Kan je je snelheid berekenen.
Ik reken op www.afstandmeten.nl altijd uit hoe ver het rondje is wat ik ga doen en dan klok ik de tijd op m'n telefoon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ging best lekker, met mijn muziekje op vloog ik vooruit
Ik moet eens gaan bijhouden hoe lang ik er eigenlijk over doe, ben ik wel eens benieuwd naar.
Ninita schreef:Beide
Kan je je snelheid berekenen.
Ik reken op http://www.afstandmeten.nl altijd uit hoe ver het rondje is wat ik ga doen en dan klok ik de tijd op m'n telefoon

ook heerlijk uit eten geweest, dus de weegschaal heb ik vanochtend niet aangeraakt
ben echt weer even bijgekomen, heeft een mens soms even nodig.
Wildflower
het gaat steeds beter en de pijn in mijn schenen blijft ook weg, neemt niet weg dat ik nog steeds nieuwe schoenen nodig heb, mijn huidige blijf ik dan gebruiken voor in de sportschool.
Ik bouw rustig op, dus conditioneel kan ik het prima aan, maar mijn schenen protesteren als ik te ver ga
Zou dan ook 5 km gaan doen. Annemeik schreef:Oja, en de lidl heeft ze nu ook in de aanbieding 6,99 voor een shirt (lange of korte mouwen) en 8,99 voor een waterdicht jackje.
Ik ga vandaag voor de 6,6, aangezien de 5 van zaterdag me echt fijn is bevallen. Zelfs geen spierpijn gekregen.
heb nu overal 1 van, moet vaak snel wassen, maar wil nog wel een extra shirt en broek.

Ga ik dan toch maar even kijken