Nieuwe trend, lens in je kin..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Nieuwe trend, lens in je kin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:07

Ja, maar wannabe-goths heeft meestal meer met kleding ed. te maken dan met een ding door je kin... dat valt toch een stukkie meer op vind ik... ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:14

wat is het verschil? Extreme kleding of iets in je kin? :? Het heeft toch allemaal te maken met uitstraling?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:14

Dat als je met iemand praat over het algemeen een lens in iemands kin meer opvalt dan iemands broek. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:15

Jou misschien, mij niet...

Iemand die lijkbleek met zwarte ogen en zwarte lippen alla "ik ben eigenlijk al 80 jaar dood maar ik praat nog" voor me staat valt mij toch feller op dan iemand met een gat in zijn lip hoor :') (nu goed, ik ga sowieso met veel mensen om met piercings dus een gat meer of minder doet er voor mij echt niet toe :') )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:23

Ja, maar dat valt ook wel op... jij had het eerder over mensen met strakke broeken en All Stars, daar kijk ik toch echt minder snel naar dan een gat in iemands kin tijdens een gesprek, of je moet alleen naar iemands voeten staren. ;)

En vertel mij wat over piercings... veel vrienden zitten eronder... maar dit vind ik toch bijzonder onsmakelijk hoor. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:27

Het zijn dat soort wichtjes dat witte schmink op doen en dan voor Pandagoth spelen... ;)

Dat je het onsmakelijk vind is te begrijpen, mooi vind ik het ook niet. Maar zoals hier in het topic, en zoals MM zei van "doe het in je buik dan hoef ik er niet naar te kijken".. Eh tja, als jij er niet naar wil kijken is niet die persoon zijn of haar probleem. Deal with it. :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:28

Ayasha schreef:
Jou misschien, mij niet...

Iemand die lijkbleek met zwarte ogen en zwarte lippen alla "ik ben eigenlijk al 80 jaar dood maar ik praat nog" voor me staat valt mij toch feller op dan iemand met een gat in zijn lip hoor :') (nu goed, ik ga sowieso met veel mensen om met piercings dus een gat meer of minder doet er voor mij echt niet toe :') )

_O-
Daar ben ik het nou helemaal mee eens!
Niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik ben mij een keer helemaal de pleuris geschrokken van zo'n typje.
Ik dacht dus sirieus dat het een pop was, begint ze te bewegen! :=

Nee, niks op tegen hoor piercings, als je ze weghaalt zie je er niks meer van.
Al vind ik dit een beetje onsmakelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Die Catman vind ik juist wel fascinerend, niet dat ik het zelf zou willen maar het boeit me wel.
De beweegredenen er toe etc. vind ik interessant.
Iedereen die ik in die aflevering zag vond ik stuk voor stuk vriendelijke, normale mensen.
Een man met spikes op zijn hoofd heeft ze weg laten halen.
Hij mocht niks op de school van zijn zoontje doen door die dingen.
Krom vind ik het. :n

@Fiffil, liever iemand met een gat in zijn lip, als een prototype met strakke broek en all stars. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:29

Ik heb ook niets tegen goths hoor, ben zelf ook enigszins alternatief... Maar van die tutjes die het enkel doen omdat het in de mode zijn... Echt dat hangt me de keel uit :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:37

Ayasha schreef:
Ik heb ook niets tegen goths hoor, ben zelf ook enigszins alternatief... Maar van die tutjes die het enkel doen omdat het in de mode zijn... Echt dat hangt me de keel uit :')

Hier precies het zelfde.
Alternatief... Wat is alternatief?
Sja, ik volg de mode totaal niet, loop gerust in herenkleding rond...
Verder vlieg ik heel graag, dat zijn over het algemeen ook wel iets andere typjes die dat doen. :D

Piercings en tattoo's vind ik fascinerend, ik schijt zelf echter 7 kleuren en zou het nooit kunnen laten zetten als ik bij bewustzijn ben. Onder narcose vind ik het wel best. :Y)
De eerst volgende keer narcose bij de tandarts hebben we een tetanusprik staan en ik wil zelf horentjes.
Bij voorkeur ook nog puntige hoektanden, maar dat schijnt nogal duur te zijn. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:39

:') Ik ben ook een schijter hoor, scheet 7 kleuren om oorbellen te laten schieten... Ik lig gewoon elke keer te trillen op tafel :') Mijn piercer lacht dan eens :')

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:44

Authentic schreef:
En ik maar denken dat Nederlanders zo open minded waren, jammer hoor. -O- Ik heb 12 mm in beide oren en er lopen in Nederland ook mensen rond met kleine lipplates. Ik Amerika lopen er meer mensen rond die zoiets hebben, een lipplate is niks voor mij maar de meeste mensen die zoiets doen denken en goed over na en hebben ook redenen om dit te doen. Je hebt ook gesloten sieraden hiervoor btw.

