Zwanger?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:40

Allereerst; gefeliciteerd! :)
Echt heel sneu voor jou dat je vriend er zo 'makkelijk' overdenkt. Ik hoop voor je dat hij bijdraait en er straks ook voor de volle 100% voor gaat! Ik vind het hartstikke goed van je dat je bij jou standpunt blijft! +:)+
Ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Rosmoov

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:58

probeer ondanks je vriend toch te genieten volgens mij ben je er zelf ergens stiekem wel blij mee dus laat je niet gek maken en het is een prachtig gevoel en geweldige tijd laat dat niet verpesten !

ben benieuwd of je kerel nog bijdraait misschien is het gewoon de schrik ik hoop het voor je !

in ieder geval succes met alles !

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 19:09

iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes *D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:16

Pff, ik lees hier al een tijdje mee, maar wat zit jij in een lastig pakket zeg :\
Ik vind je vriend ronduit kinderachtig en vervelend bezig! Het gaat niet alleen om zijn leven maar ook om het jouwe, en dan mag hij zich best wel wat minder egoistisch gaan gedragen.

Heel veel sterkte! Ik vind je ondanks hoe het gegaan is erg volwassen overkomen. Laat je niet gek maken door je vriend!

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 19:37

mijn vriend belde net. hij klonk al stuk rustiger en zei ook dat die zich mischien te druk maakte, en dat die me niet kwijt wilt.

Ik zie hem morgen of overmorgen dus kan maar echt goed praten..hoop dat het allemaal goed gaat komen, maar ben al blij dat die iets rustig is :)

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:41

Jeetje, dus toch... Nou ja, toch gefeliciteerd hoor!
Hopelijk kunnen jullie er samen uit komen. Veel wijsheid toegewenst!

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:24

hoop dat julie er samen uitkomen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 08:34

Denk dat jullie er wel uitkomen! Het is natuurlijk ook schrikken voor hem en daar komen soms vervelende reacties van. Laat hem even wennen aan de gedachte, misschien verandert hij daarin nog. :)

Je bent trouwens nu 5,5 week zwanger bij een menstruatie beginnende op 15 december. Wel aan te raden om een verloskundige te bellen aangezien de meeste een intake doen rond de 8e week.
Succes meisje!!

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 10:38

luffwinny schreef:
Ik heb vandaag een nieuwe test gedaan van Clear Blue, ik kwam er thuis achter dat dit een andere is dan die ik wou (dit is met plus en niet dat er komt te staan dat je zwanger bent en hoeveel weken)

Ik heb de test gedaan en voor er het lijntje kwam aan de rechterkant ,was het kruis al dik te zien, en na 2 min nog steeds.. gewoon zwanger dus..

ik heb er afgelopen dagen veel met me vriend over gehad, hij wil het gewoon echt niet, en zegt dat die liever zelfmoord pleegt en vraagt elke keer of ik erover wil nadenken om het weg te laten halen, al zie ik dat niet zitten, je praat niet over speelgoed ofzo..

meer mensen dit meegemaakt dat je vriend het echt niet wilt?

Ik niet, maar mijn zus.
Mijn zus heeft gekozen voor de baby, ze is bij haar vriend weg gegaan, ze woonde nog wel thuis. Nu is het kindje inmiddels 7, mijn zus was ook 18. Nu is ze heel gelukkig dat ze het kindje gehouden heeft, heeft nu een vriend waarvan ze ook 1 kind heeft en de 2e op komst. Meid het komt allemaal goed, met of zonder hem :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 14:09

luffwinny schreef:
mijn vriend belde net. hij klonk al stuk rustiger en zei ook dat die zich mischien te druk maakte, en dat die me niet kwijt wilt.

