Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:10

Beide :D
Kan je je snelheid berekenen.

Ik reken op www.afstandmeten.nl altijd uit hoe ver het rondje is wat ik ga doen en dan klok ik de tijd op m'n telefoon

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:18

Ik heb net mijn rondje van 6.5 km helemaal hardgelopen :D Ging best lekker, met mijn muziekje op vloog ik vooruit :P Ik moet eens gaan bijhouden hoe lang ik er eigenlijk over doe, ben ik wel eens benieuwd naar.

xxkimmie: het is belangrijk om goede schoenen te kopen. Het beste kun je schoenen kopen met een demping er in. Ik heb asics en ben tevreden :)

Durante: ik kom uit de buurt van Groningen. Die loop in Siddeburen hoeveel km is die? En wanneer is die?
Op 17 april is er in Paterswolde een walk for life waar je kunt kiezen tussen 6.7 km en 10.8 km, daar ga ik misschien aan mee doen. Het inschijfgeld is €7.50 waarvan een deel naar het kankerfonds gaat (je mag meer doneren). http://www.walkforlifegroningen.nl/

xkimmie

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 21:15

Het zijn asics geworden. Heb een paar verschillende gepast en deze zaten het best! Hopelijk heb ik nu helemaal geen last meer van m'n knie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 22:04

xkimmy: Heb je antipronatieschoenen gekocht? Sinds ik die heb, heb ik nergens last meer van! Echt fijn hoe ze dat hebben aangemeten toen, en ook heel grappig om je looppas op video terug te zien.

Ik hoop dat mijn schoenen snel binnenkomen. Ik heb nieuwe besteld, dezelfde als ik nu heb maar in een ander kleurtje. Kan nooit kwaad om af en toe van schoen te wisselen. Mijn 'oude' zijn bijna versleten.

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 22:17

mijn rondje is vandaag niet doorgegaan, we zouden vanmiddag gaan maar het regende erg hard. Vanavond kon ik niet, dus hopelijk kan ik het nog een keer deze week inhalen. Ik ga woensdag iig weer.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 08:33

Ninita schreef:
Beide :D
Kan je je snelheid berekenen.

Ik reken op http://www.afstandmeten.nl altijd uit hoe ver het rondje is wat ik ga doen en dan klok ik de tijd op m'n telefoon

oh dat is wel super makkelijk! :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:20

angela, waar heb jij die schoenen besteld op i-net? en wat was je kwijt? heb nl ook mizuno's, antiprontie en vond ze in de winkel best prijzig, 139 euro (dacht ik) bij Run2Day. Heb ze daar toen laten aanmeten met film etc, maar nu ik nieuwe wil gaan bestellen, graag via i-net en wat goedkoper :D

wij waren dit weekend er even tussen uit, zaten in landalpark roekenbosch bij venray, en heb daar heerlijk hardgelopen zaterdagochtend. verder heel veel gewandeld, komt er nooit meer van sinds de kids er zijn. die hadden we even uitbesteed aan oma dit weekend ;) ook heerlijk uit eten geweest, dus de weegschaal heb ik vanochtend niet aangeraakt :o ben echt weer even bijgekomen, heeft een mens soms even nodig.

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:33

Goedemorgen iedereen!!

ik heb een stok achter de deur gezet, en ga meedoen met de
Ladiesrunm in groningen 5 Km, want 10 is me nog net even teveel. maar het is een begin, en nu moet ik ook echt gaan trainen. ik doe om de dag hardlopenb via mijn schema, en de andere dag een vlink stuk wandelen.
hopen dat het lukt :D

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:40

Het is groningen niet om de hoek is, anders zou ik ook wel mee willen doen :)

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:48

Heeft iemand tips over waar ik voor een redelijke prijs een goed hardloopshirt en singlet kan vinden op internet?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:50

Ik heb die van mij bij de albert heijn vandaan :o Wildflower

schoenen via het internet is niet handig hoor hetbommeke, als je net het verkeerder model pakt kun je er aardig last van krijgen. En dat gebeurd altijd pas als je al een paar keer hebt gelopen, dus dan kun je ze ook niet meer terugdoen.

