Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Jou misschien, mij niet...
Iemand die lijkbleek met zwarte ogen en zwarte lippen alla "ik ben eigenlijk al 80 jaar dood maar ik praat nog" voor me staat valt mij toch feller op dan iemand met een gat in zijn lip hoor(nu goed, ik ga sowieso met veel mensen om met piercings dus een gat meer of minder doet er voor mij echt niet toe
)
Ayasha schreef:Ik heb ook niets tegen goths hoor, ben zelf ook enigszins alternatief... Maar van die tutjes die het enkel doen omdat het in de mode zijn... Echt dat hangt me de keel uit
Authentic schreef:En ik maar denken dat Nederlanders zo open minded waren, jammer hoor.Ik heb 12 mm in beide oren en er lopen in Nederland ook mensen rond met kleine lipplates. Ik Amerika lopen er meer mensen rond die zoiets hebben, een lipplate is niks voor mij maar de meeste mensen die zoiets doen denken en goed over na en hebben ook redenen om dit te doen. Je hebt ook gesloten sieraden hiervoor btw.
Ayasha schreef:Ik ben ook een schijter hoor, scheet 7 kleuren om oorbellen te laten schieten... Ik lig gewoon elke keer te trillen op tafel
Mijn piercer lacht dan eens
Ayasha schreef:Tja, ze maken al echo's die iedereen moet zien dus waarom zou je je tanden niet mogen showen