Je onderschrift is wel leuk, toch fijn dat er nog mensen zoals jullie zijn. Je hebt je echt volledig opengesteld om te helpen, en jullie gaan ook goed om met dit alles.
Jeany_Orion
Geplaatst: 29-03-10 20:58
Het wordt allemaal inderdaad wel een heel appart verhaal. Mag ik van iemand nog de smsjes?
Ik ken de TS ook persoonlijk, en ik denk dat we ooit nog wel de echte waarheid gaan horen
Ik heb er ook wel begrip voor dat ze sorry zegt, maar of ze het ook echt meent is iets anders. Verder vraag ik me af waarom je een vriendin haar naam zou gebruiken?
voor jullie allebei respect voor hoe jullie dit gedaan en gehandeld hebben!!
Marigold
Geplaatst: 29-03-10 21:04
zeg TS, dat is niet zo grappig van je ik ben gister nacht tot laat opgebleven toen ik eenmaal dit topic onder ogen kreeg, om met Frozenstar te pb-en en mee te denken over de situatie.
je schetst een situatie die niet ondenkbaar is, en brengt heel wat mensen op de been die hun best deden je in veiligheid te brengen, de politie is gebeld, er is nagedacht over opvangmogelijkheden, en wat al niet meer. ben de hele dag brak geweest door het late slapen.
ik denk dat je wanneer je je besefte wat er écht kan gebeuren in een mensenleven, hier geen grapjes over ging maken.... en ik hoop maar dat een volgende keer als iemand een noodoproep plaatst op bokt, die wél serieus is, daar nog goed mee om wordt gegaan, want door dit soort acties krijg je dat mensen sceptich gaan worden, wel eens bedacht dat het een verschil van leven en dood kan zijn soms?
nooit weer doen dit.
Steef
Geplaatst: 29-03-10 21:07
Ik heb ook echt respect voor hoe jullie hier gehandeld hebben, helemaal top! Hoop inderdaad dat mensen die dit echt doormaken straks niet de dupe zijn van dit soort dingen..
SjakieXX
Geplaatst: 29-03-10 21:07
Bah, wat mensen al wel niet gaan doen uit verveling... Heb hier geen woorden voor
Kind, noem je dit grappig? Ziek.. Uit verveling doe je zoiets niet, kom op zeg... Hoe ongelooflijk laag kan je zinken..
Mensen waren ongelooflijk ongerust over je, doet dat je dan helemaal niets?
Ik hoop dat je er veel lol aan hebt beleefd met je vriendinnen, maar in ieder geval ben je mijn steun (en die van vele anderen) kwijt..
Dit zijn gewoon dingen waarmee je niet spot.. Heb je ooit een dergelijke situatie meegemaakt? Ik wel (een hele goede vriendin van mij) en dit verhaal maakt mij zó zó zó verschrikkelijk kwaad, nijdig, woest en verdrietig..
Rot toch op met je verhaal en laat de steun naar mensen gaan die het echt nodig hebben..