Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kellyy

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:48

Zo, mooi Laura! :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:52

Nou, gestimuleerd door dit topic ben ik ook maar eens aan de slag gegaan. Maar het wou maar niet lukken en nu heb ik mislukte french manicure. Vind het zonde om er af te halen dus dat wordt dan volgende week iets nieuws proberen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:52

Dank je wel kel

*pizza was trouwens lekker hoor* :)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:55

Haha, mooi! Pizza's zijn altijd lekker, hihi. :9

Heb vandaag weer 2 nagellakjes gekocht, 1 opgedaan, maar heb het eraf gehaald, en je ziet het nog zitten :+
Een blauwe en een roze.

Bij de etos hadden ze ook hele leuke, een gele, maar daar moet je 2 lagen van opdoen, was zo zonde anders had ik die ook meegenomen hihi!

Weet iemand trouwens een goede gele, appeltjesgroene en een babyblauwe nagellak? :)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:59

_Kellyy schreef:
Haha, mooi! Pizza's zijn altijd lekker, hihi. :9

Heb vandaag weer 2 nagellakjes gekocht, 1 opgedaan, maar heb het eraf gehaald, en je ziet het nog zitten :+
Een blauwe en een roze.

Bij de etos hadden ze ook hele leuke, een gele, maar daar moet je 2 lagen van opdoen, was zo zonde anders had ik die ook meegenomen hihi!

Weet iemand trouwens een goede gele/ appeltjesgroene nagellak? :)

Geel/appeltjes groen, nee wel neon geel en neon groen. :+

Die muzieknoten zijn heel leuk geworden laura!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:01

haha, naja ik zag dus een superleuke gele bij de etos, van het eigen merk, ik wou em echt, maar je moet denk ik 2/3 lagen aanbrengen, denk datik dat er toch wel voor over heb, en dat ik em morgen ga halen :o

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:31

ik ga zaterdag maar de zwarte markt hier in beverwijk daar zitten allemaal van die chinese mannetjes en vrouwtjes die nagels zetten.
maar er is ook 1 grote stand met allemaal nagels spulletjes :o

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:34

Bij ons heb je idd ook markt, maar denk niet dat er zoveel is, misschien zaterdag dan maar even naar Rotterdam naar de markt :))

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:39

de zwarte markt is echt heeeeeeeeel groot.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:43

Over markt gesproken... ik ben in Oosterhout.

Nu zijn de foto's wel duidelijk!

Afbeelding

Afbeelding

Trucje? zelf ontspanner aan, met 1 hand de camera vast en de andere kant mijn kin. Het lijkt wel gymnastiek :D

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:44

haha, ja ik weet het idd!

Ik haal daar altijd mn luchtjes 100 ml voor 20 euro ofzo, omdat het testers zijn! :)

Of van het merk wild & more, meestal bij de Farma, heb er ook oogschaduw van voor 2.50, dus is ook niet duur, en is supergoed!

Dus denk dat ik ook maar is de nagellak van 2.50 ga proberen :o

Supermooie nagels, mooi gelukt ook Tinks!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:49

borrie01 schreef:
ik ga zaterdag maar de zwarte markt hier in beverwijk daar zitten allemaal van die chinese mannetjes en vrouwtjes die nagels zetten.
maar er is ook 1 grote stand met allemaal nagels spulletjes :o

pff heb er vlakbij gewoond tot eind vorig jaar, en ben er 1 keer geweest, nou nooit meer van mn leven! jeetje wat een chaos en een zootje allemaal en druk altijd mega druk je kon nergens langs lopen of wat dan ook vreselijk!!!
(misschien ben ik daarom verhuisd naar een straat ver buiten het dorp met slechts 2 buren in de wijde omtrek :P)

ik wil ook zo graag nog wat lakjes kopen grr... maar de centen zijn op, en ben bijna jarig *\o/* dus moet maar even geduld hebben O:) vraag een hoop lakjes enzo in elk geval :P hopen dat ik er dan ook veel krijg hahaha... :D

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:53

Haha, ik zou dr wel vaak te vinden zijn denk ik! :P

Ah hopen dan idd dat je ze krijgt voor je verjaardag!

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:23

Waar kan je al die versier dingetjes kopen? :P

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:25

Audi_16 schreef:
Waar kan je al die versier dingetjes kopen? :P

zie de begin post !!!!!!!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 23:55

Ok de steentjes staan online! Ze zijn hier te vinden: http://www.veelsieraden.nl/steentjes.htm Ik heb van de meeste maar 1 potje. En op = op

€ 2,50 p.s. en 3 voor € 6,= Ook te combineren met o.a. nagellak van de website.

