Succes met je examen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes met je examen!
Maar, inprincipe kijk ik ook naar hoeveel ik gebruik,ik gebruik heel weinig en er zit best wel veel in het potje. Ik had anders zowat een foundation van Pupa gekocht, die kostte 30,-, die was precies in mijn kleur en voldeed aan mijn eisen. helaas wat het een poeder, en ik werk liever met vloeibare foundation.
niet naar een drogisterij gaan en alle dure troep uitproberen, het werkt (bijna altijd) toch niet. Majo schreef:Marijee schreef:Hoe bepaal je nou precies je kleur? Voor mij is het allemaal zalmkleur, ik weet echt niet of de een perfect is of niet...die was precies in mijn kleur en voldeed aan mijn eisen.
En wat zijn jouw eisen?
Paintlinger schreef:Magicc heeft anders wel gelijk...dat het bijna nooit werk.
En meestal zit er ook best veel 'troep' in...chemische wel te verstaan.
Ik heb alles geprobeerd maar niets werk.
Wat ik nu heb is ook chemisch...maar dat werkt tenminste wel.
Voor een echte acne-huid moet je ook niet bij de drogist zijn. Maar als je gewoon regelmatig last hebt van een puistje, kun je als je het juiste product uitzoekt prima bij de drogist terecht.
Maar met af en toe een puistje wordt vaak in de drogist een aggressiever middel voor de vette huid gekozen uitgekozen. Terwijl echt niet iedereen met een puistje een vette huid heeft bv. 
Ook dat zal wel weer per persoon verschillen.
.. maarja laat ook maar. mmarrijee schreef:Hee naamgenoot, Marijee!
Ja klopt, het valt op een maandag, een schooldag;-)
Ik ben nog op zoek naar iemand die mee zou willen voor een behandeling.
Heb je erg last van puistjes?
Ik hoor graag weer van je:)
Groetjes Marije