Ik zie hem morgen of overmorgen dus kan maar echt goed praten..hoop dat het allemaal goed gaat komen, maar ben al blij dat die iets rustig is :)

Gelukkig :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 17:40

Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je kleine wondertje! :)
Dat het niet makkelijk gaat worden is duidelijk, maar gelukkig is je vriend al wat rustiger onder de situatie en gaat hij er straks hopelijk net als jij voor de volle 100% voor. :)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 19:22

gefeliciteerd met jullie kleine spruit.
hoop dat jullie er samen goed uit komen.
sterkte en veel liefde en geluk naar jullie toe gewenst :)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 19:24

Gefeliciteerd!
Hebben jij en je vriend inmiddels alweer gepraat?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:48

Hebben jullie alweer gepraat? :)

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 20:12

Hij is gister hier geweest, we hebben het er niet over gehad.. De laaste dagen loopt het niet zo lekker tussen ons. Ik zit er nogal met zijn opmerkingen die die heeft gemaakt, Sommigen gingen nogal ver...

Ik wist niet zo goed erover te beginnen , ik had gehoopt dat hij het had gedaan.. Maar er zal toch snel gepraat moeten worden, en dat zien we allebei denk ik wel in.

Vind het alleen moelijk omdat hij er zo tegen is..

Emilio_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:14

En jij wilt het houden? :)
Vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jullie, veel succes met praten meid!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:15

Dat het erg moeilijk is begrijp ik, en dat zijn opmerkingen pijn hebben gedaan ook.
Maar probeer het alsjeblieft, hoe moeilijk het ook is.
De kleine moet wel een toekomst hebben die zeker is, met of zonder papa..

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 20:31

Dat ik het hou is zeker, en daar zal ik ook alles voor doen.
Maar of ik en me vriend samen blijven weet ik niet.. Ik vind het belangrijk dat een kind een vader heeft, maar geen vader die er eigenlijk niet op zit te wachten..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:33

Klinkt me logisch in de oren ja. :j

Ik hoop voor je dat hij bijdraait, eerlijk waar.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:35

Ik hoop dat jullie spoedig kunnen praten. En dat hij ook inziet wat hij heeft gezegd en wat hij nu werkelijk wil. Als het kindje bij hem niet gewenst is dan is het kindje beter af zonder vader, dat ben ik met je eens.

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:07

aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap, alleen waar je wel goed aan moet denken is denk ik dat je niet er vanuit kan gaat dat het met steun van anderen goed komt. Dus dat je niet zomaar op steun van anderen vanuit kan gaan. Maar dat is vast al gezegd. En voorderest Sterkte met alles!.

Annn_vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:35

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je zit in een lastige situatie... en gelukkig is die al wat rustiger dan eerst! Nu hopen dat die bijdraait!
Veel succes! en ik volg dit topic :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 20:54

Als het lastig is om te praten... kan je hem misschien ook een brief of een mail sturen met precies hoe jij je voel en dat hij je gekwetst heeft.. misschien onpersoonlijk... maaar hij kan je dan niet in de reden vallen en hij heeft tijd om na te denken wat je nou precies in die brief/mail gezegd heb, zonder dat hij er tegen beter weten in, maar wat uitfloept, wat ie misschien niet zo bedoelt of meent.. En van daaruit kan hij jou weer laten weten hoe hij de situatie ziet.. en hoe het voor hem voelt..

misschien is het totaal onlogisch hoor? maar ik geloof ik ík het zo zou proberen als praten (te?) moeilijk is...

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 17:29

Hoe gaat het nu met je? Hebben jullie al een beetje kunnen praten?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 12:01

ik heb op mijn 17e een ongelukje gehad. Was net 18 toen mijn zoontje is geboren (bijna 4 jaar), 19 maanden later kwam mijn dochtertje ter wereld (november 2 geworden). Beide niet voor gekozen, maar o wat waren ze welkom. Je leven stopt niet als je zo jong kinderen krijgt, je staat er dichterbij dan wanneer je nog 10 jaar wacht, alleen had ik het geluk dat mijn toenmalige vriend wel papa wilde worden. Helaas heeft hij nooit echt naar de kinderen omgekeken maar ja.

Ik zou zeggen, gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk draait je vriend snel bij. Een abortus moet je je niet laten opdringen. Het is jou keuze, jij draagt het kindje, jij brengt het ter wereld ofwel laat je het weghalen, maar niemand kan jou dwingen om het laatste te doen.