Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:Maar waarom eet je zo ongezond? Vet eten is juist voor mensen met ondergewicht erg ongezond, het wordt direct opgeslagen (en dan niet alleen onder je huid, maar ook rondom je organen, en daar ben je echt niet blij mee lijkt me!). Ik heb er nu meer dan een jaar over gedaan om van de 50 naar de 55 kg te komen, doe nog steeds mn best maar verwacht echt niet dat ik binnen nu en 2 maand weer een paar kilo erbij heb. Doe er liever wat langer over, dan wordt het ook mooier 'verdeeld'.

melkbus schreef:Ik heb niet alles gelezen, bin there done that. Ik weeg al sinds mijn tienerjaren ca 54 kg en ben 1.70 meter. Ben inmiddels 43, heb 4 kinderen gebaard en daarbij netjes gemiddeld 12 kg aangekomen. Kinderen waren allemaal goed op gewicht en na de geboorte zat ik binnen 4 weken weer op de 54 kg. Ik kan alles eten en moest vroeger ook chocoladevla met slagroom en roomboter e.d. eten. Niets helpt! Blijkbaar hoort dit gewicht bij me. Ik heb me erbij neergelegd. Zorg dat ik mijn vitamientjes binnen krijg en dat ik geniet van het eten. Mijn binnenkant is toch belangrijker dan de buitenkant!

Chernique schreef:melkbus schreef:ongezouten nootjes zijn ook een goed alternatief voor 's avonds. Gaat ongemerkt onder het tv kijken of bokken.
Haha, ja die had ik gisteravond!
van die nootjes met chocolade eromheen, hmmmm heerlijk