Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 11:58

aardbeitje_ schreef:
Lastig Farolover, ik vind je haar érrug mooi namelijk!
Als ik jou was had ik alleen laten bijpunten :))

Ik word morgen (waarschijnlijk) geblondeerd! Eindelijk :+
Het is de bedoeling dat het ijsblond word.
Mijn zus gaat het voor me doen :) En jaaaa zij is kapster :))
Ook gaat er een stuk vanaf, volgende maand moet ik model zitten en het word een a-symmetrische boblijn, niet de schuine (achter kort voor lang) maar echt a-symmetrisch (heb ik nu ook) :))

jij durft! ik hou het toch maar op lichtbruin hihi. wat voor kleur heb je nu? Wel voor en na foto's maken he

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:34

Hoi, ik laat hier ook even een berichtje achter.
Ik ben ook op zoek naar een nieuw kapsel voor de zomer.
Heb het nu alweer jaren lang, zo ongeveer halverwege schouderbladen is het nu. Maar het probleem is dat wat ik er ook in doe of spuit, mijn haar zakt altijd weer uit, zelfs toen de kapper een halve spuitbus met haarlak erin had gespoten.
Heb ook dik/vol haar, waarschijnlijk ligt het ook daar aan.
Eigenlijk ben ik wel trots op mijn volle haar waar een leuke slag (en in mijn nek een kleine krul) in zit. Maar daardoor wordt stylen wat lastiger. Dilemma

Ik zal snel een foto erop zetten voor jullie mening. Een kleurtje is ook leuk, maar dat hangt ene beetje van mijn budget af ;) Kapper waar ik heen ga is nogal duur.

siskeh

Re: [centraal] Wat kan ik met mijn haar doen/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:47

Hallo!
Hebben jullie ervaring met een permanent om "slag" in je haar te krijgen?
Heb al eerder echte krullen gehad, maar wil nu eigenlijk iets van slag in mn haar..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:51

aardbeitje_ schreef:
Lastig Farolover, ik vind je haar érrug mooi namelijk!
Als ik jou was had ik alleen laten bijpunten :))

Ik word morgen (waarschijnlijk) geblondeerd! Eindelijk :+
Het is de bedoeling dat het ijsblond word.
Mijn zus gaat het voor me doen :) En jaaaa zij is kapster :))
Ook gaat er een stuk vanaf, volgende maand moet ik model zitten en het word een a-symmetrische boblijn, niet de schuine (achter kort voor lang) maar echt a-symmetrisch (heb ik nu ook) :))

t is echt maar heel even leuk... ik ben ook altijd zo wit... ik word gek van de uitgroei maar mijn haar groeit dan ook erg snel :+
ik ga wanneer ik me vakantie geld heb naar de kapper en zo dicht mogelijk naar mijn eigen haarkleur.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:30

hoi,

ik heb in het verleden mijn haar altijd donkerder geverft nu heb ik het weer mijn eigen kleur maar ik vind het eigenlijk een beetje saai
hebben jullie misschien suggesties voor een leuke haarkleur bij mij??

kwa model ben ik tevreden maar denk je iets leuks te weten, sugesties zijn altijd welkom
Afbeelding
Let maar niet op mijn gezicht het is mijn vrije dag vandaag :+

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:02

Ik meld me ook! Inmiddels heb ik nu middenbruin haar zo ongeveer met hier en daar een higlight die (thank god) niet meer zo goed zichtbaar zijn door de laatste keer verven.
Zijn er toevallig ook bokkers die hun haren wel eens met natuurlijke verf hebben geverfd? Zo natuurlijk als het dan kan, henna heb ik bijvoorbeeld ook wel eens denken maar dat laat een rode gloed achter en dat wil ik juist niet.

De reguliere merken denk aan guhl etc worden mijn haren onwijs droog van en daar begin ik dus niet meer aan. Dus het liefst haarverf zonder ammoniak etc en al die troep.

Graag wil ik weer meer richting m'n eigen haarkleur en dat is heel erg donkerbruin. Heeft er hier iemand ervaring met het merk hennaplus bijvoorbeeld?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:41

Even een stipje..

Ik heb mijn haar sinds kort weer kort geknipt tot kinlengte, maar wil nu toch heel graag superlang haar :Y)

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:46

Megamutsj schreef:
Even een stipje..

