Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angela_ schreef:Hee meiden!
Ik ben weer terug uit Nijmegen. Ik begon echt super, liep de eerste 4 km binnen 20 minuten. Helaas was er een loopster die me blijkbaar erg graag voorbij wilde en me aan de kant duwde en op mijn enkel ging staan. Ik ben toen op mijn heup gevallen. Ik baalde vreselijk, en de ehbo kwam er meteen aangesneld met ijspacks en dergelijke. Ik heb even gekoeld, en door de schrik sloeg mijn ademhaling op hol, maar ik wilde zelf erg graag verder lopen.
De ehbo raadde het me af, maar liet me toch gaan. Uiteindelijk had ik op de 5 km een tussentijd van 30 minuten. Rond de 6,5, 7 km kreeg ik het ontzettend zwaar. Mijn heup begon op te spelen, en daardoor liep ik ontzettend zwaar. De ehbo kwam voorbij, en zag me lopen en vroeg of ik toch wilde uitstappen. Maar nee, dat wilde ik niet. Ik ben dus toch door gelopen en heb een eindtijd neergezet van 1 uur en 2 minuten.
Met deze tijd heb ik mijn PR verbeterd met 4 minuten! En toch baal ik, ik had hem binnen het uur kunnen lopen, en ik heb de laatste kilometers niet kunnen genieten. Ik heb in mezelf gekeerd gelopen en echt de meters af zitten tellen. Erg jammer... Volgend jaar beter, want het was echt een geweldige loop en ik ga hem zeker weer lopen!
SAKKIA schreef:Oh jij hebt gewoon 2 weken niks gedaan?
Val ik dus nog wel mee.
Ik krijg trouwens die links niet gedownload? Wil erg graag 5-10 km