...")
Nathalie schreef:Susan ik heb t zelfde! Voor de zwangerschap had ik heel veel slaap nodig (nog teveel, nog door een depressie in t verleden) en moest geregeld smiddags gaan slapen en sliep dan gerust 3 uurtjes.
Als ik nu om 5 uur bijv gewekt wordt door Yasemin dan voel ik me gewoon goed wakker.![]()
Fijn dat je ondanks je niet goed kon slapen toch uitgerust bent vandaag. En weer een goede nacht van Marinde!
Wij ook een super nacht gehad. 22.30-07.00 en nu slaapt ze nog.
Werd zelf op een gegeven moment weer wakker dat ik dacht, eeeeh er is toch niets he.
Wel gek, want ze had gisteravond echt maar een paar slokken gehad na het badje. Dus ik hadjuist verwacht dat ze vroeg zou komen.