Even wachten tot er iets meer rust bij mezelf is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Even wachten tot er iets meer rust bij mezelf is
Ik prik elke 4 dagen...dat "gevoel" ben ik wel kwijt hoor.Lig er niet meer wakker van... maar zo heb ik het eigenlijk altijd gedaan,meteen als je uit bed komt.Dan zit je ook nergens tegen aan te hikken en uit te stellen tot het einde van de dag,het moet toch gebeuren dus dan maar meteen.

Tinky12 schreef:Hihi...heb enkele keer een blauwe plek,als ik in een adertje prik.Zit normaal gesproken ook onder de blauwe plekken dus die ene moet ik ook niet over mauwen.Wissel jij af? Omdat ik zo vaak prik die ik de ene keer links en de andere keer rechts,zo wordt het niet zo beurs.

ik prikte hiervoor al een jaar of 10 paarden en vond het hypocriet van mezelf om wel bij een ander te doen en niet bij mezelf
Heb er vanaf dag 1 dan ook geen problemen mee gehad...geen zin om afhankelijk te zijn van een ander.Wilde mijn vriend het ook niet aandoen,die gruweld ervan
mannen en naalden zijn doorgaans geen goede combinatie
dus degene die het niet zelf durven...jullie zijn niet de enige
dit dus ook.Vanaf de 1e injectie die ik kreeg vond ik het al een enorme tijdsverspilling om naar de HA te gaan voor een injectie.Ben dus ook erg blij dat ik het nu zelf mag doen