friendly schreef:Dat was en is voor mij ook nog steeds een groot vraagteken. Waarom? Imo deed ik niets fouts. Zal wel makkelijk slachtoffer geweest zijn en in een meidenklas... Met mijn ex liep het ook stuk omdat ik mezelf niet kon uiten en laten gaan en dat tegenover hem niet eerlijk vond.
Pesters zijn losers daar ben ik wel achter, niemand die me opnieuw dat dal instuurt.
Zelfde hier, daarnaast zat hij ook heel erg in de knoop. Achteraf gezien heeft hij zich naar mij toe wel als een gigantische klootzak gedragen, maar ik was ook niet de makkelijkste om te begrijpen.
Met mijn vriend gaat het nu heel goed. hij heeft gedult met me en ik kan met hem al veel makkelijker praten over dingen en kan mezelf veel makkelijker uiten en laten gaan.

d0nnaa_dan: Ik denk dat dat bij mij ook de reden is. Vrouwen zijn achterbakser dan mannen. Ik voel me meer op mijn gemak bij mannen, ze vinden me of leuk/knap/aantrekkelijk oid (wat weer goed is voor mijn ego/zelfvertrouwen) of ze vinden me een tof persoon (en daar ontstaan dan weer leuke vriendschappen uit) of ze mogen me niet en laten me verder dan ook met rust. Als een meisje je niet mag, kan ze je vaak ook niet met rust laten. Athans, dat is mijn point of view.
).
. Ik heb ook heel veel verdrongen, weet vrijwel niets meer uit die tijd. Maar er zullen altijd dingen blijven die ik me blijf herinneren, die ik niet kan vergeten hoe hard ik ook mijn best doe. En die dingen spelen bij mij dan ook regelmatig op.

*
echt sommige mensen staan er van te kijken dat ik heb weten vol te houden en mezelf altijd ben gebleven,
. Ik vertrouw hem voor 99%. 1% blijft altijd voor mezelf........ Hij zelf zegt dat ik hem maar voor 85% vertrouw. Dat kapot rijden heb ik ook maar bij 2 personen........ Ik ga niet open en bloot vertellen wat er is gebeurt, maar het had niets met pesten te maken........ Denk maar een stapje verder...........
.