Ik heb nou namelijk de nuvaring gekregen, eerst om even te proereb (3x) en dan moet ik terug naar de dokter en beetje vertellen hoe het is bevalt en keuze maken of ik er mee door ga.

Ga m morgen halen bij de apotheek, ben benieuwd haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anseltje schreef:Okej. Ja k dacht idd dat het wel zo was 1e dag van je eerstvolgen menstruatie. Maar als je dan 3 weken hebt gehad, dan gewoon een week kappen en daarna weer in doen ofzo?
Nou k ben benieuwd of t wat word haha.
Ja bij mij zei de dokter anders ook koperspiraaltje ofzo ivm hormonen, maar t idee spiraal von k al niks. Dus wil eerst dit proberen.
savasan schreef:Uit nieuwschierigheid heb ik even een vraagje.
Gister las ik in het foldertje van de kruitvat over een zwangerschapstest dat je moest testen op de eerste dag dat je ongesteld zou moeten zijn. Maar er zijn toch best veel mensen die nog gewoon ongesteld worden (dmv de pil enzo) terwijl ze zwanger zijn? hoe moeten die mensen zich dan testen?
xDramaQueen schreef:ik zoek hier dames die in het zelfde schuitje zitten als mij, mijn spiraal was dus verkeerd gezet en veroorzaakte vreselijke krampen, spiraal is eruit dokter zei dat me baarmoedermond licht ontstoken was.
Nu is dat ding er zo'n... 2 a 3? weken uit en afentoe krijg ik weer die zelfde monsterlijke krampen, nu gelukkig niet de hele dag maar heel kort. Iemand enig idee? is mijn lichaam nog steeds bezig met herstellen oid?
Anseltje schreef:Ja ik heb weet het niet. ik voel de ring wel als ik tampon doe, dus dan zal die dus hoger moeten? want dan blijft ie bij mij tot nu toe niet erg goed zitten, want ik heb m gistern wel helemaal goed gedaan, maar nou zakt ie dus af.
Moet er nog gruwelijk aan wennen haha en vind het ook maar ff raar.
Maar wat ik eigenlijk niet snap..
Als je m op de 2e dag inbrengt, moet je 7dagen condoom erbij gebruiken. Maar als je m gewoon op de 1e dag doeet, hoeft dat niet.. Dat is toch eigenlijk niet zo heel logisch?