Bij dat gesprek wel veel kunnen lachen, leuke jonge vent die zelf ADHD heeft
Begon al heel lekker, verwijsbrief vergeten en te laat
Kreeg alleen maar als reactie dat ik meteen punten scoorde
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Begon al heel lekker, verwijsbrief vergeten en te laat
Kreeg alleen maar als reactie dat ik meteen punten scoorde
xXEviIXx schreef:ik heb nou heel nieuwschierig hoe dat dan gaat bij volwassenen met adhd...
kijk van kinderen kan ik het me voorstellen dat ze door de kamer stuiteren, maar ik denk dat als je dat een volwassene ziet doen dat je je dan helemaal kapot lacht...
gaat dat bijvolwassene anders dan bij kinder???
niet onaardig of aanvallend bedoelt

xXEviIXx schreef:ik heb nou heel nieuwschierig hoe dat dan gaat bij volwassenen met adhd...
kijk van kinderen kan ik het me voorstellen dat ze door de kamer stuiteren, maar ik denk dat als je dat een volwassene ziet doen dat je je dan helemaal kapot lacht...
franka75 schreef:Heb jij medicijnen?Daisies schreef:Ik ben nu officieel dan volwassen, ben een stuk rustiger geworden.. Maar ben juist erg vlak geworden qua gedrag.. Vroeger was ik veel sneller heel boos en heeeel blij (als er wat gebeurde zoals sinterklaas) nu ben ik meer van ag.. het interesseert me weinig
Change_ schreef:Hoeveel ritalin slik je per dag?
Ja herken me erg in jou verhaal. Ik zit nu op vmbo T terwijlik met gemak havo zou kunnen.. Alleen mijn consentratie laat me heel erg in de steek.. Gelukkig word ik heel erg geholpen op school door o.a mijn mentor.. En gaat het op dit moment erg goed..
Misschien een alarm op je telefoon?
fryskhynders schreef:Heey meiden, interessant onderwerp.
vraagje, hebben jullie ook last met concentreren tijdens het paardrijden?? in de zin van geen duidelijke opbouw in het rijden, niet lang gefocust kunnen zijn? ben benieuwd hoe jullie dit ervaren?

Jumpie schreef:Om even een nieuw onderwerp aan te snijden.. ADD/ADHD en school. Zijn er nog meer van jullie die nog naar school gaan?
Ik heb er veeeeel moeite mee. Na met de HAVO te zijn gestopt een MBO opleiding gaan doen dit was het niet nu doe ik een super leuke opleiding op niveau 4. Niveau is probleem niet kan ik makkelijk doen goede cijfers etc. Maar ik heb zo ontzettend veel energie nodig om naar school te gaan en met concetreren ik kan er ook zo tegen op zien, terwijl er niks is om tegen op te zien. Ik word er ook zo moe van elke dag moet ik tegen mezelf zeggen vandaag GAAN WE naar school. Dat lukt niet altijd , het is net of er dan een blokkade in me hoofd zit. Ik sprak me een vriendin die ADD heeft zij had het ook en heeft school niet volgehouden. Meer die het herkennen?
Edit: ik slik ook methylfenidaat vergeet het alleen vaak, tips om niet te vergeten?
paix schreef:Jumpie schreef:Om even een nieuw onderwerp aan te snijden.. ADD/ADHD en school. Zijn er nog meer van jullie die nog naar school gaan?
Ik heb er veeeeel moeite mee. Na met de HAVO te zijn gestopt een MBO opleiding gaan doen dit was het niet nu doe ik een super leuke opleiding op niveau 4. Niveau is probleem niet kan ik makkelijk doen goede cijfers etc. Maar ik heb zo ontzettend veel energie nodig om naar school te gaan en met concetreren ik kan er ook zo tegen op zien, terwijl er niks is om tegen op te zien. Ik word er ook zo moe van elke dag moet ik tegen mezelf zeggen vandaag GAAN WE naar school. Dat lukt niet altijd , het is net of er dan een blokkade in me hoofd zit. Ik sprak me een vriendin die ADD heeft zij had het ook en heeft school niet volgehouden. Meer die het herkennen?
Edit: ik slik ook methylfenidaat vergeet het alleen vaak, tips om niet te vergeten?
Hier herken ik mij ook erg in.
Mijn hele MBO vreet zo veel energie en ik ben zo gestrest omdat ik het allemaal niet overzie terwijl ik het makkelijk ga halen.
Daarom ben ik ook al weken ziekjes en niet lekker.
nu moet ik naar basis waar ik me dan ga vervelen, maarjaa.... kader lukt niet omdat ze me daar niet willen heen sturen omdat ik te druk ben in de klas
waar door ik bij bepaalde vakken laag sta
Jumpie schreef:Om even een nieuw onderwerp aan te snijden.. ADD/ADHD en school. Zijn er nog meer van jullie die nog naar school gaan?
Ik kan ook wel meer dan dit maar ik doe het niet. Zo simpel is het.. Jumpie schreef:Om even een nieuw onderwerp aan te snijden.. ADD/ADHD en school. Zijn er nog meer van jullie die nog naar school gaan?