Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Kellyy schreef:Haha, mooi! Pizza's zijn altijd lekker, hihi.![]()
Heb vandaag weer 2 nagellakjes gekocht, 1 opgedaan, maar heb het eraf gehaald, en je ziet het nog zitten
Een blauwe en een roze.
Bij de etos hadden ze ook hele leuke, een gele, maar daar moet je 2 lagen van opdoen, was zo zonde anders had ik die ook meegenomen hihi!
Weet iemand trouwens een goede gele/ appeltjesgroene nagellak?

borrie01 schreef:ik ga zaterdag maar de zwarte markt hier in beverwijk daar zitten allemaal van die chinese mannetjes en vrouwtjes die nagels zetten.
maar er is ook 1 grote stand met allemaal nagels spulletjes
)
dus moet maar even geduld hebben
vraag een hoop lakjes enzo in elk geval
hopen dat ik er dan ook veel krijg hahaha...

Ukkiee schreef:Nou, gestimuleerd door dit topic ben ik ook maar eens aan de slag gegaan. Maar het wou maar niet lukken en nu heb ik mislukte french manicure. Vind het zonde om er af te halen dus dat wordt dan volgende week iets nieuws proberen.
indus schreef:keetie_bijl schreef:Bedankt voor de tip, ga ik dat eens opzoeken binnenkort.
Nagelriem olie van KOH is super goed...zo heb ik mijn ellendige nagelriemen weer helemaal strak gekregen.
Het is een soort stift...het heet nourishing cuticle brush...heel makkelijk want je kan hem overal mee naar toe nemen.
Hij is behoorlijk prijzig (€ 19,95), maar wel erg goed en ik heb hem al anderhalf jaar.
Je kan wel maar beter zorgen dat de wondjes weg zijn voordat je ze terug duwt..anders kan je er vuil onder duwen en dan kan je fijt krijgen
http://www.kohcosmetics.com/images/prod ... brush2.jpg
Nourishing Cuticle Brush
Dagelijkse verzorging voor de nagelriemen! De zeer rijke emulsie bevat hoogwaardige ingrediënten en essentiële oliën die de nagelriemen verzachten en uitdroging voorkomen. De hydraterende en ontstekingwerende werking activeert het genezingsproces, waardoor kloofjes en pijnlijke wondjes optimaal herstellen. De pen uitgerust met een comfortabel kwastje, waardoor de emulsie zeer gemakkelijk en gelijkmatig aangebracht kan worden. Resultaat: weldadig zachte en soepele nagelriemen, vrij van pijnlijke ontstekingen.
Je kan hem hier evt. bestellen http://www.kohcosmetics.com/nl/KOHforyo ... ecare.html

xx_Mariekee schreef:Netjes Esther! ziet er echt leuk uit
@ Tijniej: Ik heb ook de surprisebox besteld, ben ook echt benieuwd wat erin zit. Ik kan alleen morgen pas de betalingsdinges naar de bank brengen, dus het pakketje komt waarschijnlijk als ik op ponykamp ben [maandag t/m vrijdag], dus ik zie het volgende week pas

en heb er met mn rimmel lakjes geen last van, misschien omdat het goekdoper spul is en daardoor wat minder kwaliteit? of ligt het aan de nagel door bijvoorbeeld vettigheid/viezigheid er op (hoewel ik ze altijd schoonmaak voor ik ga lakken en ontvet met nagellak remover.)
, die sterretjes en die muzieknootjes zijn erg cool!