Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nathalie__ schreef:Uv licht van de zonnebank is hetzelfde als dat van buiten. Dat gele kleurtje krijg je dus niet van de zonnebank
Daarom moet een zonnebank sessie op je huid afgestemd worden zodat je niet te veel in 1 keer krijgt. En daarom moet je buiten zo goed op letten dat je niet te lang in de zon gaat omdat je dat niet afstemd op je huid.
_Tara_ schreef:Dus de zon buiten is minder slecht dan een zonnebank?
Van een zelfbruiner word je toch net zo geelEn heb je zelfbruiners ook van een merk als Dr. Hauschka dan? Daarin ga ik wel met je mee hoor. Ik gebruik zelf geen reguliere producten meer (iig zo min mogelijk). Al die parabenen, chemische meuk wat erin zit hoef ik niet op en vooral niet in m'n lijf.
Maar als ik, wit als ik ben, in de zon ga liggen/lopen, verbrand ik binnen no time. Dan kan ik smeren wat ik wil. Dus dan kan ik een afweging maken, of ik ga, goed gesmeerd een aantal keer onder de zonnebank zodat m'n huid al wat gewend is aan de zon. Of ik doe dat niet en weet zeker dat ik verbrand als ik op vakantie ben. Doe mij dan die zonnebank maar een paar keer

__Nathalie__ schreef:Corelli schreef:Ik las ergens anders max 50 keer per jaar, maar dat zag er ook niet zo betrouwbaar uit
als je mij bedoeld, waarom ziet dat er niet betrouwbaar uit? omdat ik een zonnestudio heb?
Las ergens wat op internet, maar dat was van een mega commercieel zonnebank iets..En ja, die willen toch verkopen he

) dat ik het met nathalie eens ben hehehe
.
Maar kom nooit op meerdan 10x per jaar uit.
lees ik later even.
Goeie bronzer gebruikt, heb gelijk weer een lekker gezond kleurtje