Moontje1991 schreef:2 Jaar?
Meen je dat echt?
Of is dat een grapje?
Ik bedoel hij gaat bijna naar school!
Hoelang ga je nog door?
Dat is toch verschrikkelijk als kind zijnde als je je kan herinderen dat je moest leven van borstvoeding?
Ben je niet bang dat als je te lang door gaat hij alles onthoudt en hij er een trauma van oploopt?
Whoehahahahaha Moet zeggen, ik ben hier aan het lezen en moet smakelijk lachen met jouw opmerkingen

Mijn zoontje staat in m'n onderschrift en gisteren gingen we samen in bad en voor het eerst kwam ie niet vragen om "tet"
Ja, mijn jochie drinkt ook nog steeds bij mij, niet vaak meer, soms ook paar dagen niet. Voor mij is het goed geweest, maar een kind kiest zelf op een gegeven moment voor meer afstand, komt vanzelf los van z'n ouders ... Als je dat toelaat tenminste
Ik ben een die-hard langvoeder, bewust en tot grote tevredenheid
Eén kind (derde) was een hardnekkige bijter (mijn kinderen krijgen vroeg tandjes), en aan haar grapje heb ik een melkblaar overgehouden wat enorm pijnlijk is, maar voor de rest nooit problemen gehad, geen spruw, geen kloven, geen bloed, geen tranen en geen zeer, ook niet vlak na de bevallingen
Ja, ik ben tiet-fan
KV is prima altenatief als bv niet wil lukken of de mama echt niet wil, maar koemelk is nog altijd "omgeturnde KALFJES-melk" ... gemaakt voor kalfjes, die 4 magen hebben en die met 2 jaar reeds volwassen zijn .... niet vreemd dan ook dat fleskindjes veelal neigen naar mollig zijn, en op "tijd" gezet worden om te mogen eten alwaar een bv-kindje ten alle tijde toegang mag krijgen tot eten en troost in één verpakking, een lekkere warme mama
Niets tegen flesvoeding hoor, het MOET er zijn, maar ik pleit net als veel andere bv-de mama's om het op z'n minst te proberen
Een veulen "dring" je ook de biest op omwille van de levensbelangerijke stoffen .... bij een baby is dat net zo belangerijk eigenlijk, het maag-darm-systeem word gewekt bij de eerste voedingen en met lichaamseigen stof is nog steeds het best hoe hard men ook probeert het na te bootsen, dat zal KV altijd blijven, namaak van het echte!