LeonieL schreef:Pff. ik heb toch een beetje een probleempje. Ik wil graag iets leuks met m'n haar. ik heb nu elke keer het gevoel dat er een jochie in de spiegel kijkt maarja. Wát?
Ik heb af en toe wel een staartje in. en dat staat ook wel grppig, maar dat is hét niet.
Ik besteed nu geen tijd aan m'n haar. maar dat kan natuurlijk wel.,Ik zl zo eventjes een wat oudere foto opzoeken.
Mijn haar is ong. tot op de schouder, maar er zit een rare slag in.. hget 'plakt' een beetje in m'n nek, en zit geen volume in. Tips?
Hi!
Jou haar kan inderdaad allerlei leuke soort modellen hebben.. Je hebt een pittig koppie met dat brilletje, dus ik zou gaan voor een wat stoerder, korter kapsel.
Enkele voorbeelden:

Of deze, die is wat stoerder en helemaal van deze tijd en passend bij je leeftijd 

Of je doet iets wat neutralers.. Wat iets vrouwelijker is..:

Ik zou in ieder geval je lengte aanpassen
Of echt kort, korter dan je schouders, of laten groeien of extensions nemen en het tot over je schouders laten komen.. deze lengte kan je idd niet zoveel mee 
Maar omdat je zo'n leuk stoer koppie heb zou ik voor kort gaan. Je kan er veel mee wisselen door nieuwe modellen te maken met gel of wax en volume mouse.
Voor meer volume.. spray volume spray op je haar wanneer het handdoekdroog is.. fohn het op zn kop..
of wat volume creme of mouse..
kam je haar met een grove kam en kneed het met wat wax of gel in model 
Hoop dat je er wat aan hebt!