Ik heb mijn haar sinds kort weer kort geknipt tot kinlengte, maar wil nu toch heel graag superlang haar :Y)

Ik ben ook aan het sparen, ik leef met je mee :(:) ;-)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:03

Pff. ik heb toch een beetje een probleempje. Ik wil graag iets leuks met m'n haar. ik heb nu elke keer het gevoel dat er een jochie in de spiegel kijkt maarja. Wát?
Ik heb af en toe wel een staartje in. en dat staat ook wel grppig, maar dat is hét niet.

Ik besteed nu geen tijd aan m'n haar. maar dat kan natuurlijk wel.,Ik zl zo eventjes een wat oudere foto opzoeken.
Mijn haar is ong. tot op de schouder, maar er zit een rare slag in.. hget 'plakt' een beetje in m'n nek, en zit geen volume in. Tips?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:50

Ik zag dit topic net voorbij komen :).

Dinsdag komt de kapper en wil denk ik is wat anders met mijn haar. Sommige mensen zeggen een (schuine) pony maar dat gaat niet met mijn haar. Heb stijl haar, maar in mijn pony komt dan zon slag dat het gaat 'uitsteken' en dat krijg je op geen enkel manier stijl :+ .

Toen stelde iemand voor om een soort schuine lok te nemen ofso? Dus wat langer, zodat er geen slag in komt.

Heb niet echt foto's van me zelf dus vandaar deze :P. Heb ze ook nog op groot formaat.

http://i46.tinypic.com/ngo9qs.jpg

Iemand die wat leuks weet? (Wil ze niet korter :o ).

Edit; een ander zegt weer blonde lokken/plukjes :=

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:24

LeonieL schreef:
Pff. ik heb toch een beetje een probleempje. Ik wil graag iets leuks met m'n haar. ik heb nu elke keer het gevoel dat er een jochie in de spiegel kijkt maarja. Wát?
Ik heb af en toe wel een staartje in. en dat staat ook wel grppig, maar dat is hét niet.

Ik besteed nu geen tijd aan m'n haar. maar dat kan natuurlijk wel.,Ik zl zo eventjes een wat oudere foto opzoeken.
Mijn haar is ong. tot op de schouder, maar er zit een rare slag in.. hget 'plakt' een beetje in m'n nek, en zit geen volume in. Tips?

Hi!
Jou haar kan inderdaad allerlei leuke soort modellen hebben.. Je hebt een pittig koppie met dat brilletje, dus ik zou gaan voor een wat stoerder, korter kapsel.
Enkele voorbeelden:
Afbeelding

Of deze, die is wat stoerder en helemaal van deze tijd en passend bij je leeftijd :)
Afbeelding

Of je doet iets wat neutralers.. Wat iets vrouwelijker is..:
Afbeelding

Ik zou in ieder geval je lengte aanpassen :) Of echt kort, korter dan je schouders, of laten groeien of extensions nemen en het tot over je schouders laten komen.. deze lengte kan je idd niet zoveel mee :)
Maar omdat je zo'n leuk stoer koppie heb zou ik voor kort gaan. Je kan er veel mee wisselen door nieuwe modellen te maken met gel of wax en volume mouse.
Voor meer volume.. spray volume spray op je haar wanneer het handdoekdroog is.. fohn het op zn kop..
of wat volume creme of mouse..
kam je haar met een grove kam en kneed het met wat wax of gel in model :)
Hoop dat je er wat aan hebt!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:18

pfft aangezien ik een hevige - not - discussie met mijn moeder heb, besluit ik het eens aan jullie te vragen ;)

ik heb donkerbruin haar, zwart geverfd [maar bijna helemaal uitgegroeid] en ik wil het graag naar deze kleur rood;
Afbeelding

dan is het het verstandigst mijn haar eerst een paar tinten te ontkleuren toch? want ik heb geen zin in een rode gloed, ik wil gewoon ROOD HAAR :')!

iemand een idee?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 00:15

Drunksheep schreef:
pfft aangezien ik een hevige - not - discussie met mijn moeder heb, besluit ik het eens aan jullie te vragen ;)

ik heb donkerbruin haar, zwart geverfd [maar bijna helemaal uitgegroeid] en ik wil het graag naar deze kleur rood;
Afbeelding

dan is het het verstandigst mijn haar eerst een paar tinten te ontkleuren toch? want ik heb geen zin in een rode gloed, ik wil gewoon ROOD HAAR :')!

iemand een idee?

Jep, ontkleuren.Doe ik nu ook omdat ik weer lichter wil van kleur. Let op: rood vervaagt heel snel en de uitgroei zie je ook duidelijk, en je lijkt snel heeeel bleek.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:34

Iemand :o ? Het is zo dinsdag :)) !

