Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dusja kloppen als een gek daarna viel het opzich wel mee , gister kreeg ik een plank op mn hoofd
en kon vanacht niet in slaap komen heb van 21.30 tot 04.00 wakker gelegen en de wekker ging alweer om 06.00 en dit terwijl mijn medicatie slaapverkend is en normaal slaap ik ook maar vanacht dus niet mn voet was ook ineens ontzettend warm dik prikkelend om gestoord van te worden uit eindelijk tog maar die verdovende zalf geprobeerd nou mn huid verd rood t prikte , en jeukte dsu dr afgehaald wat ook pijnlijk was en doet nu nog zeer pfff en dan heb ik zo ook nog eens fysio
en eigenlijk met een dikke pleister dr op maja ik ben niet gek ( pleister op mn zere vel ) dus zonder pleister en daarna zalf verwijderd zoals moet.. en dan moest ik Capsaïcine zalf erop doen dun insmeren ( ook gedaan ) is wel dikke prut zalf
terwijl ik nog zo tegen die arts heb gezegd ik smeer geen dikke zalf want krijg dan zo'n pijn van het smeren en verwijderen...

via de binnenbak moest die gierwagen zn gier halen en dan in de wei naast de buitenbak dus een best gespannen paardje ...