Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bellenadie schreef:hallo! Ik denk dat er in het ziekenhuis wel bloed is afgenomen.... als er drugs in het spel is was dat wel al bekend! Sterkte, ik zou continue gaan checken of hij nog wel wakker werd! Bah!

tienus63 schreef:piewie schreef:Dat is zekers veel te hoog in ruststand. Dan mag hij maar rond de 60 a 70 zijn
Vergeet niet dat je zoon zich zorgen maakt, dus ook al is er geen fysieke inspanning geleverd, dan is de hartslag vaak wel verhoogd.
MamboBeach schreef:tienus63 schreef:
Vergeet niet dat je zoon zich zorgen maakt, dus ook al is er geen fysieke inspanning geleverd, dan is de hartslag vaak wel verhoogd.
Ik heb zelf ook een periode een vrij hoge/snelle hartslag gehad, dit kwam puur door het piekeren en hyperventilatie. Ik kan me voorstellen dat jouw zoon niet rustig is op dit moment in zijn hoofd.
gohya schreef:We hebben a.s. donderdag al een afspraak bij de neuroloog.
Ik zei dat er spoed bij was.
Toen zijn hartslag 100 slagen was,toen lag hij nog in coma.
Geloof niet dat hij zich toen al druk maakte,hij was immers totaal van de wereld.Maar het kan idd. aan het hoge bezinksel liggen en de witte bloedlichaampjes omdat die te hoog zijn.
Hij gaat voorlopig ook niet werken,hij is nog steeds moe en zwak.Afgelopen nacht wel paar keer wakker geweest maar geen pijn op de borst gehad en ook geen hoofdpijn.