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:35

xChantal94 schreef:
Iemand :o ? Het is zo dinsdag :)) !

Ik denk eigenlijk dat zo'n lok ook gaat krullen, ik heb dat namelijk ook :\ .
Verder geen idee sorry :Y)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:09

hallo :)

even een vraagje, heeft iemand hier ervaring met een papillotten permanent?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 22:31

babydolll schreef:
Jep, ontkleuren.Doe ik nu ook omdat ik weer lichter wil van kleur. Let op: rood vervaagt heel snel en de uitgroei zie je ook duidelijk, en je lijkt snel heeeel bleek.

hmm okee. naja het scheelt mijn haar is niet pikzwart en ook niet blond dus de uitgroei zal niet heel goor er uit zien ofzo :=
en bleek lijken vind ik niet zo'n probleem, vind bleke mensen mooi hihi :P

maar dankje iig!

babydolll

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:11

Het zit me allemaal niet mee vandaag maargoed Mijn pakje lichtbruine haarverf( loreal 10 min exel ofzo?) niet goedkoop dus. Op heeel lichtbruin haar( eerder blond) gebruikt en het is nu bijna zwart?? Ziet er echt niet uit en ik wil er het liefst gelijk vanaf. Tips om het snel lichter te krijgen? Trouwens gewoon braaf 10 min laten zitten.
Dankjewel alvast voor antwoorden, ik zit hier bijna een potje te janken
even een vraagje, ontkleuren doe ik liever niet omdat ze net geverft zijn en het mijn extensions zijn..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:32

das zonde... head en shoulders wordt veel gebruikt om verf in het haar lichter te krijgen, misschien dat dat bij jou ook helpt?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:23

xNathaliee schreef:
Rian_Luna schreef:
highlights voor in de zomer, je haar word altijd al lichter in de zomer dus denk dat zwart dan ook lichter word!

Ik heb vrij donker haar, en wil echt lichte plukken die je echt goed ziet. Maar 't moet natuurlijk wel mooi staan. Alleen weet ik niet of dat een combinatie kan zijn .. lichte plukken die je voldoende ziet en wat mooi is bij echt donker haar .. iemand ideeën? Honingblond? Of is dat alweer te licht? Ik zal een foto'tje opzoeken van mijn haarkleur, als daar interesse voor is :)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:47

Eleionomae schreef:
das zonde... head en shoulders wordt veel gebruikt om verf in het haar lichter te krijgen, misschien dat dat bij jou ook helpt?

Jep, ik race zo naar de winkel om head en shoulders te kopen, dat insmeren op droog haar en citroen sap en dat maar een paar keer doen. Ik heb mijn eigen haar laten bleken en het is daar zo droog op geworden( thank god voor m'n tigi haarshampoo,conditioner en masker) maar nu is mijn eigen haar een stuk sterker dan die extensions. het is echt heel erg zwart en op sommige punten heeft het niet goed gepakt dus ik heb wel hoop.. Zal een voor en na foto maken voor het verschil, ik heb toch niks meer te verliezen :+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:03

Hoi
Ik heb even een vraagje
Ik ga morgen naar de kapper vandaar :)

Ik heb zwart haar, maar nu met veel uitgroei.
Ik wil eigenlijk donker bruin haar met highlights
Is het mogelijk dat ik over mn zwarte haar met uitgroei donkerbruin verf laat doen bij de kapper ?
Zou mijn zwarte haar met uitgroei het pakken ?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:18

WinSel schreef:
Hoi
Ik heb even een vraagje
Ik ga morgen naar de kapper vandaar :)

Ik heb zwart haar, maar nu met veel uitgroei.
Ik wil eigenlijk donker bruin haar met highlights
Is het mogelijk dat ik over mn zwarte haar met uitgroei donkerbruin verf laat doen bij de kapper ?
Zou mijn zwarte haar met uitgroei het pakken ?

Bij mij niet.. moest ontkleurd worden. :(:)
Met mn extensions is het iets beter, ze zijn niet meer zwart dus ff doorbijten.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:23

Oww dan zal dat bij mij ook wel worden, jammer :P
En highlights op zwart ? zou dat lukken en zou dat lijken...

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 20:28

WinSel schreef:
Oww dan zal dat bij mij ook wel worden, jammer :P
En highlights op zwart ? zou dat lukken en zou dat lijken...

Dat is ook ontkleuren ja :P maar dan zou je het in etappes kunnen doen, dan krijgt je haar niet in een keer die klap.