Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

valine schreef:Hallo allemaal,
Tja, wat zal ik zeggen, op dit moment gaat het goed met hem (en thuis dus ook) maar a.s. zaterdag hebben we een vrijgezellendag van vrienden van ons en ik hou mijn hart vast voor wat gaat komen.
Hij heeft plechtig belooft om overal vanaf te blijven, maarja... eenmaal een biertje (of meer) op dan wordt het voor hem al een stuk moeilijker om zich aan die belofte te houden.
Het is voor mij echt heel moeilijk om nog iets van hem aan te nemen als het op zijn verslaving aan komt, hij heeft gewoon teveel tegen me gelogen.
Mocht hij zaterdag toch gebruiken dan annuleer ik per direct onze vakantie en dan zoekt ie het maar uit. (mag ie zelf tegen iedereen vertellen waarom de vakantie niet doorgaat)
Maar voorals nog gaat het tot nu toe echt super met hem. Ik hoop ook echt dat ie dit vol weet te houden.
Liefs
valine schreef:Maritje1991 schreef:En als je hem de deur wijst?
Het is zijn huis, ben bij hem ingetrokken dus ik ben bang dat dat niet gaat lukken
Amanda_T schreef:Ik ben even benieuwd hoe het met de rest van jullie gaat? Nog vorderingen/veranderingen?
Hier wel, heb gisteravond een punt gezet achter mijn relatie. Hij snapte het wel, maar ziet nog steeds niet in dat zijn levensstijl geen gezonde is...