booster schreef:corinne1981 schreef:Ik zou inderdaad als de huisarts het ook aangeeft, niet verplichten tot een luier.
Maar stel dat hij nog steeds in zijn broek blijft plassen, ook al stuur je hem ieder kwartier naar het toilet, dan zou ik ook de afspraak maken om hem te komen verschonen. (de ouders bedoel ik dan)
een paar weken geleden toen het overdags sneeuwde en vroor toen had de juf hem aan de einde van de school dag met een korte broek naar huis gestuurt toen heb ik tegen de juf gezegt dat ik daar niet mee eens was om een kind met een korte broek de straat over te laten gaan als het zo koud is.
waarop ik ook heb gezegt als hij in zijn broekplast kan je mij ook bellen dan kom ik hem zelf wel verschonen tot heden geen telefoontje gehad.
op het begin deed ik ook steeds reserve kleding in zijn rugzak en doorgegeven heb voor het geval dat extra kleding in de tas zitten zijn altijd ongebruikt gebleven en pakte ze steeds kleding van school.
Hmmm klinkt niet echt als een meelevende juf. Sorry, hoe vervelend het broekplassen ook is. Midden winter ga je een kind geen korte broek aan doen. En al helemaal niet als er eigen kleding in de tas zit.