Bestellen kan tot 28-08-2009 (a.s. Vrijdag) 23 uur.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 07:51

Ukkiee schreef:
Nou, gestimuleerd door dit topic ben ik ook maar eens aan de slag gegaan. Maar het wou maar niet lukken en nu heb ik mislukte french manicure. Vind het zonde om er af te halen dus dat wordt dan volgende week iets nieuws proberen.

oefenen oefenen oefenen, bij mij heeft t ook lang geduurd. Na vele mislukte creaties kwamen er af en toe leuke dingen uit. en nu nog mislukken ze soms. (zie mijn aardbeien foto die niet op aarbeien lijken)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 07:57

laura1987 schreef:
@dymarvel Gelukkig maar dat ik de goede heb besteld, vind hem SCHITTEREND.

Ik ben er ook helemaal verliefd op. Als de zon eropvalt is hij echt ge-wel-dig

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:12

Goedemorgen! :)

Mijn nagels nu:
Afbeelding

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:13

indus schreef:
keetie_bijl schreef:
Bedankt voor de tip, ga ik dat eens opzoeken binnenkort.

Nagelriem olie van KOH is super goed...zo heb ik mijn ellendige nagelriemen weer helemaal strak gekregen.

Het is een soort stift...het heet nourishing cuticle brush...heel makkelijk want je kan hem overal mee naar toe nemen.

Hij is behoorlijk prijzig (€ 19,95), maar wel erg goed en ik heb hem al anderhalf jaar.
Je kan wel maar beter zorgen dat de wondjes weg zijn voordat je ze terug duwt..anders kan je er vuil onder duwen en dan kan je fijt krijgen

http://www.kohcosmetics.com/images/prod ... brush2.jpg

Nourishing Cuticle Brush
Dagelijkse verzorging voor de nagelriemen! De zeer rijke emulsie bevat hoogwaardige ingrediënten en essentiële oliën die de nagelriemen verzachten en uitdroging voorkomen. De hydraterende en ontstekingwerende werking activeert het genezingsproces, waardoor kloofjes en pijnlijke wondjes optimaal herstellen. De pen uitgerust met een comfortabel kwastje, waardoor de emulsie zeer gemakkelijk en gelijkmatig aangebracht kan worden. Resultaat: weldadig zachte en soepele nagelriemen, vrij van pijnlijke ontstekingen.

Je kan hem hier evt. bestellen http://www.kohcosmetics.com/nl/KOHforyo ... ecare.html

Deze heb ik ook en die is inderdaad ideaal en werkt echt! Dus zijn geld meer dan waard ;)

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:15

@TijnieJjJ; Leuke nagels!

De mijne ben ik nu babyblauw aan het maken. :)
Zo even lakjes halen, als ik met mn nagels klaarben O:)

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 10:41

xx_Mariekee schreef:
Netjes Esther! ziet er echt leuk uit :D

@ Tijniej: Ik heb ook de surprisebox besteld, ben ook echt benieuwd wat erin zit. Ik kan alleen morgen pas de betalingsdinges naar de bank brengen, dus het pakketje komt waarschijnlijk als ik op ponykamp ben [maandag t/m vrijdag], dus ik zie het volgende week pas ;(

Ik heb m ook besteld. Hoop dat ie vandaag binnenkomt. Anders wordt het pas maandag.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:27

Bedankt voor de complimenten allemaal :)
Mijn ma wil ook altijd konad als ik het doe en is ook helemaal verliefd op de muzieknoten whahah.

De surprisebox heb ik ook besteld. Hoop niet dat ik straks alles dubbel heb. Kreeg vandaag een mail dat hij betaald is dus ben benieuwd wanneer ik hem heb :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:06

weet er trouwens iemand iets om luchtbelletjes te voorkomen onder je nagellak? heb gisteren het zomer thema er op gedaan met een essence lakje, maar nu na 1 dag zitten er allemaal piepkleine luchtbelletjes onder, en gisteren met lakken enzo zag het er allemaal nog glad uit.
alleen op 1 wijsvinger en 1 middelvinger heb ik het niet op de andere nagels wel, waaravn mn linker duim het ergst is. vind het lelijk :P en heb er met mn rimmel lakjes geen last van, misschien omdat het goekdoper spul is en daardoor wat minder kwaliteit? of ligt het aan de nagel door bijvoorbeeld vettigheid/viezigheid er op (hoewel ik ze altijd schoonmaak voor ik ga lakken en ontvet met nagellak remover.)

mooie crea's btw :j , die sterretjes en die muzieknootjes zijn erg cool! +:)+ vind de aarbeien niet zo slecht hoor alleen het groene hoort er boven op tenzij je het weer andersom moet zien natuurlijk, het is wel een erg gaaf rood kleurtje!

edit, wie weet er nog een echt goede goudkleur nagellak? eentje die ook echt op goud lijkt? heb er diverse maar meeste komen meer richting bruinig dan echt goud.

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 15:31

Gooi ik net al mijn nagelspullen op een hoop, kom ik een potje tegen van China Glaze! Donkerblauw. Die heb ik minstens 3 jaar geleden gekocht om mee te tekenen, komt gewoon uit de winkel want toen bestelde ik nog niks online. :P Die potjes passen inderdaad echt niet door de brievenbus.