Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hinata

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:47

Ik ben bang voor vissen. En ik ben af en toe een beetje bang voor lieveheersbeestjes. Ik durf ze niet meer aan te raken. :')

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:50

FitzChivalry schreef:
ik ben bang voor ganzen.. heel raar.. maar ik vind ze doodeng.. loop er met een grote boog omheen..

ik ook en mijn grote angst nummer 1: KIKKERS!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:51

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-23 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:52

Ik ben dus echt dooooooodsbang voor vissen, of het nou een goudvis of een haai is.. Dat maakt niet uit... :o Ik eet het dus ook niet, maak mezelf helemaal ziek door het te eten.

Maar dat is dan ook echt het enige waar ik bang voor ben. De rest van de dieren vind ik allemaal leuk.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:53

Ik heb een serieuse angst voor muizen!
Ben er zelfs voor in therapie geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:53

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-07-23 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:04

Grappig: net stond er onder het topic een reclame van 'de fobiedokter' :+

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:06

Takkenversnipperaars!

Vond ik echt als klein kind al heel eng, als de dood dat ik er in zou vallen.

En dat heb ik nog, loop er echt niet langs :n

Klik - Dit bedoel ik met een takkenversnipperaar.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:13

Spinnen en muizen staan op nummer 1, ben er echt doodsbang voor.
Ga echt gillen en schreeuwen... brr. :r

MusettaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:15

Ik ben bang van lieveheersbeestjes. Eww.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:17

Mowoah schreef:
Om te moeten plassen in de trein. :+

Noodgedwongen ga ik elke keer voordat ik vanuit school naar het station loop naar de WC, ik ben echt zo bang dat ik anders in de trein moet en niet naar de WC kan!

Ik vind dat zo eng. Ik vind het trouwens sowieso eng in een trein als ik met een groepje ben, vooral in het buitenland ben ik zooo bang m'n familie kwijt te raken! Als je gewoon zit niet, maar als ik naar een wc moet en dus naar de volgende wagon denk ik echt dat er op dat moment een bom gaat ontploffen en we elkaar voor altijd kwijt raken. Die treinen zijn altijd zo lang! En ze stoppen zo kort, ze wachten niet op je. En dan als je van de ene wagon naar de volgende stap, doooodeng! Straks koppelt ie los.
In Australië moet je op een knopje drukken, en gingen ze tegelijk open. Die twee deuren dus, maar ze gingen automatisch weer dicht (ook al zat er een hand tussen) dus ik heel snel door die twee duren rennen haha!

WC in het vliegtuig vond ik ook heel eng, maar ik moest 24 uur vliegen dus dan moet je wel, toen ik die angst overwonnen had vond ik alleen het doortrekken nog eng. Nu wacht ik tot ik helemaal klaar ben, druk op het knopje doe snel de deur open en dan mn oren dicht en dan schrik ik alsnog van het geluid haha.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:19

Ohja nog iets.

Als klein kind als je met je moeder mee ging naar de winkels en je stond in een winkel en je zag haar ineens niet meer. Dan raakte ik vet in paniek altijd! Kreeg ik het bloedheet ineens en ging ik als een wezeloze zoeken.

Dat heb ik nog steeds..met mijn 20 jaar. Alleen bij mijn moeder ook. Heel raar :?
Laatst bijgewerkt door Stopcontact op 21-03-10 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:20

Ik ben van niks bang,alleen ga ik niet met mijn auto alleen in de carwash.Dat moet mijn man altijd doen :o

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:21

Ik ben bang voor vissen (om aan te raken en als ze dood in een bak drijven) en voor clowns en ook voor balonnen die hard uit elkaar kunnen knallen. Daarnaast ook wespen en kalkoenen brrr vooral die met zo een gore lel :=

En daarnaast zitten mijn gordijnen altijd dicht wanneer het donker is, houd ik ook niet van brrr.
Laatst bijgewerkt door Eydis op 21-03-10 23:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:23

Oh Bianca41, ik snap precies wat je bedoel hoor, dan lijkt het net alsof je auto gaat ''rijden'' en jij er geen controle over hebt. (Maar je kan ook buiten wachten.)

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:23

Ik ben bang voor grote vogels ( ganzen, zwanen, pauw, maakt niet uit welke soort :o )
Ik loop er echt een blokje voor om als ik die tegenkom.

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:25

Dit gaat vreemd klinken, maar.. trappen :=
Golven trouwens ook, zelfs van die gemaakte in een binnenzwembad.
Laatst bijgewerkt door noekje op 21-03-10 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:29

kinuh schreef:
kippen :=

oog gelukkig ik ben niet de enige :o Maar ook alle andere beesten met snavels moet ik niks van hebben :))

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:38

spinnen en zwemmen in diep buitenwater, een meer bijvoorbeeld.

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:39

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ben ik hier de enige die bang is voor vliegtuigen? En dan bedoel ik niet om naar te kijken.. prachtig, maar als ik er in moet gaan zitten wordt het een heel ander verhaal!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:48

Voor vogels... maar is geen gewone angst meer... zware fobie. Ik ben als de doodd als ik op straat loop waar redelijk veel vogels zijn.. Ik zie élke vogel..... En ga dan aan de andere kant van de straat lopen. Winkelen is zelfs meestal een ramp

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:49

Ik heb echt een grote angst voor brand, en echt niet een klein beetje. Ging bijvoorbeeld met de klas naar de film, en aan het einde ging iedereen gillen omdat die afgelopen was.. en ik dacht dus dat er brand was, en voor ik het wist stond ik bij de nooduitgang := En zo zijn er meer dingen.. vroeger durfde ik ook echt niet te slapen in de angst dat het huis af zou branden etc.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:54

Ik ben bang voor (grote) afvoeren in zwembaden... Brrr mij niet in de buurt gezien van die dingen :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:54

Heb heel diep nagedacht, maar kan toch echt zo snel niks bedenken :=

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 23:57

Hmm, de meeste mensen hebben dus grote overeenkomsten qua angsten..

Ik ben bang voor "robot" mensen. Heb toen 5 was een keer een filmpje gezien van een mens die uit elkaar viel, en zn hoofd zat vol met ijzerdraadjes enzo. Sindsdien heb ik kennelijk het besef opgedaan dat een mens voornamelijk uit chemie en zenuwimpulsen bestaat, en dat idee vind ik zo doodeng := Ik had ineens in mn hoofd dat mn ouders misschien ook wel een soort robots waren :') Om dezelfde reden heb ik ook niks op met menselijke schedels en hersenen. Ik hou mezelf graag voor dat de mens ook een "geest" heeft die niet verklaard kan worden.

Het idee dat de mens eigenlijk een soort van chemische robot is, daar word ik echt panisch van }:0 vage omschrijving en wss snapt niemand wat ik precies bedoel :+

Edit: en nog een reeele angst, ik ben bang voor "gemalen." (van die pompen etc in het water.) Ik heb op jonge leeftijd een keer een verdronken kind zien langsdrijven bij een gemaal. Dat heeft grote indruk gemaakt.