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:53

Oja, en de lidl heeft ze nu ook in de aanbieding 6,99 voor een shirt (lange of korte mouwen) en 8,99 voor een waterdicht jackje.

Ik ga vandaag voor de 6,6, aangezien de 5 van zaterdag me echt fijn is bevallen. Zelfs geen spierpijn gekregen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:53

:wave:

Ben ik ook weer :+ het gaat steeds beter en de pijn in mijn schenen blijft ook weg, neemt niet weg dat ik nog steeds nieuwe schoenen nodig heb, mijn huidige blijf ik dan gebruiken voor in de sportschool.
Is het verstandig om naar Runnersworld ofzo te gaan? Hebben jullie dat ook gedaan?

Ik ren nog steeds met Evy van Vlaanderen Sport land :+ Ik bouw rustig op, dus conditioneel kan ik het prima aan, maar mijn schenen protesteren als ik te ver ga :j
Daarom dus ook nieuwe schoenen nodig.

Wanneer is de lady's Run? Misschien een stok achter te deur voor mij ook :j Zou dan ook 5 km gaan doen.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:54

Annemeik schreef:
Oja, en de lidl heeft ze nu ook in de aanbieding 6,99 voor een shirt (lange of korte mouwen) en 8,99 voor een waterdicht jackje.

Ik ga vandaag voor de 6,6, aangezien de 5 van zaterdag me echt fijn is bevallen. Zelfs geen spierpijn gekregen.

Oh god, dat word van de week dus even naar de lidl :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:54

nee maar ik bestel dan dezelfde als die ik nu heb, die zitten goed. ga niet wisselen, da's idd niet handig.

hier ook kleding van appie, maar perry heeft ook een online zaak en hun eigen merk is ook niet zo duur.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:55

de Lidle... hmm ga ik is ff kijken of ik dat terug kan vinden hier. Zag laatst niks erover op internet in hun folder staan. Wel thanks voor de tip!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 09:58

lidl heeft verschillende regios met verschillende folders, dus zou ff checken op i-net. hier zijn de hardloopspullen vanaf donderdag in de winkel, dus ik weet waar ik donderdagochtend ben :D heb nu overal 1 van, moet vaak snel wassen, maar wil nog wel een extra shirt en broek.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:00

Afgelopen vrijdag hadden ze een hartslag meter en die wilde ik ook wel heel erg graag omdat ik dan even kon testen of het mij zou bevallen en daarna pas overstappen op een wat duurdere, misschien uitgebreidere versie :j
Ik heb genoeg kleding, ik zou er nog wel een 7/8 broek bij willen hebben :j

*edit* de hartslagmeter is ook donderdag :+ Ga ik dan toch maar even kijken :j

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:02

Ik ga ook donderdag even langs, vallen de maten een beetje normaal hetbommeke?

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:02

Folder gevonden. Het ligt hier vanaf 1 april. Moet dan tot 14.30 werken dus gelijk erna maar ff wat scoren bij de Liddle.
- 2 shirt's
- halflange broek
- baseball cap 2x (ook voor paardrijden)

owjaa en hartslagmeter is ook erg handig :j

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:03

Die hartslagmeter zag ik niet staan, zou dat per filiaal gaan ofzo?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:04

Ik vond het een beetje groot vallen toen, maar het is ook wel erg verschillend hoor :+
Ik heb laatst ook wat bij de Aldi gekocht, dat heb ik nog neit eens gepast :+ Dus als ik het niet pas is er misschien hier nog wel een liefhebber?
Zit nog gewoon in de verpakking.
jasje, 7/8 broek en een shirtje :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:05

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:06

liever iets te groot dan te klein. Want dat kruipt dan al rennend alle kanten op...
Hartslagmeter staat ook in zutphen in de folder
Laatst bijgewerkt door Wildflower op 29-03-10 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 10:06

Nee, bedankt, zat met mijn neus te kijken ;) Hier is hij ook. Ben alleen echt a-technisch dus of ik dat ding goed aan de praat krijg?