Nou ben ik dus heel benieuwd wat een reden kan zijn om zo'n plate te laten zetten. (Ik kan er zelf werkelijk geen bedenken)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:46

Wat is een reden om je haar te verven? Of om sieraden aan te doen? Of om oorbellen te laten zetten?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:58

Lichaamsmodificatie (o.a. piercings, tattoo's, elvenoortjes, tongsplits) is een bewuste keuze om je uiterlijk te veranderen. De meeste mensen die dit doen beginnen met een kleine maat lippiercing en rekken 1x in de zoveel tijd het gat een beetje meer op. Dus het gaat sowieso geleidelijk en mensen hebben vaak de neiging om steeds groter te gaan. Het is een manier om je uiterlijk zelf in de hand te hebben en jezelf te maken zoals je zelf vindt dat het hoort. Dit is iets dat je zelf in de hand hebt en dat in onze maatschappij ook nog redelijk uniek is. Ik weet dat er ook mensen zijn die stretchen omdat ze iets hebben met de culturen waar ze dat ook doen (Zuid Amerika, Indonesië, Afrika, alleen bij ons is het nooit erg populair geweest :D ).

Als je dit hebt dan heb je dit al gehad.

En fact: hoe meer je het tegen komt hoe meer je eraan went. Ik denk niet dat ik het ooit zou doen, maar ik heb de "ieeew" fase overgeslagen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:01

Auth, same here, de eerste keer dat ik mijn piercers zag was effe wennen, ondertussen valt het me eerder op als ze iets uit hebben gedaan (is zo kaal dan) dan wanneer ze wat bijgezet hebben :') Sowieso heb ik nooit echt in de "ieuw" fase gezeten... :) Ik vind niet alles mooi, (hoewel, mijn piercers staan vol en toch slagen ze er in om "subtiel" te zijn... Ze komen er gewoon mee weg :D maar een piercer zonder piercings... Tja :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:05

Ik denk niet dat ik een piercer zonder piercings zou vertrouwen. :=

Wat ik trouwens naar vind om te zien zijn amputaties (zowel vrijwillig als onvrijwillig), dat kom je in Amerika nog wel 'ns tegen als lichaamsmodificatie. Daar kan ik misschien ook wel niet aan wennen, maar om nou "ieeew" te roepen, imo moeten mensen zelf weten wat ze met hun lijf doen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:06

Auth: Same here :') Een piercer zonder piercings... Dan ga je je toch spontaan af vragen waarom? :') Het enige waar ik in het begin wat moeite mee had om te "begrijpen" waren tongsplits... Maar dat is nu eigenlijk ook over... :) Vind het op zich wel "geinig" om te zien, zou het zelf niet doen he, maar om te zien... :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:12

Ayasha schreef:
:') Ik ben ook een schijter hoor, scheet 7 kleuren om oorbellen te laten schieten... Ik lig gewoon elke keer te trillen op tafel :') Mijn piercer lacht dan eens :')

Oorbellen hebben ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden laten schieten.
Maar ook dat was een drama. :+
Ik heb die gaatjes nog wel, maar ik vind het een beetje onhandig.
Die elvenoortjes vind ik trouwens ook geniaal. :D
Die horentjes zijn dan niet eens om op de duivel te lijken o.i.d. maar gewoon omdat ik het mooi vind.
Ik ben nou eenmaal een spook, en daar hoort iets aparts bij vind ik. :Y)
Het is ook geen werelddrama, die implataten of piercings.

Die vent die inplantaten plaatst heeft ze zelf ook niet, ik geloof wel een enkele piercing en tattoo, maar geen implantaten. :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:17

Mijn piercers hebben vrijwel alles wel minstens 1x gehad :') Ze waren een site aan het opbouwen.
Piercer 1 tegen piercer 2 "Wat was je eerste piercing"
Piercer 2: *kijkt bedenkelijk voor een tiental minuten* "Wenkbrauw? neeh.. Niet wenkbrauw... Bridge... Neehee toch wenkbrauw of..."
piercer 1: "we houden het op wenkbrauw :j"

:')
Geeft wel vertrouwen, als ik een piercing laat zetten vraag ik altijd "als je effe vergelijkt met die piercing kwa pijn?" en dan krijg ik een antwoord hoe zij het ervaarde :') of dat meer of minder pijn deed dan een andere piercing bv. :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:21

Vind die foto in de beginpost er wel erg fake uit zien!

Maareh, ik ben gek op piercings & tattoo's, maar dit is toch geen gezicht? :o

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:24

wow die foto :')

Ja is echt raar hé. Geen woorden voor..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:26

De foto is wel echt. :)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:27

Getsiederrie.
What's next? Een kijkglas voor als je zwanger bent?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 01:29

Tja, ze maken al echo's die iedereen moet zien dus waarom zou je je tanden niet mogen showen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 04:56

Ik heb wel eens een piercer zonder piercings gehad. Echt zo'n 'huppelk*t' was het. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit. :+

'Alternatief' of 'emo' of wat dan ook vind ik ook weer zoiets. Willen nooit in hokjes geplaatst worden en blabla, maar zien er wel allemaal precies hetzelfde uit. :')

Reacties als 'dat is ziek' vind ik echt gewoon te gek voor woorden. Laat een ander gewoon in z'n waarde, het is jouw lichaam toch niet en jij hoeft het ook niet te doen. Beetje respectloos.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 15:18

Ayasha schreef:
Tja, ze maken al echo's die iedereen moet zien dus waarom zou je je tanden niet mogen showen :D

Vind ik niet echt een logische vergelijking :o Een echo moet je niet zien, dat kan iemand laten zien, of juist niet. Met zo'n lens kan je er niet omheen := Moet iedereen overigens zelf weten natuurlijk, maar ik vind het 10x niks. Maar smaken verschillen natuurlijk!

Je kan immers ook je tanden laten zien door te lachen :Y) :D