Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb één tik, van kleins af aan al gehad, ik zit namelijk als ik nadenk of niets te doen heb altijd aan mijn oren. Helemaal als ik koude oren heb, heel raar
. Deed het als klein kind al, al duimend, nu is het er nog niet uit

riz95 schreef:dressagelady schreef:Ik kan helemaal panisch worden als mijn dekbed niet goed in de hoes zit. En ik selecteer ook eindeloos alle teksten op de laptop
Ik wordt ook helemaal gek als mijn dekbed niet goed zit.
Soms kan ik er dan wel van janken
lovelynutia schreef:-Telefoon moet minstens twee keer overgaan voordat ik opneem.
-Wanneer ik getallen als 11:11 op de klok zie moet ik blijven kijken tot het versprint (en het liefst met mn voeten van de grond)
En heb nog wel meer van die tikjes maar stoor mezelf er niet aan behalve dat handen wassen.
sorry mag hier vast niet om lachen... maar ik zie het al zo voor me.. strak naar de klok kijken en de voeten van de grond

).
;
);
Ik móet het op papier zetten.
Heel logisch
Echt zo dom. LittleRose schreef:(Bijna) iedereen heeft wel een tik (of hoe je het wilt noemen) en dat leek me leuk om eens te horen wie wat heeft.
Ik heb bijvoorbeeld dat ik me mascara er constant afhaal, soms doe ik het er wel 2-3 per dag
opnieuw op, alleen trek ik er jammer genoeg soms ook wimpers mee uit.
En het volume van de tv of radio met op een oneven getal staan.
Nu de beurt aan jullie!!!!
) Iriis__ schreef:Haha, mijn mond gaat altijd open als ik mascara op doe. Gaat gewoon automatisch.
En dat van die tekst selecteren heb ik ook.