O: 2 broodjes bebogeen
L: aardappelkroketjes, rollade en wortels+doppers
A: 3 broodjes en een kaneelbroodje.
En heb net zelf appel/perzik compote gemaakt, zonder suiker erin dus wat verantwoorder als de pot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Hier gaat het met het gewicht goed! Blijf netjes rond de 72kg zitten dus op gewicht! Maar mijn maag en darmen blijven echt ronduit een ramp! Dus morgen ga ik dan eindelijk naar de huisarts want ik ben er helemaal klaar mee! Heb zelfs een klein moment gedacht dat ik zwanger zou zijn, heb een hele lichte pil dus tja er is altijd 1%kans.... maar dat was niet zo haha (pffff.... was er toch even bang voor!) Dus morgen nog op de valreep kennis maken met de nieuwe huisarts voor ik ga verhuizen eind van het jaar, had gehoopt dat het niet nodig was maar zo kan het ook gewoon niet!
Sorry voor mijn klaagzang..... maar het is zooo vermoeiend!
Iris1702 schreef:oh zou er niet aan moeten denken zo vroeg in de ochtend al wokken Valeria
dat je dat weg krijgt!!
ChantalSmook schreef:Hmm toch wat aangekomen na afgelopen dagen(79,8)..
Maar inderdaad weer een nieuwe week!
O: 2 witte boterhammen met komkommer
T: 2 kiwi's
L: 4 bruine boterhammen met komkommer
T: Sinsaasappel
A: aardappels, boontjes, zigeneurschintzelt(Kleine versie, je hebt ook van doe joekels!) en stroganoff saus
T: Niets
Beweging: in ieder geval ong. 40 minuutjes fietsen, wil vanavond wiffitten áls mijn stiefvader niet begint te mopperen