Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:appiesjappie schreef:meestal verteld de apotheker zelf als er bijwerkingen voor de pil aanzitten. Zou je de cranberry pillen teglijk de d mannose in kunnen nemen
En volgens mij moet er ook een sticker op de verpakking zitten tegenwoordig als dit zo is![]()
Ik denk het wel... daarnaast is D-mannose een fruitsuiker dus al zou je overdoseren dan boeit dat ook niet zo heel veel geloof ik.
elke maand wel,, was er zoo moe van alles deed pijn je werd er chagerijnig van, toen heb ik allerlij onderzoeken gehad, zelfs een cystoscopie. gingen ze in je blaas kijken, ook daar kwam niks uit tot nu toe *afkloppen* heb ik het al dik 1,5 jaar niet meer gehad en heb het niet meer sinds ik bij mijn ex weg ben.. Suzanne F. schreef:Ik heb het een hele tijd gehad, achter elkaar. Ook steeds na de sex. Tig x blaasontsteking achter elkaar, steeds antibiotica etc.
Ik kreeg een andere vriend en het was klaar. Nooit meer gehad sindsdien. (7 jaar sindsdien)
Dokter zei dat je gevoelig kon zijn voor bepaalde bacterien (die je vriend bij zich kan dragen).
Cerilene_ schreef:Dat kan hoor. Volgens mij staat er ook iets over aan het begin van dit topic kan ik me herinneren. Je lichaam kan op de ene persoon op de een of andere manier heel overgevoelig reageren, terwijl je het met een ander niet hebt. Geen idee hoe dat werkt alleen.
pb gerust zou ik zeggen..