mick75 schreef:Nou heb ik natuurlijk totaal geen problemen als anderen om me heen zwanger worden en kinderen krijgen, gefeliciteerd en veel geluk gewenst, oprecht. Wil best de hele dag luisteren naar nieuwe moeders die over niets anders dan hun uk kunnen praten, wil best mee met inkopen doen en voor pakezel spelen als de moeder nog weinig mag tillen. Ik wil alleen niet oppassen of op een andere manier voor een kind moeten zorgen want dat kan ik niet en ik wil het ook niet kunnen.
Ik heb dus wel moeite met al die zeurende, zwangere vrouwen. Bleh! Al dat gezeur over zich niet lekker voelen enzo. Vriendin van mij krijgt ook een kind. Volgens mij hebben we nu 5 keer iets afgesproken en 5 keer is het al afgezegd. En het is al helemaal irritant dat je bv iets voor woensdag hebt afgesproken en dan op maandag al afbellen en zeggen, ben zoooooo misselijk. En ik wil ook niet de hele dag luisteren naar verhalen over kinderen. Ik praat ook niet de hele dag over mijn paard bij mensen waarvan ik weet dat ze niks met paarden hebben.
Wat me ook mateloos irriteert is het feit dat er op het werk altijd rekening wordt gehouden met mensen met kinderen. roosters worden aangepast voor de mensen met kinderen zodat ze naar school gebracht kunnen worden en weer opgehaald. En wie heeft er een klote rooster omdat ze geen kind heeft? Juist ik!
Onder vergaderingen uitkomen gaat ook heel makkelijk omdat er weer een kind naar de tandarts moet.
Je kiest er zelf voor dus niet mopperen en regel de dingen zo dat anderen er geen last van hebben.
Overigens werk ik in het onderwijs en men vraagt zich vaak af waarom ik in godsnaam een baan op een school heb. Heel makkelijk, dat zijn pubers en die zijn leuk!